G:Mikä on fetissinne

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Utelias Liinu
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Eräs Nainen sanoi minulle, että minulla taitaa olla varvas- ja jalkateräfetissi. Tämä siksi, kun usein telkkaria katsessamme hieroin hänen jalkojaan.... Mietin hetken ja sanoin, että hän voi olla oikeassa. Hetken kuluttua rakasteltiin - taas.

Mihinkähän tämä kuuluisi, ehkä ei tänne kumminkaan. Mutta tuli mieleen. Tv:stä tuli uusintana elokuva Miehuuskoe, jonka tunnelmissa, osittain, ja jo kauan sitten järjestimme tapaamisen, jossa nuori opiskelijapoika voisi toteuttaa uteliaisuuttaan aikuisen naimisissa olevan naisen kanssa. Vaimoa yllytin kokeilemaan viehättävyyttään ja eroottista haluttavuuttaan ja opastamaan poikaa seurustelutaidoissa. Ilman tuota elokuvaa, joka oli meille kaikille kolmelle tuttu, tämä tapaaminen ei olisi varmaan toteutunut, ja huvittavaa kyllä, siinä oli samat kömpelyydet ja kommervenkit kuin elokuvassakin. Lempeällä, rauhallisella otteella vaimo ne kuitenkin selvitti. Elokuvan aviomiehestä poiketen (?) pääsin loppuyöstä, vaimon kanssa kahden jäätyämme, nuoren pojan jälkiliukkaille. En voi olla tunnustamatta että se tuntui jotenkin sopimattoman syntiseltä.

• Tykkää
Reactions: Fransiscus
Vaimoni 55 v virkanaisen oloinen hoikka hoidettu kummitäti on päiväuneni ja fetissini, hänen kauniit varpaansa ja punaiset kynnet kesäsandaaleissa, haluaisin runkata spermat niille. Olen miettinyt onko kukaan saanut nuolla ja nussia hänen täydellisen muotoisen pyllynsä anaalia, itse haluaisin sen tehdä 3 vitosen innolla. Kysyä sitä ei voi ja ihan muuten vaan hän ei sitä minulle kerro, jos hän runkkaisi kullini orgasmiin sekin olisi jotain, ( elän haaveeni kanssa ja olen jumissa )

Itse haluaisin nähdä nätin vaimoni vanhan hikisen tukevan pillulääkärin tutkimustuolissa alasti haarat levällään lääkärin sormet gynekologisessa tutkimuksessa, lääkäri työntäisi sormensa syvälle hänen herkkuanaaliinsa jota pääsisin panemaan heti tutkimuksien jälkeen. FETISSIHAAVE.

Kakskasi vaimoni käy gyneasioissa vanhan " toivottavasti perverssin " miesgynen tutkimustuolissa levittämässä pilluaan, hänen äitinsä on aina käynyt miesgynellä, eli perinne kotoa. Olen mielissäni ja kiimoissani ajatellessani miten hän nostaa säärensä jalustimille ja levittää pillunsa nähtäville. Viime viikolla lääkäri tutki ensin pillun ja asensi sitten avattuun vaginaan kierukan. Toivon että lääkärillä otti eteen. KiIIMAA.

Pari edellistä fetissiä ovat samansuuntaisia mistä itsekin haaveilen että saisin nähdä alati kiimaisen ajellun kosteapilluisen naiseni alastomana iäkkään runkkarigynon gynotuolissa, tohtorin ulkoinen pillututkimus olisi perusteellisen rietas. kierukan laitto ja hän sanoisi että nussia saisi heti vastaanoton jälkeen. Naiseni käy myös kokeneen miesgynen yksityisvastaanotolla.
KULLINI OTTI SEISOKIN FETISSISTÄ JA KIRJOITTAMISESTA.