G:mikä aikakausilehti teille tulee,mikä kannattais tilata?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja rahaton tilaaja
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Jos mulla olis ylimääräistä, tilaisin Kotivinkin. :saint: Siitä mä tykkään, kotiasioita, puutarhaa, ruoanlaittoa. Ja se lehti ei kärsi säilyttäessä, siis sisältö. :)

Niin no, lehdet noin yleensä ottaen on aikas kalliita tilata, eikä tuo Kotivinkkikään ole halvimmasta päästä. Ilmestyy kerran kuussa.

Seiskaa saa aika hyvin tarjouksella! :D

Alkuperäinen kirjoittaja hattivatti lehmilaitumella:
minulle tulee meidän perhe, kotivinkki ja kodin kuvalehti. ehdottomast parhaat on noi kotivinkki ja kodin kuvalehti. perhelehden peruin, on aika tylsä.

huomenta emäntä B) täälllä toinen kahvia lipittämässä ja yrittää saada silmät auki tähän päivään :whistle: *haukotus* :whistle:

jaa pitäskö kysymykseenki vastata..... meille tulee meidän perhe (hyvä lehti) apu (loppuus jo) seiska, pienen tauon jälk. tulee taas, metsästys ja kalastus (isännän) puuhapete (pojan) aku (yhteinen) olikohan siinä kaikki :whistle:

mä lopetin just kodin kuvalehden ja otin meidän perhe lehden tilalle. Molemmat oon tilannu sellasesta kunnon tarjouksesta, että on tullu tosi halvaksi. Kahta lehteä ei vaan millään pysty yhtä aikaa maksamaan ni piti toinen lopettaa.

mielestäni molemmat omalla tavallaan hyviä lehtiä, mutta kyllä tuo meidän perhe on mielenkiintoisempi ainakin minulle.

Alkuperäinen kirjoittaja HattiWatti78:
Kotivinkkiä mäkin ehdottaisin! Mulle tuli anna ja vielä tulee menaiset mut mä en jaksa niitä julkkisjuttuja. KOTIVINKKI ON HYVÄ. En tiedä onko kallis, en muista..

Ei ole kallis, olisko ollu 39 euroa/vuosi.

Mun mielestä Meidän perhe-lehti on ihan yhtä tyhmä ja mustavalkoinen kuin vauva ja kaksplus :ashamed:
Sen sijaan tykkään mm. Kauneus ja Terveys-lehdestä. Tieteen kuvalehti on myös vallan hyvä.

Meille tulee aikakausilehdistä Maku ja nuorisolle Soundi. Tieteen kuvalehti on harkintalistalla, keskimmäinen pyysi sitä joululahjaksi. Jos esikoinen saa Soundinsa ja kuopus Aku Ankkansa, niin on oikeus ja kohtuus tilata keskimmäiselle Tieteen kuvalehti. Ehkä hän antaa minunkin lukea sen.

Makua tilaan pitkinä tilausjaksoina, ja vaikka se ilmestyykin harvakseltaan (ja vaikka sen mainossivujen määrä kasvaa koko ajan, murrr) siitä on tähän asti ollut niin paljon iloa ja hyötyä, että kestän maksaa sen. Makun ruokaohjeet ovat jotenkin niin käytännöllisiä ja niistä voi ottaa omaan keittiöön sopivat palat että pidän siitä.

Piika-äiti

Alkuperäinen kirjoittaja Piika-äiti:
Meille tulee aikakausilehdistä Maku ja nuorisolle Soundi. Tieteen kuvalehti on harkintalistalla, keskimmäinen pyysi sitä joululahjaksi. Jos esikoinen saa Soundinsa ja kuopus Aku Ankkansa, niin on oikeus ja kohtuus tilata keskimmäiselle Tieteen kuvalehti. Ehkä hän antaa minunkin lukea sen.

Makua tilaan pitkinä tilausjaksoina, ja vaikka se ilmestyykin harvakseltaan (ja vaikka sen mainossivujen määrä kasvaa koko ajan, murrr) siitä on tähän asti ollut niin paljon iloa ja hyötyä, että kestän maksaa sen. Makun ruokaohjeet ovat jotenkin niin käytännöllisiä ja niistä voi ottaa omaan keittiöön sopivat palat että pidän siitä.

Piika-äiti

Hei Piika-äiti!
Tiesitkö että sitä mukaan kun Maku-lehden mainosten määrä mahdollisesti kasvaa, sitä mukaan myös lisätään lukusivuja!
Näin se menee a-lehdissä ja hyvä niin :) Eli suhde mainossivujen ja lukusivujen kanssa on aina vakio.
Hyvä, eiks jeh? ;)

Minä olen aikakauslehtien suurkuluttaja; mulle tulee Anna, Me Naiset, Gloria, Avotakka, Viinilehti, Talouselämä, Tieteen Kuvalehti ja sitten tilaan silloin tällöin sisustus- ja puutarhalehtiä määräaikaisena.

Paras näistä naisten yleisaikakauslehdistä on mielestäni Anna, jossa monipuolisesti juttuja. Tosin Gloriakin on ihana, kun pääsee hiukka arjen yläpuolelle..

Minulle tulee kotivinkki ja makulehti ja olen niihin kovasti tyytyväinen, molemmissa on lukemista muutamaksi päiväksi kun postilootaan kolahtavat.. Joskus tilasin myös koti&keittiö-lehteä, mutta siinä alkoi pyöriä samat jutut parin vuoden jälkeen, tilattiin myös miehen mieleistä Cosmopolitania, mutta se oli julmetun kallis lehti ja turha, anopille tulee Anna joten luen sen siellä käydessäni. Sit mulle tulee vielä klubi-lehdet Alkon ja Valion ja Musiikin mestareiden..

Yhteistyössä