G: Millä karkoitat pahan tuulen pois?

Alkuperäinen kirjoittaja Honostooppari:
Alkuperäinen kirjoittaja Tyyris Tyllerö:
Suosittelen ap:lle terapiaa :D

Mä en jaksa murehtia turhia esim. lelujen rikkomista, maailmassa on suurempiakin murheita.
Kaatunutta maitoa on turha surra ;)

Mutta jos sattumalta jumahtaa vitutus päälle niin mä puhun sen pois ;)

Eipä ole ketään kuuntelemassa...

Puhelin on keksitty ;)

Ja ihan oikeesti, terapialla on kummallinen vaikutus, räjähtävästä tuli lähes seesteinen :D

No ne ihmiset joille voisin EHKÄ soittaa, on töissä. Missä terapiassa kävit?

Mä en jaksa murehtia turhia esim. lelujen rikkomista, maailmassa on suurempiakin murheita.

Puhelin on keksitty ;)

Ja ihan oikeesti, terapialla on kummallinen vaikutus, räjähtävästä tuli lähes seesteinen :D

Ihan mielenterveystoimistossa vuosia sitten, nyt erokriisiä olen muutaman kerran käynyt setvimässä terveyskeskuksessa psykiatrisella sairaanhoitajalla.

Puhelin on keksitty ;)

Ihan mielenterveystoimistossa vuosia sitten, nyt erokriisiä olen muutaman kerran käynyt setvimässä terveyskeskuksessa psykiatrisella sairaanhoitajalla.

No ehkä en kumminkaan. Eikä täällä pääse. Vuosia sitten pääsin YHDEN kerran puhumaan parisuhteesta ja aikaa sai odottaa ikuisuuden.

Ehkä mä vaan oon tällaiseks paskaks luotu.

Puhelin on keksitty ;)

No ehkä en kumminkaan. Eikä täällä pääse. Vuosia sitten pääsin YHDEN kerran puhumaan parisuhteesta ja aikaa sai odottaa ikuisuuden.

Ehkä mä vaan oon tällaiseks paskaks luotu.

Muutosta ei tule jos sitä ei halua :whistle:

Mulla tää paskafiilis jumahti nyt päälle tuon autonrikkomisepisodin jälkeen. Nakkasin penskat pihalle ja armoton vitutus vaan jyllää. En pääse siitä nyt yli enkä ympäri...

Millä tämä pahantuulisuus (joka minussa suorastaan asuu) saadaan pois??

Saanko olla utelias ja mitä auton kanssa tapahtui? Miellä kans lapsen toimesta pieni auto äksidäntti ja nyt pitäisi saada vaan omat aivot nollautumaan, muutoin koko kesäloma pilalla... |O

Alkuperäinen kirjoittaja Wilkins tallustamassa:
Tyllerö, kirjoita paskat fiiliksesi tänne palstalle! :hug:

Mä en edes osaa kirjoittaa niitä sen tarkemmin. Tää on vaan just tätä samaa joka ikinen hemmetin päivä... Kaikki arjet ja pyhät.

Toisaalta mä ymmärrän lapsiakin, kyllästyyhän nekin aina pyörimään vaan kotona ja olemaan samoissa ympyröissä keskenään. Ja mä varsinkin kyllästyn.

Mutta kun ei oo paikkoja minne mennä kylään eikä rahaa lähtee esim. minilomalle johonkin. Muutenki aina rahasta enempi ku tiukkaa ja siksikin sit vituttaa entistä enemmän kun toiset vaan rikkoo kaiken...

Emmä tiiä. Missään vaan ei oo ollu pitkään aikaan mitään järkee...

Alkuperäinen kirjoittaja LepikonHeta:
Mulla tää paskafiilis jumahti nyt päälle tuon autonrikkomisepisodin jälkeen. Nakkasin penskat pihalle ja armoton vitutus vaan jyllää. En pääse siitä nyt yli enkä ympäri...

Millä tämä pahantuulisuus (joka minussa suorastaan asuu) saadaan pois??

