Jaana
Minua ihmetytti pienenä ihan hirveästi tämä:
Kumpi oli ensin, Aatami ja Eeva, vai dinosaurukset??
Kumpi oli ensin, Aatami ja Eeva, vai dinosaurukset??
Ihana!Alkuperäinen kirjoittaja Mrs Nobody:Se kun annoin kirkossa kolehtiin rahaa. Muutaman päivän päästä kysyin äitiltä, että milloin se lehti tulee mikä kirkossa tilattiin.
Alkuperäinen kirjoittaja Lunatic:Ihmettelin myös aina auton tai junan ikkunasta, miten kuu tai aurinko aina pystyy seuraamaan meitä. Vieläkin kummastelen vähän asiaa, miksei kuu jää taakse kun menee itse eteenpäin.
Ootko ikinä kokeillu? Mielenkiintonen asia muuten, olen myös pohtinu. B)Alkuperäinen kirjoittaja Jaana:Alkuperäinen kirjoittaja Lunatic:Ihmettelin myös aina auton tai junan ikkunasta, miten kuu tai aurinko aina pystyy seuraamaan meitä. Vieläkin kummastelen vähän asiaa, miksei kuu jää taakse kun menee itse eteenpäin.
Mä mietin myös edelleen, että jos hyppään liikkeellä olevassa bussissa ylöspäin, meneekö se bussi siinä mun alla eteenpäin? ja tipahdanko minä muutaman sentin taaksepäin?
En oo kehdannu... vielä Mä mietin myös sellaista, että onko maailma ennen todella ollu mustavalkoinen (katsoin vanhoja elokuvia paljon)... ja sitten mietin että kuka jaksoi värittää kaikki puut ja lehdet, ja kuka sen päätti minkä värisiä ne on?? Ja kuka keksi värit??Alkuperäinen kirjoittaja Lunatic:Ootko ikinä kokeillu? Mielenkiintonen asia muuten, olen myös pohtinu. B)Alkuperäinen kirjoittaja Jaana:Alkuperäinen kirjoittaja Lunatic:Ihmettelin myös aina auton tai junan ikkunasta, miten kuu tai aurinko aina pystyy seuraamaan meitä. Vieläkin kummastelen vähän asiaa, miksei kuu jää taakse kun menee itse eteenpäin.
Mä mietin myös edelleen, että jos hyppään liikkeellä olevassa bussissa ylöspäin, meneekö se bussi siinä mun alla eteenpäin? ja tipahdanko minä muutaman sentin taaksepäin?
Niinhän me asutaankin Kengät kuluisivat keskeltä jos asuttaisiin ulkopinnalla. =DAlkuperäinen kirjoittaja Lunatic:Ihmettelin miten avaruusalukset pääsivät maan kuoren läpi liikkumaan avaruuteen ja takaisin, luulin nääs että me asutaan maapallon sisällä, ja tää pallo olis kuorena siinä ympärillä..
Alkuperäinen kirjoittaja juuh:Niinhän me asutaankin Kengät kuluisivat keskeltä jos asuttaisiin ulkopinnalla. =DAlkuperäinen kirjoittaja Lunatic:Ihmettelin miten avaruusalukset pääsivät maan kuoren läpi liikkumaan avaruuteen ja takaisin, luulin nääs että me asutaan maapallon sisällä, ja tää pallo olis kuorena siinä ympärillä..
Alkuperäinen kirjoittaja Jaana:En oo kehdannu... vielä Mä mietin myös sellaista, että onko maailma ennen todella ollu mustavalkoinen (katsoin vanhoja elokuvia paljon)... ja sitten mietin että kuka jaksoi värittää kaikki puut ja lehdet, ja kuka sen päätti minkä värisiä ne on?? Ja kuka keksi värit??Alkuperäinen kirjoittaja Lunatic:Ootko ikinä kokeillu? Mielenkiintonen asia muuten, olen myös pohtinu. B)Alkuperäinen kirjoittaja Jaana:Alkuperäinen kirjoittaja Lunatic:Ihmettelin myös aina auton tai junan ikkunasta, miten kuu tai aurinko aina pystyy seuraamaan meitä. Vieläkin kummastelen vähän asiaa, miksei kuu jää taakse kun menee itse eteenpäin.
