Ite tunti sit:D
"vaimo" 07.06.2012 #4 Alkuperäinen kirjoittaja Pikkukaupunkilainen: Näytä alkuperäinen viesti - Joskus kolmen aikaan iltapäivällä. Click to expand... Kiva tietää...
Alkuperäinen kirjoittaja Pikkukaupunkilainen: Näytä alkuperäinen viesti - Joskus kolmen aikaan iltapäivällä. Click to expand... Kiva tietää...
Jellybeany 07.06.2012 #14 Niinku jonkun toisen kanssa? En edes muista, ehkä pari viikkoa sitten. Todella harmi.
"vieras" 07.06.2012 #17 eilen illalla, ja oli muuten ihanaa. Kohta voitais ottaa uusiksi kun mies tulee töistä
joo-o 07.06.2012 #19 Varmaan pari kolme kuukautta sitten. Ja veikkaan, että reilun vuoden kuluttua seuraavan kerran. Tää loppuraskaus- ja imetysaika on mulle aina tämmöstä.
Varmaan pari kolme kuukautta sitten. Ja veikkaan, että reilun vuoden kuluttua seuraavan kerran. Tää loppuraskaus- ja imetysaika on mulle aina tämmöstä.
"hehe" 07.06.2012 #23 Alkuperäinen kirjoittaja Criminal Mind: Näytä alkuperäinen viesti Parin kanssa joskus maaliskuussa. Yksin pari päivää sitten. Click to expand... Yhden kanssa eilen aamulla. (Se yks oli mun mies.)
Alkuperäinen kirjoittaja Criminal Mind: Näytä alkuperäinen viesti Parin kanssa joskus maaliskuussa. Yksin pari päivää sitten. Click to expand... Yhden kanssa eilen aamulla. (Se yks oli mun mies.)