Saanko olla utelias ja mitä auton kanssa tapahtui? Miellä kans lapsen toimesta pieni auto äksidäntti ja nyt pitäisi saada vaan omat aivot nollautumaan, muutoin koko kesäloma pilalla... |O

Siis katkas sellaisen minikauko-ohjattavan auton ohjaimesta sen antennin eli sillä ei voi enää ajaa...

aina kun jotain sattu (oltiin keittiöllä hommissa) ja esimerkiks koululaisista joku pudotti lautasen ja kävi itkemään, et "kaatuuhan niitä valtamerilaivojakin, tää on niin pieni juttu, ettei sitä kannata surra!" Ja oon yrittänyt ajatella samanlailla, mulla kun kans tuppaa noi murheet kasvamaan päässä hiukka liian isoiks!

Mä en edes osaa kirjoittaa niitä sen tarkemmin. Tää on vaan just tätä samaa joka ikinen hemmetin päivä... Kaikki arjet ja pyhät.

Toisaalta mä ymmärrän lapsiakin, kyllästyyhän nekin aina pyörimään vaan kotona ja olemaan samoissa ympyröissä keskenään. Ja mä varsinkin kyllästyn.

Mutta kun ei oo paikkoja minne mennä kylään eikä rahaa lähtee esim. minilomalle johonkin. Muutenki aina rahasta enempi ku tiukkaa ja siksikin sit vituttaa entistä enemmän kun toiset vaan rikkoo kaiken...

Mä muistelen, että sä oot tästä samasta asiasta joskus aiemminkin maininnut, vai muistanko ihan väärin? Laita lasten kanssa viisaat päänne yhteen, ja miettikää mitä kivaa voisitte tehdä, joka ei paljon maksa. Piknikki vaikka olkkarin lattialle, majan rakennusta, pyöräilyä tai muuta tavallisesta poikkeavaa ulkoilua, kylille ostamaan jädet yms. Ja huumoria mukaan! Ja oikea asenne. Mikään ei ole kivaa, jos sitä tehdään otsa rypyssä ja aina etsitään niitä huonoja puolia joka asiasta. ;) =)

Mä muistelen, että sä oot tästä samasta asiasta joskus aiemminkin maininnut, vai muistanko ihan väärin? Laita lasten kanssa viisaat päänne yhteen, ja miettikää mitä kivaa voisitte tehdä, joka ei paljon maksa. Piknikki vaikka olkkarin lattialle, majan rakennusta, pyöräilyä tai muuta tavallisesta poikkeavaa ulkoilua, kylille ostamaan jädet yms. Ja huumoria mukaan! Ja oikea asenne. Mikään ei ole kivaa, jos sitä tehdään otsa rypyssä ja aina etsitään niitä huonoja puolia joka asiasta. ;) =)

Meillä kaikki kiva, mitä keksitään, kaatuu loppupeleissä sit siihen, että nuo alkaa riehua tai vastaavaa ja homma menee täysin överiksi. Esim. jos lähdetään pyöräilemään, alkumatka menee tod.näk. ihan ok. Muta sit jossain vaiheessa alkaa jonkunlainen kilpa-ajo tai toistensa kiilaaminen ja siinö on sit kanssakulkijatkin vaarassa. Majanrakennukset menee siihen, että on kannettu pitkin poikin kaikki rojut ja kun on siivoamisen aika, alkaa se kitinä ettei viitsi jaksa huvita.

Joku muu ehkä jaksaa tuollaista ja pitää sitä normaalina, mutta minä en vaan jaksa, en ollenkaan.

tykkääkkö sie ap yleensä yhtään mistään? ku tuntuu vaan valitusta olevan valituksen perrään... jos on nuin helevetin huonosti asiat niin mee ihmeessä ammattiauttajalle hakemaan apua eläkä vaan vingu!

Alkuperäinen kirjoittaja Nyynä:
tykkääkkö sie ap yleensä yhtään mistään? ku tuntuu vaan valitusta olevan valituksen perrään... jos on nuin helevetin huonosti asiat niin mee ihmeessä ammattiauttajalle hakemaan apua eläkä vaan vingu!

