G:mikä teitä ärsyttää?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Smeagol
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Smeagol

Aktiivinen jäsen
03.01.2005
7 024
0
36
Mua ärsyttää suunnattomasti mein äiti, ku se ostaa aina mein lapsille lahjaksi vaatteita. Ei muuten mitään mutta viimeksikin antoi mein tytöllä (90cm) Kaksi paitaa kokoa 128cm. vaikka olen useaan otteeseen sanonut mitat. noit turhan isoja vaatteita tuppaa olemaan kaapit täynnä, odottaen vain käyttöä. Sitten minulle antaa usein joulu tai synt. lahjaksi näitä kylkiäis tavaroita mitä saa eurolla tms. Siskollenikin antoi häälahjaksi sellaisen. olemme sanoneet ystävällisesti että ei tarvitse ostaa mitään, mut ei se usko. sit on kaapit täyn tavaraa millä ei tee mitään, ku ei viitti poiskaan heittää ku äiti kysyy että oletko käyttänyt sitä sauvasekotinta, ei maksanu ku 3,50. "Juu, en ku siitä alko sauhu nousemaan" :headwall:

Oma saamattomuus..
Röntgenissä pitäs mennä käymään,siihenki on ollu aikaa yli kuukaus.
Laihis siirtyy aina viikolla ja taas viikolla ja taas..
Lattiat on pitäny pestä jo monena päivänä
Ja mitähän kaikkee muuta vielä :snotty:

se,että olin hoikka ennen raskautta, mut nyt oon löllö, ja ei oo motvaatiota liikkua tai kattoa syömisiään :kieh:
sitten tuntuu, ettei mulla oo elämää kun mulla on vauva(enkä vaihtais sitä ikinä ) mutta ei ole kavereita... :ashamed:

Minua ärsyttää kans tyhmyys, vihjailu, avun turputtaminen kun sitä ei tarvitse, epäselvä ja änkyttävä puhe, kun ei tiedä miten asian selvittäisi, kamalat 20v. vanhat vaatteet jotka ei edes pelastusarmeijalle kelpaisi, Huono ryhtiset ihmiset= appivanhemmat

Alkuperäinen kirjoittaja Hömppä:
Minä taas oon ihan mielissään jos saan tytölle kaappiin jo isompia vaatteita.

no mutta hyötyä olisi saada sopivia. äiti on meidät aina pukenu yli isoihin vaatteisiin, ja meinaa tälläkin hetkellä, et miksen mä pidä hänen antamiaan vaatteita lapsilla. en mä niitä miksikään pelleiksi kyl pue, miten hän on meiät pukenu.

nyt ärsyttää se kun palelee ja pitää olla töissä ja kirjoitella lopputyötä. se lisäksi ärsyttää että olisin voinut vastata paremminkin kysymyksiin työhaastattelussa ja kun kaaduin äskön ja satutin nilkan :kieh:

Alkuperäinen kirjoittaja vaikkupallero:
se,että olin hoikka ennen raskautta, mut nyt oon löllö, ja ei oo motvaatiota liikkua tai kattoa syömisiään :kieh:
sitten tuntuu, ettei mulla oo elämää kun mulla on vauva(enkä vaihtais sitä ikinä ) mutta ei ole kavereita... :ashamed:

Peesi joka ainoalle sanalle. Ja lisäx ärsyttää tekemätön opinnäytetyö ja se etten mä osaa ees alottaa sen tekemistä...

Mua ärsyttää se, kun miehellä meni tapaturmaisesti polvi tohjoksi, Yksityisellä lääkärillä on vaan kylmästi käynyt. Ja se mikä siinä ärsyttää, niin korvaako vakuutusyhtiö? Virkailijat vaan sanovat, että "pitäisi korvata", mutta mistään ei saa mustaa valkoisella.

