G: Millä viikoilla ja mitkä tuntemukset?

Rv 19 tasan, kävelymatkat ottaa koville, ikävää painetta kohdunsuulla. Ruoka maistuu taas :D
Potkuja oon tuntenu vasta viikon, mutta pari pvää sitten mieskin tunsi ekaa kertaa napakan potkun masun läpi :heart: Ekasta tuntui paljon myöhemmin nuo mahanläpipotkut, oisko ollut rv 25 tms.
 
nedee
viikot tasan 31+0 ja hermot kireellä kuin viulunkieli!! Kaikki hermostuttaa, lapset, mies, ilma, vaatteet ym. jatkunu jo viikon ja toivoa loppumisesta ei näy... vauva puskee pyllyllään kylkiluihin joka tekee kipeää!!!

Helpotusta odotellessa....
 
Alkuperäinen kirjoittaja kalamama:
Rv 19 tasan, kävelymatkat ottaa koville, ikävää painetta kohdunsuulla. Ruoka maistuu taas :D
Potkuja oon tuntenu vasta viikon, mutta pari pvää sitten mieskin tunsi ekaa kertaa napakan potkun masun läpi :heart: Ekasta tuntui paljon myöhemmin nuo mahanläpipotkut, oisko ollut rv 25 tms.

No voi, onneksi mulla ei oo tuota :hug: . Pelkkä kuvotus mulla, pitäs olla onnellinen.
 
Kalamamman jälkeen vastanneet: En tiennyt, että raskaus rasittaa näin yleisesti kaikkia. Todellakin olen tyytyväinen, että mua vain ällöttää tällä hetkellä. Eka raskaus oli tosi helppo, mut siitä on jo 9v aikaa. Melkeen alkaa kauhulla odottaan kaikkea mitä edessä vielä on :eek:
 
rv 11+1 ja olo varsin passeli.
Kahvinjuontia ei vaan vielä voi edes harkita.
Ens viikolla nt-ultra ilman nt-tutkimusta kylläkin.
Tänään yritin kysellä neuvolalääkäriltä sikarokotteesta mutta mä en saanu vastausta, se tässä vähän mietityttää.
 
17+5, hirvee mukellus mahassa kun söin pari palaa suklaata :whistle:
Pari iltaa sitten sai mieskin kunnon potkut käteensä. Väsyttää edelleen ihan hitsin paljon, esikko imee kaikki ylimääräset ja alimääräset mehut. Pinna on kireellä ja päätä särkee hartioiden takia, muut kyllä nukkuu öisin paitsi minä, supistelee ärsyttävästi joka päivä ja jotenkin vaikka aika kuluu kauheen nopeesti niin ei silti tarpeeks..

Mut on nää pienet vaan niin ihania ettei niistä kyllä luopuis mihinkään hintaan :heart:
 

Yhteistyössä