On mullakin ollu mietteet
Bussi menee parisenttiä siinä ajassa sun alla... :wave:Alkuperäinen kirjoittaja Jaana:Alkuperäinen kirjoittaja Lunatic:Ihmettelin myös aina auton tai junan ikkunasta, miten kuu tai aurinko aina pystyy seuraamaan meitä. Vieläkin kummastelen vähän asiaa, miksei kuu jää taakse kun menee itse eteenpäin.
Mäkin mietin joskus, että missä vaiheessa maailma on muuttunu värilliseksi. Arvelin, että silloin kun mun vanhemmat oli pieniä (50-luvulla), maailma oli vielä mustavalkoinen. Mutta taas 80-luvun alussa kun itse olin pieni, maailmassa oli jo värit. Päädyin siihen, että värit saatiin joskus 60- ja 70-lukujen taitteessa.Alkuperäinen kirjoittaja Jaana:Mä mietin myös sellaista, että onko maailma ennen todella ollu mustavalkoinen (katsoin vanhoja elokuvia paljon)... ja sitten mietin että kuka jaksoi värittää kaikki puut ja lehdet, ja kuka sen päätti minkä värisiä ne on?? Ja kuka keksi värit??
Alkuperäinen kirjoittaja Lunatic:Alkuperäinen kirjoittaja juuh:Niinhän me asutaankin Kengät kuluisivat keskeltä jos asuttaisiin ulkopinnalla. =DAlkuperäinen kirjoittaja Lunatic:Ihmettelin miten avaruusalukset pääsivät maan kuoren läpi liikkumaan avaruuteen ja takaisin, luulin nääs että me asutaan maapallon sisällä, ja tää pallo olis kuorena siinä ympärillä..
Öööh.. uuh.. äläs kuule juksaa ja sekota mua yhtään enempää..
Alkuperäinen kirjoittaja Ford Prefect:Bussi menee parisenttiä siinä ajassa sun alla... :wave:Alkuperäinen kirjoittaja Jaana:Alkuperäinen kirjoittaja Lunatic:Ihmettelin myös aina auton tai junan ikkunasta, miten kuu tai aurinko aina pystyy seuraamaan meitä. Vieläkin kummastelen vähän asiaa, miksei kuu jää taakse kun menee itse eteenpäin.
Päädyit siis samaan kuin minä. Niin sen on täytynyt olla!Alkuperäinen kirjoittaja Kaalikääryle:Mäkin mietin joskus, että missä vaiheessa maailma on muuttunu värilliseksi. Arvelin, että silloin kun mun vanhemmat oli pieniä (50-luvulla), maailma oli vielä mustavalkoinen. Mutta taas 80-luvun alussa kun itse olin pieni, maailmassa oli jo värit. Päädyin siihen, että värit saatiin joskus 60- ja 70-lukujen taitteessa.Alkuperäinen kirjoittaja Jaana:Mä mietin myös sellaista, että onko maailma ennen todella ollu mustavalkoinen (katsoin vanhoja elokuvia paljon)... ja sitten mietin että kuka jaksoi värittää kaikki puut ja lehdet, ja kuka sen päätti minkä värisiä ne on?? Ja kuka keksi värit??
Hyvä kun löydettiin selvyys tähänki asiaan.Alkuperäinen kirjoittaja Jaana:Päädyit siis samaan kuin minä. Niin sen on täytynyt olla!Alkuperäinen kirjoittaja Kaalikääryle:Mäkin mietin joskus, että missä vaiheessa maailma on muuttunu värilliseksi. Arvelin, että silloin kun mun vanhemmat oli pieniä (50-luvulla), maailma oli vielä mustavalkoinen. Mutta taas 80-luvun alussa kun itse olin pieni, maailmassa oli jo värit. Päädyin siihen, että värit saatiin joskus 60- ja 70-lukujen taitteessa.Alkuperäinen kirjoittaja Jaana:Mä mietin myös sellaista, että onko maailma ennen todella ollu mustavalkoinen (katsoin vanhoja elokuvia paljon)... ja sitten mietin että kuka jaksoi värittää kaikki puut ja lehdet, ja kuka sen päätti minkä värisiä ne on?? Ja kuka keksi värit??