Nyt lähti mies magneettikuvaan ja siihen mennessä lupasivat vakuutusyhtiöstä laittaa maksusitoumuksen, mutta eivät sitten tehneetkään niin

Ja FENNIA on kyseessä! Älkää ikinä ottako vakuutuksia sieltä!!! :/

Alkuperäinen kirjoittaja Evetsu:
auttakaa!!! :snotty:

Millasta apua oot vailla? Haetaanko yhessä jotain hyvää kaapista ja murehitaan sitä et ei oo vauvan lisäx muuta elämää :saint:

kaikenlaista
a090.gif

kaapissa ei oo muuta kuin pullaa, sekin on paripäivää vanhaa...
nyt oon ihan loppu tähän mummoelämään, mitenköhän sitä piristyis?

mua ärsyttää se että jos kääntyilen muka liikaa sängyssä yöllä ei ukko saa nukuttua,mutta sen ei väliä vaikka työpaikaltaan viime yönäkin kuului puoli yhdeltä puhelin soivan(ei palomies tai ihmishenkiin kuinkaan liittyvä ammatti)ja minä heräsin siihen enkä nukahtanut pariin tuntiin.Miehellä on 8-16 työvuoro,mutta silti aina venyy ja venyy + tuo että yövuorolaiset,iltavuorolaiset soittelevat mihin aikaan lystää.Vapaa päivinä soittelee vähintään 'toimihenkilöt' ja sittenkään ei voi asiaa jättää vain asian kysymiseen vaan jauhaa muuta sontaa!Eli kokonaisuudessaan se että ukko on käytännössä 24h töissä. Meidän työpaikalla ainakin esimies on veks niin sitten käytetään niitä omia aivosoluja eikä kaikesta soitella/kokoajan marista vapaita.
Ärsyttää se että sitten ne viikonloppu vapaat ukko käyttää omiin tarkoituksiin ja kavereidensa kanssa olemiseen,kuten arki illatkin. Ja minä saan hoitaa kaiken yksin.

Millasta apua oot vailla? Haetaanko yhessä jotain hyvää kaapista ja murehitaan sitä et ei oo vauvan lisäx muuta elämää :saint:

kaikenlaista
a090.gif

Mä yritin piristää itteeni ja tilata kampaajalle aikaa mutta se ei vastannu puhelimeen. Seki ärsyttää...

Se, etten oikein tiiä mistä aloittaisin tän uuden (asuttu jo kyl 3 viikkoa täällä) kodin suhteen. Toki on tavaraa paikoillaankin, mutta hemmetisti vielä tekemättä. Yks makkari on täynnä vaatteita ja laatikoita jne., mutten tiiä mistä aloittaisin ja millä ajalla. Nyt vauvat ja 1v 9kk vanha nukkuvat, esikoinen on siskoni luona ja tulee huomenna, eli juuri nyt aikaa jopa olisi. Mutta kun tietää että ei ole kauaa, kohta varmaan toinen vauvoista herää, niin ei halua "haaskata" aikaa mihinkään hyödylliseen, eikä jaksaiskaan. Näinhän tää asuntojuttu edistyykin, eikös... :whistle:

Minua ärsyttää:

Kun ei lähde nämä 10kiloa pois oman saamattomuuden takia :kieh:

Kun tässä pihassa ei saa asua rauhassa, aina joku ovikelloa pimputtamassa. Aah tätä kaupunkielämää :D

Kun mun miesystävä (kohta vuosi seurusteltu) asuu aivan liian kaukana ja sen takia nähdään noin jokatoinen viikonloppu ja lomat jne. Tahtoo saman katon alle |O

kaikenlaista
a090.gif

Mä yritin piristää itteeni ja tilata kampaajalle aikaa mutta se ei vastannu puhelimeen. Seki ärsyttää...

äh. nyt se heräs. en kerenny kun valittaa vaan ja laiskotella :headwall:

kaikenlaista
a090.gif

äh. nyt se heräs. en kerenny kun valittaa vaan ja laiskotella :headwall:

tiedän tunteen. itsekkin olin hoikka ennen raskautta. olen yrittänyt laihduttaa mutta ei oikein onnistu. mies on 10 tuntia päivässä poissa ja minä lapsen ja koiran kanssa kotona. pojan kanssa viihdyn oikein hyvin mutta kavereita ei ole eikä oikein ketään kenen kaa jutella. täältä olen yrittänyt etsiä muita äitejä kaveriksi mutta huonolta näyttää.:( koita pärjätä! :hug:

Yhteistyössä