G: Mikä Sinun ulkonäössäsi on mielestäsi parasta?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ajankulua vaan
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
A

ajankulua vaan

Vieras
Entä mistä et niin tykkää?

minä:

- parasta: huulet (kehuttu hyvänvärisiski :O en käytä ikinä huulipunaa,tosi harvoin edes kiiltoa, hyvänmuotoiset) sekä ruskeat silmät ja pitkät ripset

- en tykkää / muuttaisin: jalat hoikemmiksi!

Parasta: 1) Pituus, 188 cm. Se vaan on. 2) Hiukset, vahvat ja iän myötä alkaneet kihartua sopivasti. Väri tosin tylsän perinteinen.

Huonoa; 1) Naama: ruma perusnaama, iso nenä 2) Kroppa: plösö. Kaljamahaa yms. painoa 110 kg 3) Penis, juhlakunnossa ihan ok (sais olla pidempi, paksuus ok). Harmittaa kun lepotilassa niin pieni. Miehet säälii ja naiset luulee, että onkos tosta mihinkään.

Oikeestaan naaman ja peniksen kanssa oppinut jo elämään, niille kun ei kauheesti mitään voi. Painoa vois tiputtaa...

Minulla on mielestäni tosi kauniit kädet. Naamakin on käsittääkseni ihan hyvä mutta kun ei sitä itse näe :D Hiuksistani en juuri pidä, olisi mukavaa jos olisivat tuuheat ja kauniinväriset.

Kasvonpiirteet: korkeat poskipäät, hyvä luusto, pusuhuulet, kissamaiset silmät.
Upea takapuoli ja lantio, kurveja llöytyy, vyötärö on kapea.
Tissitkin ovat pyöreät ja terhakat.

Ainoa huono puoli on muutama vuosi sitten reisiin ja takapuoleen ilmaantunut selluliitti.

Plussaa on tuo hoikka vyötärö, tai siis vyötärö-lantiosuhde on aika passeli (69/100cm). Toki hoikempikin voisi olla ja tulee olemaan :D
Vastavärjättyinä pitkiä hiuksianikin on kehuttu. Ja meikattuna myös pärstää. Hoikempana tykkäsin poskipäistäni jotka ovat (tällä hetkellä rasvan peitossa, mutta) aika hienosti ulkonevat, tai mitä termiä pitäisi käyttää :D

Miinuksia on sitte niin paljon ettei ehkä kaikkia voi listata, mutta pahimmat on tuo lantio, perse ja reidet... Mutta muokattavissahan nuo ovat.

[QUOTE="Mies";24416763]Parasta: 1) Pituus, 188 cm. Se vaan on. 2) Hiukset, vahvat ja iän myötä alkaneet kihartua sopivasti. Väri tosin tylsän perinteinen.

Huonoa; 1) Naama: ruma perusnaama, iso nenä 2) Kroppa: plösö. Kaljamahaa yms. painoa 110 kg 3) Penis, juhlakunnossa ihan ok (sais olla pidempi, paksuus ok). Harmittaa kun lepotilassa niin pieni. Miehet säälii ja naiset luulee, että onkos tosta mihinkään.

Oikeestaan naaman ja peniksen kanssa oppinut jo elämään, niille kun ei kauheesti mitään voi. Painoa vois tiputtaa...[/QUOTE]

hmm... saa olla aika kokematon nainen jos tekee johtopäätöset lepotilassa olevasta peniksestä... toki jollei sitä ees nää sieltä pallien seasta niin sit vois olla huolissaan...

Pistitpä pahan :D Itse en niinkään pidä mistään tietystä kohdasta,eiköhän se ole se kokonaisuus.Mutta jos on pakko sanoa jokin kohta niin sitten sanon silmät. Ja tätä ei kysytty,mutta sisäinen kauneus voittaa kauniit ja vähemmän kauniit piirteet kropassa.

Pyllystäni tykkään. Se vaan näyttää kivalle. Silmät on myös kivat. Mahaan olen tyytyväinen aina aamuisin.

Huonointa on liian pienet tissit ja huono iho kasvoissa.

saako ny oikein alkaa kehua itteensä :D mussa parasta on omasta mielestäni kauniit kasvot, hyvänmallinen vartalo (tiimalasi 94-64-96 ) ja pitkät hiukset.

huonoa taas on se, et kynnet lohkeilee helposti,en pidä niitä nättinä eikä töidenvuoksi voi laittaakkaan geelejä tms. raskauden tuomia arpia, vaikkei niitä kukaan nää ni mua ne ahdistaa.
lisäksi voisin olla vieläkin hoikempi ja treenata persettä enempi.
muihin paitsi raskausarpiin voin itte vaikuttaa. kai mä oon ihan tyytyväinen siis itteeni, mutten oo ylpee kana :D

saako ny oikein alkaa kehua itteensä :D mussa parasta on omasta mielestäni kauniit kasvot, hyvänmallinen vartalo (tiimalasi 94-64-96 ) ja pitkät hiukset.

huonoa taas on se, et kynnet lohkeilee helposti,en pidä niitä nättinä eikä töidenvuoksi voi laittaakkaan geelejä tms. raskauden tuomia arpia, vaikkei niitä kukaan nää ni mua ne ahdistaa.
lisäksi voisin olla vieläkin hoikempi ja treenata persettä enempi.
muihin paitsi raskausarpiin voin itte vaikuttaa. kai mä oon ihan tyytyväinen siis itteeni, mutten oo ylpee kana :D

et tietenkään :o)

parasta...hmm..huulet varmaan.
huonoa kaikki muu, varsinkin keskivartalo. |O

muoks. olen kyllä tyytyväisempi kuin puol vuotta sitten mutta tuun aina olemaan tosi kriittinen mitä tulee omaan ulkonäköön. :snotty:

Hyvää luonnostaan tummat ripset ja kulmat, pitkät jalat, tiimalasimallinen vartalo, paksu tukka, kiva kauneuspilkku poskessa. :D

Parannettavaa löytäisin silti vaikka kuinka... Nilkat on liian jykevät, kulmahampaat liian terävät, pari kiloa vois pudottaa, tissit on pienet, ylähuuli liian ohut, perseessä selluliittia, ihokin vois olla parempi jne jne jne :D

Kyllä mä itselleni silti ysin annan ;)