G: Millä karkoitat pahan tuulen pois?

Tyyris Tyllerö

Aktiivinen jäsen
05.12.2005
5 944
1
36
Mulla tää paskafiilis jumahti nyt päälle tuon autonrikkomisepisodin jälkeen. Nakkasin penskat pihalle ja armoton vitutus vaan jyllää. En pääse siitä nyt yli enkä ympäri...

Millä tämä pahantuulisuus (joka minussa suorastaan asuu) saadaan pois??

Alkuperäinen kirjoittaja Wilkins tallustamassa:
Mä annan pahan tuulen jyllätä aikansa, kyllä se siitä itsekseen poistuu.

No kun mulla ei.... Saattaa jäädä päälle viikoksikin, ellei jopa enemmäks aikaa. Mä vaan raivoan ja rähisen kaikille kaikesta ja oon levoton ja ahdistaa kaikki.

Alkuperäinen kirjoittaja Tyyris Tyllerö:

No kun mulla ei.... Saattaa jäädä päälle viikoksikin, ellei jopa enemmäks aikaa. Mä vaan raivoan ja rähisen kaikille kaikesta ja oon levoton ja ahdistaa kaikki.

No sitten se on jo vähän liian kauan päällä. Mieti, miten se muulloin on poistunut, toimiiko sulla ns. psyykkiset keinot (esim. asian loppuun asti miettiminen), vai fyysiset keinot (lenkille lähtö, kunnon rääkki keholle) ja toimi sitten sen mukaan.

Hmmmph :/ Ehkä mä sit vaan tyydyn olemaan lopun ikääni pahantuulinen bitch. Vihaan siivoamista, en tykkää kuunnella musaa. Lenkille en pääse enkä nukkumaankaan, kun penskat pyörii vastuksina.

Onneks teillä muilla sentään on keinot päästä paskafiiliksen yläpuolelle =)

No sitten se on jo vähän liian kauan päällä. Mieti, miten se muulloin on poistunut, toimiiko sulla ns. psyykkiset keinot (esim. asian loppuun asti miettiminen), vai fyysiset keinot (lenkille lähtö, kunnon rääkki keholle) ja toimi sitten sen mukaan.

Ei mulla kai toimi mikään :ashamed: Mä oon ihan oikeesti joka päivä aamusta iltaan enempi vähempi huonolla tuulella.

Ei mulla kai toimi mikään :ashamed: Mä oon ihan oikeesti joka päivä aamusta iltaan enempi vähempi huonolla tuulella.

haluatko mun miehen ittelles? saisitte kahestaan olla kärttysiä. mul alkaa meneen järki ku se on koko viimeviikon ja jatkuu vaan,ni pahalla päällä.. ja ei muka mitään syytä.

Alkuperäinen kirjoittaja tripptrapp:

haluatko mun miehen ittelles? saisitte kahestaan olla kärttysiä. mul alkaa meneen järki ku se on koko viimeviikon ja jatkuu vaan,ni pahalla päällä.. ja ei muka mitään syytä.

Ei kiitti. Mulla on jo riittävän kärtsy mies itellä.

Suosittelen ap:lle terapiaa :D

Mä en jaksa murehtia turhia esim. lelujen rikkomista, maailmassa on suurempiakin murheita.
Kaatunutta maitoa on turha surra ;)

Mutta jos sattumalta jumahtaa vitutus päälle niin mä puhun sen pois ;)

Alkuperäinen kirjoittaja Honostooppari:

Mä en jaksa murehtia turhia esim. lelujen rikkomista, maailmassa on suurempiakin murheita.

Eipä ole ketään kuuntelemassa...

Alkuperäinen kirjoittaja Honostooppari:

Eipä ole ketään kuuntelemassa...

Puhelin on keksitty ;)

Ja ihan oikeesti, terapialla on kummallinen vaikutus, räjähtävästä tuli lähes seesteinen :D

Muoks tai kirjoita paha olo siihen tarkoitettuun vihkoon.

Yhteistyössä