Joo. Syömisestä ja hyvästä juttuseurasta (jota ei juuri koskaan ole) ja hiljaisesta rauhasta :D

Jos mua oikein vituttaa niin kuuntelen Ismo alangon laulun vittu kun vituttaa ja se saa mut nauramaan,sillä minä sen karkotan :D Siinä on niin ääliöt sanat että ei voi muuta ku nauraa ja sen jälkeen on niinku mitään ei ois tapahtunut :D

Mä annan pahan tuulen jyllätä aikansa, kyllä se siitä itsekseen poistuu.

No kun mulla ei.... Saattaa jäädä päälle viikoksikin, ellei jopa enemmäks aikaa. Mä vaan raivoan ja rähisen kaikille kaikesta ja oon levoton ja ahdistaa kaikki.

No sitten se on jo vähän liian kauan päällä. Mieti, miten se muulloin on poistunut, toimiiko sulla ns. psyykkiset keinot (esim. asian loppuun asti miettiminen), vai fyysiset keinot (lenkille lähtö, kunnon rääkki keholle) ja toimi sitten sen mukaan.

Ei mulla kai toimi mikään :ashamed: Mä oon ihan oikeesti joka päivä aamusta iltaan enempi vähempi huonolla tuulella.

Ei sulla masennusta pukkaa ku ei kerran mieli parannu millään ja kaikki vituttaa vaan koko ajan??

Alkuperäinen kirjoittaja Nyynä:

Joo. Syömisestä ja hyvästä juttuseurasta (jota ei juuri koskaan ole) ja hiljaisesta rauhasta :D

no sitte lähet vaikka lintulan nunnaluostariin pariksi viikoksi kuuntelemaan hiljaisuutta. sanot ukolle että hoia muksut ja mie meen nyte!

pakko ois siun saaha vähän jottain muutaki ajateltavaa... oon vähän lueskellu siun alotuksia nytten ja tuntuu että kohta räjähdät oikein kunnolla.

ja missä siun kaverit ja ystävät on? :o

Alkuperäinen kirjoittaja Miimari-84:
Mä annan pahan tuulen jyllätä aikansa, kyllä se siitä itsekseen poistuu.

No kun mulla ei.... Saattaa jäädä päälle viikoksikin, ellei jopa enemmäks aikaa. Mä vaan raivoan ja rähisen kaikille kaikesta ja oon levoton ja ahdistaa kaikki.

No sitten se on jo vähän liian kauan päällä. Mieti, miten se muulloin on poistunut, toimiiko sulla ns. psyykkiset keinot (esim. asian loppuun asti miettiminen), vai fyysiset keinot (lenkille lähtö, kunnon rääkki keholle) ja toimi sitten sen mukaan.

Ei mulla kai toimi mikään :ashamed: Mä oon ihan oikeesti joka päivä aamusta iltaan enempi vähempi huonolla tuulella.

Ei sulla masennusta pukkaa ku ei kerran mieli parannu millään ja kaikki vituttaa vaan koko ajan??

Tuntuu vaan, että kaikki kaatuu niskaan. Ei oo töitä, ei oo rahaa, lainaa pitäs maksaa ja lisääkin ottaa talon remppaamista varten. Miehellä kroppa renkkaa työn takia, mutta pakko senkin siellä kitua, että edes toisella varmat tulot. Sen takia sitä sit pännii ja lähes aina työn ulkopuolisen ajan istuu koneella eikä osallistu juurikaan mihinkään. Ruoan hinta kallistuu ja siihenkään ei meinaa rahat riittää. Tässäkin kuussa on pennipankkia kilistelty ja tyhjiä pulloja kauppaan haalattu, että saadaan jotain suuhun pahimpina päivinä. Sossusta ei saada mitään.

Siihen päälle ei sit oikein jaksas millään enää kahta täystuho-tehoenergiapakkaus termiittiä, ei millään. Nytkin mulla 200e:lla laskuja kaapin ovessa roikumassa ja tilillä rahaa noin 300e. Sillä jäävällä satasella pitäs sit pärjätä kolmisen viikkoa...

Minnekään ei päästä käymään ns. kesälomareissulle rahatilanteen takia, eikä tuolla autollakaan juuri uskalla edemmäs lähteä kun kolisee ja paukkaa siihen malliin.

Masennusta? Enpä tiedä, mutta on tämä elämä tällä hetkellä hemmetin lannistavaa ainakin...

Yhteistyössä