G: Mikä Sinun ulkonäössäsi on mielestäsi parasta?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ajankulua vaan
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Kaikista parasta on silmät, isot ja tummanruskeat. Ja piiiitkät ripset. (tosin liian ohkaiset, mutta ripsivärillä saa tuuheutta)
Silmien jälkeen tulee naama, se on ihan ok. Kehtaa olla.

Mutta siitten ei olekaan mitään hyvää. Ja itsestä se johtuu, että kroppa on mitä on. Läskiä, selluliittia, muhkuroita ja riipputissejä, maha niin iso että moni varmaan luulee mun olevan raskaana -vyötäröstä ei jälkeäkään. Eli vaatteet ei sovi päälle, ei näytä hyvältä ja se painaa itsetunnon alas jolloin olemus on vähän niin ja näin. Ja kun olen tällainen, en jaksa edes yrittää pukeutua kropalle sopivilla vaatteilla vaan verhoan itseni kaapuihin jolloin olen vielä läskimmän näköinen. Ja kaikista huonointa on se, että en saa vaan itseäni liikkeelle. Puheissa joo... mutta nyt on taas kausi etten saa itseäni raahattuani mihinkään. Tekosyynä lastenhoidolliset ongelmat ja ajanpuute.

Parasta on selkä-pylly-yhdistelmä. Mulla on hieman pyöreä takamus ja jonkin verran lordoottinen selkäranka, niin mulla on ihan kivannäköinen sivufiguuri, kivat linjat.

Mä en pidä mun käsistä enkä sormista.

Onko paha? Vai melko normaalia?
Mä en ole koskaan itse käynyt missään diagnoosia hakemassa, mutta olen siinä rajoilla että on häiritsevästi, naamassa, selässä....

Käsivarsissä, jaloissa ja mahassa on aika ikävästi. Kasvoissa ei onneksi ihan valloillaan, vaaleaa ja ohutta suurimmaksi osaksi ja muutamat tummat, pitemmät/paksummat saan pidettyä toistaiseksi kurissa nyppimällä.

[QUOTE="mä";24416798]hmm... saa olla aika kokematon nainen jos tekee johtopäätöset lepotilassa olevasta peniksestä... toki jollei sitä ees nää sieltä pallien seasta niin sit vois olla huolissaan...[/QUOTE]

Totta, mutta korreloi se silti jonkun verran. Ainakaan se ei piennemmäksi mene. Joillakin tuntemillani miehillä on velttona melkein yhtä iso kuin mulla juhlakunnossa, eipä ne kuulemma siitä ees paljoa kasva, mutta kumminkin...

Kyllä se sentäs pallien seasta näkyy :) Jopa avantouinnin jälkeen :) Mutta lisäksi tossa on se, että isolla miehellä se pienuus vielä korostuu.

Sanoipa mun yks lyhyehkö kaveri joskus, että "Mitä pienempi mies, sitä isompi kyrpä." Tokaisin siihen sitten, että "Näin on, sinähän ootkin jos sitten pelkköä kyrpä."

Tämmöstä

Pakko vielä sanoo se naisista, että yks pahimmista turn-offeista on se kun nainen haukkuu ulkonäköään miehelle. Toki tässä on yleensä syynä se, että kerjätään kehuja, mutta sehän vaan pahentaa tilanteen.

Muistan aina yhden todella seksikkään ja kauniin naisen, jonka kanssa oli seksisuhde. Pikkuhiljaa se alkoi puhumaan ulkonäöstään negatiivisesti (hyppyrinokka, ketunnokkatissit - noista se mainitsi ainakin). Ja vaikka kuinka pitää naista seksikkäänä, niin kyllä se pikkuhiljaa latistaa ja jossain vaiheessa alkaa jo uskoakkin noihin.

Eli jos on pakko olla ylikriittinen ulkonäöstä, niinkuin naisilla on aika usein tapana, niin älkää toki sitöä miehelle toitottako. Jos mies arvioi ulkonäköänne samoin kriteerein kuin te itse, niin... No en osaa pukea edes sanoiksi, mutta uskoisin että ymmärrätte.

parasta miussa ovat isot silmät & pitkät jalat, niitä on kehuttu. sen sijaan en yhtään pidä:

a. mahastani, johon lähes kaikki ylinmääräinen kertyy
b. leveästä lantiosta, leveistä hartioista & isoista jaloista.
tahtoisin olla naisellisen linnuluinen, jalannumerolla 36..
ja c. leveästä nenästäni

Parasta: Jalat polvista alaspäin ja pidän myös huulistani, ovat juuri passelin kokoiset ja muotoiset.
Viime vuosina paino on laskenut ja olen tyytyväinen 172cm ja 67kg

Huonointa: Rinnat, lasten jälkeen on tuntunut jäävän vain pelkät ihopussit, siellä mitään lihaksia
ole. Kasvot ovat täyttyneet juonteista ja hiusraja on aina ollut ongelma partureillekkin,
tuppaa sivuilta kiertämään todella kaukaa.