G:Millainen nainen on mielestäsi kaunis? Entä miehesi mielestä?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja kalluppia
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Minä. B)

No siis juu, yksiin menevät melkolailla mielipiteet, kaunein (kaunishan siis voi olla vaikkei näitä kriteerejä täytä!) minusta on hoikka, pitkähiuksinen, siro, naisellinen ja hieman urheilullinen.

Ja mä olen jotain sinnepäin ja ulkonäön perusteella Äijä mut aluksi valitsi, että kai sitten siitäkin? :/

Miehellä on paaaaljon tiukemmat vaatimukset...Pitää olla hoikka, sporttinen, pitkähiuksinen, pitkäkyntinen ja blaablaa... Anna Eriksonin on viimeksi maininnut.

Ite tykkään naisista joissa on potkua, ihanku miehissäkin. Angelina Joliessa on asennetta, Pfeifferissäkin, Amy Leessä ja Christina Riccissä. Vartalomalleissa tykkään vaikka mistä; sporttisesta, hoikasta, pyöreästä, ministä, isommasta,,, kunhan persoonaa löytyy :D

Persoonallinen,rento,naisellinen,luonnon kaunis kuten vaikkapa Audrey Tatou (Amelie elokuvasta).Ei missi-tyylinen,eikä pitkätukkainen.Mies tykkää lyhyistä hiuksista,ne on kuulemma seksikkäät...

Musta kaunis vartalo on kiinteä ja sporttinen. Ja mies taitaa olla samaa mieltä kanssani - mutta kelpuuttaa mutkin kaikkien raskauskilojen ja selluliittien kera....

Ei mikään missi-tyyppi, vaan semmosen naisellisen kurvikas (ennemmin muutama liikakilo, kuin liian vähän kiloja), eksoottisen näköinen, tummat, pitkät hiukset, mustanruskeat silmät, siisti ja puhdas.

Mies on sanonut pitävänsä uhkeista naisista, puhtaus on miehellä ehkä se tärkein juttu. Muulla kai ei sitten niin suurta väliä ole. Sen mies on kertonut, että ihastui ensitapaamisella mun suuriin, ruskeisiin silmiin :)

Varmaan lähes jokaisessa naisessakin on jotain kaunista. Liian laitetut ja pakkeloidut naamat lähinnä naurattaa...

Mitä miehen naismakuun tulee, niin näyttää olevan melko kaikkiruokainen mitä entisiin naisiin tulee... Kaikki aivan eri puusta veistettyjä, myös minä :laugh:

Minun mielestä kaunis: ruskettunut, kiiltävät hiukset, vähän meikkiä, tummat hiukset, hoikka

Miehen mielestä: normaalipainoinen, vartaloon nähden saa olla iso peppu kiinteä siis, luonnonkaunis ja reippaan näköinen

Sellainen nainen joka on sinut itsensä kanssa, hyvä ryhti , pitää huolta itsestään. Mieheni on kieltänyt minua leikkaamasta hiuksia lyhyeksi, ja tykkää että ne on auki. Minusta on aika sama onko vaalea vai tumma, ihan yhtä valjuja tai kauniita löytyy molemmista. Hyvä iho ehdottomasti, ei liikaa meikkiä. Iloinen ilme ja mukava luonne tekee ihmisestä kauniin. Kaikissa ihmisissä on jotain kaunista, se on vaan siitä kiinni haluaako sen nähdä.

Jordan.Queen.Rania.jpg

On minun mielestäni kaunis nainen.

marilyn-kornman-m.jpg

Mieheni mielestä kaunis nainen.
Että näin eroavat, meidän ajatukset -mutta ihan kiva, kummassakin on jotain klassisen kaunista ja naisellista. Jospa mieheni näkisi ainakin välillä minussa jotain sievää. Ehkä minulla on Marilynin tissit ja peppu...hehhhee.. :heart:

Alkuperäinen kirjoittaja Rania:
Jordan.Queen.Rania.jpg

On minun mielestäni kaunis nainen.

marilyn-kornman-m.jpg

Mieheni mielestä kaunis nainen.
Että näin eroavat, meidän ajatukset -mutta ihan kiva, kummassakin on jotain klassisen kaunista ja naisellista. Jospa mieheni näkisi ainakin välillä minussa jotain sievää. Ehkä minulla on Marilynin tissit ja peppu...hehhhee.. :heart:

Minäkin pidän Marilynistä :heart:

no mun mies mainitsee mainitsee kauniiksi esim. liv tylerin ja se on kaunis munki mielestä. sit mies tykkää kuulemma myös tämmösistä kaalimaan ipanan näköisistä pyöreäposkisista tytöistä, kuten mää :saint:

Mies sanoo, ettei hänellä muka ole mitään julkkissuosikkia, siis ketään erityistä kauneinta naisjulkkista. B)

Mutta Salma Hayek oli siitä minun ihastukseni mielestä kaunein naisjulkkis.

Minun mielestä niiiiiin hirvittävän moni nainen on kaunis, etten jaksa alkaa listata kaikkia niitä ominaisuuksia (tai sit julkkisten kuvia) :D

Miehen mielestä minä, muuta vastausta ei saa.
Luulen, että meillä on aika sama maku eli urheilullinen ja hoikka mieluummin kuin sohvaperuna ja plösö, kasvoilta kaunis, sopivasti kurveja, hiukset myös aika tärkeät, siis että sopii ihmiselle. Mies pitää enemmän pitkistä hiuksista.