G: Millä viikoilla ja mitkä tuntemukset?

Viikon mie oon vaan ihmetellyt. Potkut tuntuu jo tosi selvästi. Eihän niitä alkuun edes uskonut että on potkuja, mut niin ne on :heart: . Nyt on vaan alkanut vaivaamaan ällötys, en ees jääkaapin ovea voi aukasta etteikö yököttäs. Kaiken järjen mukaan pahoinvoinnin ois pitänyt mennä jo ohi? Sitähän ei mulla alkuun edes ollut. Muuten hyvillä mielin mennään, ruoka vain ällöttää, mut se ei haittaa. Viime raskaudesta lihoin 18kg, jos nyt tulis vähempi...

Niin ja viikot 18+6
 
Kahvi oksettaa ja kaikki haisee ja tuoksuu ihan kamalan vahvasti.
Nilkat turpoaa tukeiksi varsinkin työpäivinä, mikä vähän huolestuttaa...

Viikkoja ei kovin montaa, tarkemmin tiedän vasta maanantaina.
 
Rv11+3

Väsyttää, pahoinvointi vaivaa varsinkin aamuisin, ei kamalasti muita tuntemuksia. Maha tuntuu käsiin, mutta ei oikein vielä näy. Reilu viikko sitten kaikki oli ok, toivottavasti vielä ensi viikon ultrassakin.
 
Alkuperäinen kirjoittaja meah:
Kahvi oksettaa ja kaikki haisee ja tuoksuu ihan kamalan vahvasti.
Nilkat turpoaa tukeiksi varsinkin työpäivinä, mikä vähän huolestuttaa...

Viikkoja ei kovin montaa, tarkemmin tiedän vasta maanantaina.

Nuo kaikki hajut muakin haittaa. Olin toissapäivänä vanhemmillani ja siellä grillattiin. Mun oli pakko lähtee pois ku niin oksetti se grillin haju, jota tavallisesti oon rakastanu.

 
Alkuperäinen kirjoittaja Vernalis:
Rv 28+0 ja olo tukala ja tänään selvisi lääkärissä että vaavi on perätilassa ja painaa pahasti alakertaa. Selvisi myös että saamme pienen pojan :heart:

Oih :heart: . Minä ajattelin pitää yllärinä sen kumpi tulee. Toivottavasti vaavi kääntyy niin ettei sua ahistais :hug:
 
Alkuperäinen kirjoittaja Empuuu:
Rv11+3

Väsyttää, pahoinvointi vaivaa varsinkin aamuisin, ei kamalasti muita tuntemuksia. Maha tuntuu käsiin, mutta ei oikein vielä näy. Reilu viikko sitten kaikki oli ok, toivottavasti vielä ensi viikon ultrassakin.

On varmasti ok. Mulla ei alkuun ollut mitään. Tai no nyt kun alkaa miettiin, niin kyllä olin tosi väsynyt. Sain tietää raskaudestani vasta reilu 4 viikkoa sitten joten mulla toi alkuraskaus menny ihan ohitte.
 
Alkuperäinen kirjoittaja meah:
Kahvi oksettaa ja kaikki haisee ja tuoksuu ihan kamalan vahvasti.
Nilkat turpoaa tukeiksi varsinkin työpäivinä, mikä vähän huolestuttaa...

Viikkoja ei kovin montaa, tarkemmin tiedän vasta maanantaina.
Lisään tuohon vielä armottoman väsymyksen ja heikon elämän kun vähän jotain tekee. No jalat ei ainakaan vielä turpoa ja hyvä niin. Selkä on armottoman kipeä jo nyt ku niksautin sen. Niin ja housut ei kohta mahdu kiinni...

Viikkoja on nyt 13+6
 
Alkuperäinen kirjoittaja 0123:
En jaksa oottaa enää... viikkoja 30 ja kaikki vaatteet on kaappiin järjestelty moneen kertaan, sänky laitettu ym. Voi,kun äkkiä sais pikku neidin syliin:)

:D Sulla on tullut jo pesäntekemisvaihde :heart: . Kyl se sieltä vielä tulee ja saat pitää neitiä sylissä lähes kyllästymiseen asti :heart:
 
Alkuperäinen kirjoittaja taaperotx4:
Alkuperäinen kirjoittaja Rokkimakkara:
Alkuperäinen kirjoittaja taaperotx4:
Rv 32+4 ja olo on tukala kun supistaa niin vietävästi

Onko kipeitä suppareita jo nyt sulla?

juu kipeitä ovat sekä kanava on hävinny jo kokonaa sekä oon myös jo 4cm auki ja paikat on nii pehmeet ettei lekurikaa viitti niitä sörkkiä pahemmin
Kauheeta :eek: . Toivottavasti pikkunen pysyy sisällä vielä muutaman viikon. Lepääthän sie tarpeeksi?
 
Alkuperäinen kirjoittaja Rokkimakkara:
Alkuperäinen kirjoittaja Empuuu:
Rv11+3

Väsyttää, pahoinvointi vaivaa varsinkin aamuisin, ei kamalasti muita tuntemuksia. Maha tuntuu käsiin, mutta ei oikein vielä näy. Reilu viikko sitten kaikki oli ok, toivottavasti vielä ensi viikon ultrassakin.

