R
rahaton tilaaja
Vieras
tekis mieli tilata ´joku hyvä lehti mut mikä se olis? mikä on sun suosikki ja mikä lehti olis halpa vai löytyykö halpoja lehtiä enää mistään?
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja hattivatti lehmilaitumella:minulle tulee meidän perhe, kotivinkki ja kodin kuvalehti. ehdottomast parhaat on noi kotivinkki ja kodin kuvalehti. perhelehden peruin, on aika tylsä.
Alkuperäinen kirjoittaja HattiWatti78:Kotivinkkiä mäkin ehdottaisin! Mulle tuli anna ja vielä tulee menaiset mut mä en jaksa niitä julkkisjuttuja. KOTIVINKKI ON HYVÄ. En tiedä onko kallis, en muista..
Alkuperäinen kirjoittaja Piika-äiti:Meille tulee aikakausilehdistä Maku ja nuorisolle Soundi. Tieteen kuvalehti on harkintalistalla, keskimmäinen pyysi sitä joululahjaksi. Jos esikoinen saa Soundinsa ja kuopus Aku Ankkansa, niin on oikeus ja kohtuus tilata keskimmäiselle Tieteen kuvalehti. Ehkä hän antaa minunkin lukea sen.
Makua tilaan pitkinä tilausjaksoina, ja vaikka se ilmestyykin harvakseltaan (ja vaikka sen mainossivujen määrä kasvaa koko ajan, murrr) siitä on tähän asti ollut niin paljon iloa ja hyötyä, että kestän maksaa sen. Makun ruokaohjeet ovat jotenkin niin käytännöllisiä ja niistä voi ottaa omaan keittiöön sopivat palat että pidän siitä.
Piika-äiti