G: Kaunis nainen?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja .
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
tämä on mielestäni asenne kysymys. jos haluaa nähdä toiset ihmiset kauniina niin heissä kaikissa on jotain joka tekee hänestä kauniin. kauneus on katsojan silmissä!

En voi sanoa mitään tiettyä piirrettä mikä tekee ihmisestä kauniin... mutta mun mielestä kauniita naisia ovat esim. Eva Longoria, Martina Aitolehti, Beyonce.. Noi on kaikki tummia mutta myös vaaleat naiset on kauniita.

Mun mielestä kauneutta on vaikeaa selittää sanoin... mutta kaksi esimerkkiä:

Norjan prinsessa Märtha Louise
545150.jpg

Hanna Pakarinen
hannap.jpg

Molemmat naiset ovat persoonallisen ja sielukkaan näköisiä, ei mitään muovisia barbinukkeja. Täydellisyys on tylsää.

Tietty sopusuhtaisuus on kaunista. Saatan pitää kauniina hyvin erilaisiakin naisia, sisäinen hehku, se miten kantaa itsensä, miten elehtii, liikkuu jne. saattaa erottaa kauniin ja tavanomaisen naisen toisistaan. Monissa ihmisissä on jotain kaunista, vaikka ei voisi kaunottarina kaikkia pitääkään.
Grace Kellyllä oli klassisen kaunottaren piirteet, mutta moni muukin on kaunis, vaikka piirteet ei olis mitenkään täydelliset.
Kaunista on esim. balettitanssijan sirous ja ryhdikkyys.

Jännä Rieputarallaa miten voi olla niin eri maut, tuo Märtha Louise on minusta niin tavis kuin voi olla ja Hanna P. taas kuin Paula Koivuniemi, ikäistään paljon vanhemman näköinen.

mä oon kattonu nyt salkkariuusintoja ja todennut taas että se katri on kaunis nainen. vartalo just sellainen josta pidän. hoikka mutta kurvikas. naisella pitää olla leveä lantio, pyllyä ja muotoja.