On varmasti ok. Mulla ei alkuun ollut mitään. Tai no nyt kun alkaa miettiin, niin kyllä olin tosi väsynyt. Sain tietää raskaudestani vasta reilu 4 viikkoa sitten joten mulla toi alkuraskaus menny ihan ohitte.
Hui, oliskin ollut kiva huomata, että on jo niin pitkällä. Aika menee liian hitaasti. :)
 
Haave harmaana
8+5, iltaisin väsymys ja etominen lähes lamaannuttaa... Sain tänään siivottua eka kertaa ehkä kahteen viikkoon ja siivo täällä oliki melkoinen (toki keittiötä olin siivonnu joka päivä). Huomenna eka neuvola, jänskättää!!!! Masu on kovin turvonnut, kahdet housut menee enää jalkaan vaikka varsinaista vauvamasua ei näillä viikoilla vielä näykkään...
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Empuuu:
Alkuperäinen kirjoittaja Rokkimakkara:
Alkuperäinen kirjoittaja Empuuu:
Rv11+3

Väsyttää, pahoinvointi vaivaa varsinkin aamuisin, ei kamalasti muita tuntemuksia. Maha tuntuu käsiin, mutta ei oikein vielä näy. Reilu viikko sitten kaikki oli ok, toivottavasti vielä ensi viikon ultrassakin.

On varmasti ok. Mulla ei alkuun ollut mitään. Tai no nyt kun alkaa miettiin, niin kyllä olin tosi väsynyt. Sain tietää raskaudestani vasta reilu 4 viikkoa sitten joten mulla toi alkuraskaus menny ihan ohitte.
Hui, oliskin ollut kiva huomata, että on jo niin pitkällä. Aika menee liian hitaasti. :)
Mullakin kävi vähän samoin :) meni rv 11 niskaturvotusultraan. Siellä selvisi, että olenkin jo rv 16+. Kätevää odotusta: 5 minuutissa huahti reilu 4 viikkoa :D
 
Alkuperäinen kirjoittaja Rokkimakkara:
Alkuperäinen kirjoittaja sef:
En muista...vissiin 16...tai 17?

Eikä minkäänlainen olo.

Kai se tuokin on positiivista =)
Neutraalia lähinnä...ei tässä paljon ehdi tähän raskauteen keskittyä, kun jaloissa pyörii pikkuneiti 8kk.

Esikon raskaus oli jotakin niin maata vavisuttavaa, kakkonenkin oli sikäli hieno juttu että edellisestä raskaudesta useampi vuosi...nyt vaan odotan että raskaus olisi pian ohi ja saisi sen vauvan kainaloon.
 
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja Empuuu:
Alkuperäinen kirjoittaja Rokkimakkara:
Alkuperäinen kirjoittaja Empuuu:
Rv11+3

Väsyttää, pahoinvointi vaivaa varsinkin aamuisin, ei kamalasti muita tuntemuksia. Maha tuntuu käsiin, mutta ei oikein vielä näy. Reilu viikko sitten kaikki oli ok, toivottavasti vielä ensi viikon ultrassakin.

On varmasti ok. Mulla ei alkuun ollut mitään. Tai no nyt kun alkaa miettiin, niin kyllä olin tosi väsynyt. Sain tietää raskaudestani vasta reilu 4 viikkoa sitten joten mulla toi alkuraskaus menny ihan ohitte.
Hui, oliskin ollut kiva huomata, että on jo niin pitkällä. Aika menee liian hitaasti. :)
Mullakin kävi vähän samoin :) meni rv 11 niskaturvotusultraan. Siellä selvisi, että olenkin jo rv 16+. Kätevää odotusta: 5 minuutissa huahti reilu 4 viikkoa :D
Mä sain varhaisultrassa peräti kolme vuorokautta lisää, olihan se sekin. ;D Saas nähdä tullaanko taaksepäin ens viikolla, jospa ei. :)
 
Alkuperäinen kirjoittaja Rokkimakkara:
Alkuperäinen kirjoittaja taaperotx4:
Alkuperäinen kirjoittaja Rokkimakkara:
Alkuperäinen kirjoittaja taaperotx4:
Rv 32+4 ja olo on tukala kun supistaa niin vietävästi

Onko kipeitä suppareita jo nyt sulla?

juu kipeitä ovat sekä kanava on hävinny jo kokonaa sekä oon myös jo 4cm auki ja paikat on nii pehmeet ettei lekurikaa viitti niitä sörkkiä pahemmin
Kauheeta :eek: . Toivottavasti pikkunen pysyy sisällä vielä muutaman viikon. Lepääthän sie tarpeeksi?


mä lepään sen mitä pystyn kun on 4 pientä lasta hoidettavana.
 
Möhömaha
Viikkoja 31+5 ja olen aivan kypsä. Vauva alkaa kiinnittymään ja kipu on sen mukainen, esikoisen kanssa pitäisi jaksaa peuhata (1 v 4 kk) ja jotain kotihommiakin tehdä. Mutta kun ei tahdo päästä edes sohvalta ylös liitoskipujen takia :(. Menis nyt jo äkkiä aika! Muuten on ollut kyllä helppo raskaus, painokaan ei ole noussut yhtään. Kauhee pötsi mulla kyllä on, just viimeksi pari tuntia sitten törmäsin taas vessan oveen kun en kääntyessä muistanut, etten olekaan ihan lättämaha enää ;).
 

Yhteistyössä