G. minkä ikäinen olit kun

Kumikameli
Alkuperäinen kirjoittaja mulish:
Nyt lisäkysymys *avaa sateen varjon*
Eikö alta 16 vuotiaina menettäneiden äidit vahtineet tarpeeksi?
13 olin, eikä taidettu vahtia tarpeeksi, kun eivät olleet mukana jäähallilla, missä tämä tapahtui lätkä reenien jälkeen.... :) Siispä kaikki mammat, muistakaa mennä lasten harrastuksiin mukaan; myös sinne pukuhuoneisiin :LOL:
 
Olin 19 ja halusin vihdoinkin päästä eroon neitsyydestäni.. Kumppanille kerroin asiasta vasta jälkikäteen ja pyysi minua asumaan kanssaan ! No eipä kiinnostanut.. :/ Parhaat seksijutut on tulleet vasta myöhemmin oman ukon kanssa !! :saint:
 
joanna
Alkuperäinen kirjoittaja mulish:
Nyt lisäkysymys *avaa sateen varjon*
Eikö alta 16 vuotiaina menettäneiden äidit vahtineet tarpeeksi?
olin 2kk alle 16.. ja kyllähän se mamma vahti,liikaakin. mulla oli tarkat rajat ja kotiintuloajat. mutta eihän se mua kotiin sitonu. poikaystävä asu jo yksin ja päivällä oltiin siä. voihan sitä nussia vaikka koulumatkalla puskassa jos siltä tuntuu,ei sitä vanhempien vanhtiminen estä. juonut en aiemmin kun 18 vuotiaana.
 
Alkuperäinen kirjoittaja mulish:
Nyt lisäkysymys *avaa sateen varjon*
Eikö alta 16 vuotiaina menettäneiden äidit vahtineet tarpeeksi?
Asuin keskellä korpea enkä edes päässyt käymään missään kuin koulussa (josta oli pakko tulla suoraan kotiin kun muuta kyytiä kuin se ainoa bussi ei ollut) ja ehkä 4 kertaa vuodessa judokerhon diskossa, jossa oli aika mahdotonta harrastaa mitään luvatonta, kun ei ollut paikkoja mihin mennä muualle ja muutenkin oli ns. "kiltti tyttö". Mutta varhaiskypsä, olin odottanut neitsyyteni menetystä jo noin 10 vuotiaasta asti.

 

Yhteistyössä