G: millainen nainen olet??

Varmaan tuo B olis lähinnä. Tosin en välttämättä joka markettireissua varten jaksa vetää pakkeleita nassuun, mutta farkut vetäsen jalkaan, korvikset korviin, tukka ojennukseen ja nätti paita päälle :). Muodista en välitä, riittää että vaate istuu ja näyttää hyvältä, hirveitä summia ei ole varaa (eikä halua) vaatteista ja kosmetiikasta maksaa.

Kyllä mä tuo D olisin, en osta joka kuukausi vaatteita, muita juttuja ostan sillon kun niitä satun tarviimaan tai ovat loppuneet. Kauheasti en meikkejä tule käyttäneeks. Kotona kuljen suunnilleen alasti et lähinnä vaatteita päälle kun lähden ulos. Pesen vaatteita kokoajan mutta silti ne on jotenkin käsittämättömästi aina likakorissa |O Hiuksia en pese joka päivä, vaan joka toinen muuten rasvoittuvat ihan tajuttomasti :D Panen päälle toisinaan farkut ja muutenkin vähän siistimpää ja sitten on niitä päiviä kun juoksen kauppaan suoraan leikkipuistosta hiekkasena ulkoilu vaatteissa :whistle: :snotty:

vieras

Ei mikään noista. Ei osunut edes lähelle. Huolehdin itsestäni ja ostan joka kuukausi pari uutta vaatetta, halvalla tosin. Käytän kirppareita ja halpoja kauppoja, mutta ostan miettien ja huolella. Laitan joka päivä meikkiä, huollan ihoa kuin kroppaakin. Mutta olen silti hyvin maanläheinen. Mulla on myös oma tietty tyyli, jota kyllä noudatan (en kulje pitkin poikin verkkareissa koskaan), mutta en hienostele vaan käytän omannäköisiä, ehkä hieman erikoisia, vaatteita.

Piu
B, useimmat muotiluomukset kammottavat minua, joten harvoin kuljen muodin mukana.
Aina kuitenkin siistiä päällä, kiinnitän paljon huomiota pukeutumiseeni, mutta aika arkinen olen.

Yhteistyössä