G. minkä ikäinen olit kun

Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett-79:
Alkuperäinen kirjoittaja mulish:
Nyt lisäkysymys *avaa sateen varjon*
Eikö alta 16 vuotiaina menettäneiden äidit vahtineet tarpeeksi?
Ja isipappa vahtinut myös haulikon kanssa mahdollisten sulhasehdokkaitten takia? :xmas: :whistle:
meilläkin iskä vahti suolahaulien kanssa :D ei meillä ainakaan äiti mun perässä 24/7 ollut. kävin myös kylillä kavereiden kanssa..
 
Alkuperäinen kirjoittaja nöppönen:
Alkuperäinen kirjoittaja Pikaliisa:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
kylläpä nuoret lapset jo seksiä harrastaa! kamalaa! ei kyllä milestäni kuulu terveeseen nuoruuteen! kun ehtiihän sitä myöhemminkin, kun vaan eivät taida tajuta! yök!
Onko susta seksi rumaa ja likaista? :LOL:
niin ja ton perusteella juuri kukaan ei ole elänyt tervettä nuoruutta.. :whistle:
Ehkä toi harmaa tarkoitii seksitauteja. Terveeseen nuoruuteen ne ei tietty kuulu.
 
kaduu
16v. kaduttaa se ja moni muukin (n. 6kpl) sekstailu sen jälkeen. itsetuntoni oli niin nolla, että hain hyväksyntää pojilta ja kuvittelin että täytyy suostua jos joku haluaa.

minua ei koskaan kotona opetettu arvostamaan omaa ainutkertaista vartaloani.

omalle lapselleni olen välittänyt ihan eri arvoja. hänen kehonsa ja hänen koskemattomuutensa on kallisarvoinen lahja, jota ei kukatahansa ansaitse. hyväksyntä ja arvostus suhteessa itseen on terve ja vahva, eikä sitä tarvitse hake muilta.
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett-79:
Alkuperäinen kirjoittaja mulish:
Nyt lisäkysymys *avaa sateen varjon*
Eikö alta 16 vuotiaina menettäneiden äidit vahtineet tarpeeksi?
Ja isipappa vahtinut myös haulikon kanssa mahdollisten sulhasehdokkaitten takia? :xmas: :whistle:
16 v

15 vuotiaana toin pojan yöks kotiin ja isä haukkui huoraks
 
Alkuperäinen kirjoittaja Pikaliisa:
Alkuperäinen kirjoittaja nöppönen:
Alkuperäinen kirjoittaja Pikaliisa:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
kylläpä nuoret lapset jo seksiä harrastaa! kamalaa! ei kyllä milestäni kuulu terveeseen nuoruuteen! kun ehtiihän sitä myöhemminkin, kun vaan eivät taida tajuta! yök!
Onko susta seksi rumaa ja likaista? :LOL:
niin ja ton perusteella juuri kukaan ei ole elänyt tervettä nuoruutta.. :whistle:
Ehkä toi harmaa tarkoitii seksitauteja. Terveeseen nuoruuteen ne ei tietty kuulu.
ei ne kuulu terveeseen aikuisuuteenkaan..
 
Vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Seinäruusunen:
21 v, ja saman äijän kanssa edelleen, nyt jo 22 v ajan.

Moniko teistä alle 16-v neitsyytensä antaneista on vielä saman kaverin kanssa?
Minä! ^^

Neitsyys meni just 14-vuotta täytettyäni, ja nyt 19-vuotiaana olen saman pojun kanssa naimisissa, esikoinen tuloillaan :)
 
no
13 olin, en menettänyt mitään kenellekään, vaan halusin aktiivisesti hankkiutua eroon siitä neitsyyden taakasta.
Joo,vanhempani eivät vahtineet tarpeeksi, mut vaikka olisivat vahtineet, olisin keinon keksinyt kuitenkin.
Pojan naamaa en tullut katsoneeksi, enkä nimeä kysyneeksi, ei kiinnostanut silloin, eikä nyt.
 

Yhteistyössä