Kuukausi sitten otin autokaistalta mukaani McFeast-hampurilaisen.
nohh 02.11.2013 #27 Jaa-a, ehkä vuosi sitten joidenkin juhlien jälkeen nappasin hampurilaisen kotimatkalle mukaan?
Markiisi musculocutaneus 02.11.2013 #29 Alkuperäinen kirjoittaja der: Näytä alkuperäinen viesti Sinäkin noin harvoin käyvänä, tiedät varsin hyvin kuinka täynnä ne mäkit on. Mutta ehkä vain katselet sisälle ja salaa haaveilet Click to expand... haaveilee sori.. Reactions: Lispetti
Alkuperäinen kirjoittaja der: Näytä alkuperäinen viesti Sinäkin noin harvoin käyvänä, tiedät varsin hyvin kuinka täynnä ne mäkit on. Mutta ehkä vain katselet sisälle ja salaa haaveilet Click to expand... haaveilee sori..
"eee" 02.11.2013 #30 Montakohan vuotta siitä olis? Hmm... Mäkkärin autokaistalla olen kerran baarin jälkeen käynyt varmaankin vuonna 2010.
Montakohan vuotta siitä olis? Hmm... Mäkkärin autokaistalla olen kerran baarin jälkeen käynyt varmaankin vuonna 2010.
"Joskus" 02.11.2013 #34 Vuonna 2009 kun oltiin reissussa ja käytiin pikaseen hakemassa ranskalaiset. Suomessa vissiin joskus 2003 edellisen kerran.
Vuonna 2009 kun oltiin reissussa ja käytiin pikaseen hakemassa ranskalaiset. Suomessa vissiin joskus 2003 edellisen kerran.
"Vieras" 02.11.2013 #38 Olen tänä vuonna tainut käydä. Sattuu olemaan toi Hese paremmin sijoittuneena niillä alueilla,missä tulee liikuttua.
Olen tänä vuonna tainut käydä. Sattuu olemaan toi Hese paremmin sijoittuneena niillä alueilla,missä tulee liikuttua.