Väärä vuosi?Alkuperäinen kirjoittaja sunnasanna:6.12. 2009 omissa hääkemuissa :heart:
ohops..niimpä olikin..yleensä kun uutta vuosilukua ei sitten opi millään niin nyt vissiin iskostunut liiankin hyvin ehkäpä se johtuu tästä hyvin likellä olevasta lasketusta ajasta :heart:Alkuperäinen kirjoittaja Pessi:Väärä vuosi?Alkuperäinen kirjoittaja sunnasanna:6.12. 2009 omissa hääkemuissa :heart:
ei ne edes nähny mua siellä vaikka paikan päällä olinkin. lahjaakaan en tuonu.Alkuperäinen kirjoittaja HelloShitty:hääpariakin varmaan harmitti ku oli kutsunu sua. eipä niilläkään varmaan hauskaa ollu kun joutui kattoo tommosta krumppanaamaa. :xAlkuperäinen kirjoittaja kiljuhanki:kenen häissä olit ja millaiset häät olivat? oliko ruoka hyvää?
minä olin viimeksi häissä vuoden 2006 kesällä ja ne olivat serkkuni häät, jotka olivat todella paskat, kun suoraa sanoo. mihinkään ei oltu panostettu ja en kertaakaan käynyt onnittelemassa hääparia. ruoka oli lihottavaa ja pahaa.
voin hyvin kuvitellaAlkuperäinen kirjoittaja sotku:90-luvun alussa vai oliko 80-luvun lopulla.En muista tarkkaan.Joku tuttu se oli.Pikkasen kuiva oli.No ne olikin jehovan todistajien häät.