G: millainen nainen olet??

Työäiti
A:n ja B:n risteytymä. Mutta minä olen tyyliltäni klassinen, en pintaliitäjä. Teinit sanoisi tylsä... Mutta silloin saakin rahaa palamaan, teiniretkut on halpoja... Ja tietty luonnokaunis ;), eEi mee rahaa kasvohoitoihin ja meikkeihin.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Kotilehmä:
Alkuperäinen kirjoittaja bad virgin:
Alkuperäinen kirjoittaja Kotilehmä:
Olen B, mutta haluaisin olla C, ihminen joka nauttii vaan elämästään ja vähät välittää siitä mitä muut miettii eikä esitä kauniimpaa kuin on.
Mähän en meikkaa sen takia että yrittäisin olla kaunis,mä oon jo sitä :D :D
Sehän on hyvä jos on osannut itseäänkin huijata :D
Eikun,en mä hirveästi edes meikkaa,varsinkaan näin kesällä =)
 
Vaihtoehto D!

(Seuraavan selittelyn olisin varmaan jättänyt vähän vähemmälle, jos D olisi ollut alunperin vaihtoehtojen joukossa. En nyt enää kuitenkaan jälkeenpäin ala poistelemaan tekstiä...)

Kaapit on täynnä vaatteita ja tiedän yleensä aika hyvin mikä on muotia. Suurin osa muodista on kuitenkin sellaista, etten kelpuuta sitä omaan kaappiini. Sitä minkä kelpuutan, haalin kuin hullu puuroa.

Näitä mulla ei ole ja tuskin tulee: tunikat, crocsit, ballerinat, valkoiset kengät tai saappaat, mitkään korkokengät muuten kuin juhlakenkinä. (Saappaissa voi olla korkoa.)

Ulkona ei ole tapanani liikkua törkyisen näköisenä, mutta siitä huolimatta saatan sopivalla hetkellä luuhata parikin päivää tukka pesemättä, naama meikittömänä (ja tuskin edes pesty) tietsikan, kahvinkeittimen ja sängynpohjan väliä sen näköisenä, että haamukin menisi karkuun.
 

Yhteistyössä