G: milloin viimeksi olit häissä?

  • Viestiketjun aloittaja kiljuhanki
  • Ensimmäinen viesti
hepuli
2005 serkun häissä..jos nyt ei mietitä sitä et itse kirkkoon ei keritty ku eksyttii pahemma kerran,mut ihanat häät ja ruoka oli hyvää..suorastaan taivaallista ja kaikki pienet oli otettu huomioo =)
 
Vajaat kaksiviikkoa sitten. Kavereiden häät ja päästiin kerrankin juhlimaan pidemmäksi aikaa kahdestaan. Ruoka oli hyvää ja häät ihan kivat. Täytyy sanoa että vaikkei tarjolla ollut ollekaan viinaksia niin kukaan ei kitissyt, porukka näkyi viihtyvän muutenkin. Ohjelmaa oli sopivasti, ei sellasta pakkojuttua.
 
vieras
2001 serkun häissä. Eronneetkin jo ovat.

Parit häät on jätetty tässä väliin, kun on noita pieniä. Aletaan olla sitä ikää, että tulee enemmän eroja kuin avioliittoja :(
 
kiljuhanhi
Alkuperäinen kirjoittaja HelloShitty:
Alkuperäinen kirjoittaja kiljuhanki:
kenen häissä olit ja millaiset häät olivat? oliko ruoka hyvää?

minä olin viimeksi häissä vuoden 2006 kesällä ja ne olivat serkkuni häät, jotka olivat todella paskat, kun suoraa sanoo. mihinkään ei oltu panostettu ja en kertaakaan käynyt onnittelemassa hääparia. ruoka oli lihottavaa ja pahaa.
hääpariakin varmaan harmitti ku oli kutsunu sua. eipä niilläkään varmaan hauskaa ollu kun joutui kattoo tommosta krumppanaamaa. :x
ei ne edes nähny mua siellä vaikka paikan päällä olinkin. lahjaakaan en tuonu.
 
Omissa häissäni viime syyskuussa. :heart: Ruoka oli hyvää ja sitä oli riittävästi, samoin kaason tekemä kakku oli varmaan parasta mitä oon syöny. :) Juhlapaikka oli tosi ihana ja vieraatkin sitä kehui. Kaikilla tuntu olevan kivaa ja pelkästään positiivista palautetta saatiin, vaikka ohjelmaa oli niukalti ja muutenki oli meidän näköset häät.

Yks kaveripariskunta ei valitettavasti päässy tulemaan, mut jospa me päästäs piakoin niiden häihin. ;)
 
Kevättalvella 2007 olimme ystäväpariskunnan häissä. Häät olivat kaikinpuolin onnistuneet. Oli paljon kaunista ohjelmaa, muun muassa ihania musiikkiesityksiä. Ruoka oli taivaallista. Lapsillekin oli järjestetty leikkipaikka.
 
2007 kesällä kun oli omat häät... parhaat häät koskaan missä olen ollut :whistle:

Ruoka oli kyllä aika... no... hintaansa nähden huonoa ja myös tarjoilu puoli tökki....
Ja paljon muuta kaikkee mistä ei toiminu ym.
Mut siellä oli meille rakkaimmat ihmiset ja mulla oli paras sulhanen koskaan ikinä :heart:

Mut olis kyllä ihanaa päästä tänä kesänä jonkuu häihin. Häät on kyllä ihania. :heart:
 

Yhteistyössä