G. minkä ikäinen olit kun

Alkuperäinen kirjoittaja sibelius79:
Alkuperäinen kirjoittaja mulish:
Nyt lisäkysymys *avaa sateen varjon*
Eikö alta 16 vuotiaina menettäneiden äidit vahtineet tarpeeksi?
ei..taisin olla "kaverilla yötä vuokrafilmejä katsomassa" :whistle:
Minä myös. Kyllä se vaan niin on jos seksiä haluaa harrastaa niin ei siihen vanhempien haulikot auta :D :whistle: :ashamed:
 
Santtu
Alkuperäinen kirjoittaja juu:
19-vuotiaana ja saman miehen kanssa olen edelleenkin nyt kolmekymppisenä...(mä oon kait joku fossiili nykymaailmassa :D )
No minäkin saman miehen kanssa naimisissa nykyään ja kaksi lastakin on väkätty, oon tosin "vasta" 26.. Mutta muiden vastausten perusteella taidan olla fossiili minäkin.
 
et ole ainoa
Alkuperäinen kirjoittaja Santtu paljastaa nolona:

Kuin myös!

Ensimmäiselle ja ainoalle rakkaudelleni, aviomiehelleni siis. Teini-ikäisenä ei kiinnostanut edes kokeilla, kuten kaveripiirissä tehtiin, siis että pääsisi sanomaan tehneensä sen.
 
Santtu
Alkuperäinen kirjoittaja et ole ainoa:
Alkuperäinen kirjoittaja Santtu paljastaa nolona:

Kuin myös!

Ensimmäiselle ja ainoalle rakkaudelleni, aviomiehelleni siis. Teini-ikäisenä ei kiinnostanut edes kokeilla, kuten kaveripiirissä tehtiin, siis että pääsisi sanomaan tehneensä sen.
Ihana että muutkin on odottanut pidemmälle kun kehuskelun aiheeksi. Pari kaveriani jopa soitti mulle joskus yläastellaa iltamyöhäällä "hei me oltiin jus villen kaa sängyssä silleen!" Että näin..
 
juu
Alkuperäinen kirjoittaja Santtu:
Alkuperäinen kirjoittaja juu:
19-vuotiaana ja saman miehen kanssa olen edelleenkin nyt kolmekymppisenä...(mä oon kait joku fossiili nykymaailmassa :D )
No minäkin saman miehen kanssa naimisissa nykyään ja kaksi lastakin on väkätty, oon tosin "vasta" 26.. Mutta muiden vastausten perusteella taidan olla fossiili minäkin.
Tervetuloa kerhoon! :LOL: Kiva tietää, ettei ole yksin....:)
 
Alkuperäinen kirjoittaja et ole ainoa:
Teini-ikäisenä ei kiinnostanut edes kokeilla, kuten kaveripiirissä tehtiin, siis että pääsisi sanomaan tehneensä sen.
Mulla ei ole ollut teininä mitään tarvetta tehdä asioita sen takia, että pääsee sanomaan muille tehneensä sen. Olen tehnyt asiat omasta tahdostani ja silloin kun on siltä tuntunut. Ihan seurustelusuhteessa menetin neitsyyteni ja siksi, että halusin sitä.
 
Santtu
Alkuperäinen kirjoittaja juu:
Alkuperäinen kirjoittaja Santtu:
Alkuperäinen kirjoittaja juu:
19-vuotiaana ja saman miehen kanssa olen edelleenkin nyt kolmekymppisenä...(mä oon kait joku fossiili nykymaailmassa :D )
No minäkin saman miehen kanssa naimisissa nykyään ja kaksi lastakin on väkätty, oon tosin "vasta" 26.. Mutta muiden vastausten perusteella taidan olla fossiili minäkin.
Tervetuloa kerhoon! :LOL: Kiva tietää, ettei ole yksin....:)
Eipä meitä montaa taidan tähän kerhoon kuuluakaan.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Santtu:
Alkuperäinen kirjoittaja juu:
19-vuotiaana ja saman miehen kanssa olen edelleenkin nyt kolmekymppisenä...(mä oon kait joku fossiili nykymaailmassa :D )
No minäkin saman miehen kanssa naimisissa nykyään ja kaksi lastakin on väkätty, oon tosin "vasta" 26.. Mutta muiden vastausten perusteella taidan olla fossiili minäkin.

Kuin myös.... Ja ikää kohta 34v :whistle:
 
et ole ainoa
Alkuperäinen kirjoittaja Santtu:
Alkuperäinen kirjoittaja et ole ainoa:
Alkuperäinen kirjoittaja Santtu paljastaa nolona:

Kuin myös!

Ensimmäiselle ja ainoalle rakkaudelleni, aviomiehelleni siis. Teini-ikäisenä ei kiinnostanut edes kokeilla, kuten kaveripiirissä tehtiin, siis että pääsisi sanomaan tehneensä sen.
Ihana että muutkin on odottanut pidemmälle kun kehuskelun aiheeksi. Pari kaveriani jopa soitti mulle joskus yläastellaa iltamyöhäällä "hei me oltiin jus villen kaa sängyssä silleen!" Että näin..
Ei mullakaan näitä kehuskelijoita lähiystävissä ollut, mutta luokkakavereissa. Aika säännöllisesti tyttö sai huonon maineen sen tehtyään, poika ei tietenkään. Siitäkään syystä ei tosiaankaan kiinnostanut, enkä myöskään seurustellut kenenkään kanssa niin vakavissani, että olisin halunnut häntä ensimmäiseksi.

Heh, muistan aina miehen ällistyneen ilmeen, kun kerroin hänen olevan sitten se ensimmäinen. Myöhemmin hän sanoi, että hän arvosti minua aivan eri tavalla sen kuultuaan, vaikka ei ollut siis odottanut ja edellyttänyt olevansa ensimmäinen...
 

Yhteistyössä