Lehtimyyjä puhui TAAS minut pyörryksiin...

Minttuhirviö

Aktiivinen jäsen
29.11.2007
4 079
0
36
Soitti ja kauppasi MeNaiset-lehteä...Joka on joskus mulle tullut ja sen perusteella osasin sanoa että ei kiitos, en tykkää kyseisestä lehdestä. Kysyi miksi, ja kerroin. No sitten se sanoi että tästä saisi tilaajanlahjaksi Marimekon meikkilaukkusetin, jonka arvo on jo enemmän kuin lehti maksaa johon sanoin että kiitos ei, en tykkää Marimekostakaan.

Kului vain huis ja heilaus, kun se tyyppi oli kaupannut mulle Imagen! Hyvä lehti kyllä, mutta ei mulla ollu aikomustakaan tilata nyt mitään lehtiä. Voi elämä, kylläpä mies riemastuu kunhan kuulee. On hermonnut ennenkin tästä kun mut on niin helppo ympäripuhua.

En vastaa enää ikinä puhelimeen

:headwall: :headwall: :headwall:

Minä olen opetellut jo myyjän esitellessä itseään sanomaan: jos kyse on lehtien myynnistä, en valitettavasti ole kiinnostunut, kiitos soitosta ja näkemiin. Siinä ei myyvälle lauseelle anneta tilaa!

Alkuperäinen kirjoittaja Lilii lisänimetön:
Alkuperäinen kirjoittaja thewaxa:
Minä taas odotan että lehtikauppias soittais ja tarjois seiskaa. Loppunu 2 viikkoo sitten ja en pärjää iliman sitä :laugh:

:x :x

Ei mua ne tukiaisen ym jutut sielä kiinnostakkaan. Siinä on vaan mahtavat telkku ohjelmat ja sudoku ja vitsit :D

mä lopetin just me naiset tilauksen ja parin päivän päästä soitti lehtimyyjä ja varmaan 5min vaan puhui,ei kysynyt että onko aikaa puhua tmv. no sanoin sit että en tilaa kun just lopetin tilauksen,sanoi vihaisesti tervemenoa ja länttäs luurin kii :o

Yhteistyössä