G: Mihin maahan sulla ei ole mitään intoa matkustaa?

  • Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti
j
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja j:
Mitkään homofobiset maat ei kiinnosta, kuten Egypti, Turkki, Venäjä, Baltian maat, Afrikan maat.

Meillä on sateenkaariperhe ja kaksi (kohta kolme) pientä lasta. Emme siksi edes voisi matkustaa noihin maihin oman turvallisuutemme takia, muttei kyllä myöskään kiinnosta.
Mistä kukaan sitä tietää, että olette perhe? Harvat vakiintuneet parit kuitenkaan koko aikaa julkipaikoilla kaulailee (etenkin jos on tuollainen lauma ilmeisesti aika pieniä lapsia paimennettavana mukana).

Muistelen vaan, kun lapsuudessani matkailtiin aina naisporukassa äidin, äidin kaverin ja tämän lapsien kanssa.

Tietty jos ei kiinnosta, niin sit asia on eri :)
Emme halua lomailla paikoissa, joissa sateenkaariperheen on potentiaalisesti vaarallista olla nimenomaan perheenä. Emme tietenkään nauti sellaisesta "lomailusta". Lomalla haluaa rennosti, iloisissa tunnelmissa eikä miettimäsä että mitä tuokin ajattelee ja hyväksyykö se nyt meidät. Viemme rahat sellaisiin paikkoihin, joissa olemme aidosti tervetulleita.

Lapsille on tyypillistä, että he ovat ylpeitä omasta perheestään ja usein sattuu, että tulee puhetta perheestämme kun olemme jossain reissussa/menossa, niin emme tietenkään halua, että joutuisimme valehtelemaan, miltä se lapsistakin tuntuisi. Lapset ovat avoimia ja kertovat totta kai kaikille omasta perheestään. Emme halua hyssytellä heitä, se olisi ahdistavaa ja outoa.
 
eka toiveet
mua kiinnostas paljon norja, islanti, kanada, pohjoisnapa :D ja amerikka kokonaisuudessaan kiinnostaa muutenkin, siellä on niin monia osavaltioita ja paikkoja missä tahtoisin käydä :)

mihinkään kovin kuumaan en tahtoisi esim. egypti..huhhuh sitä hellettä, enkä tietenkään mihinkään sotatilassa olevaan maahan
 
minä
Alkuperäinen kirjoittaja Bad Virgin-:
Alkuperäinen kirjoittaja minä:
espanjaan. siellä kohdellaan todella kaltoin espanjanvinttikoiria.
Miten sä pystyt sitten asumaan suomessa, kun rääkätään täälläkin elukoita?
rääkätään mnessakin maassa. mutta espanjassa monesta kunnasta puuttuu eläinsuojelulaki kokonaan. espanjanvinttikoira on siellä vain hyödyke jota pidetään niin kauan huonoissa oloissa kun jaksaa metsästää, sitten hirtetään puuhun. itse en aijo tuollaisiin maihin matkustaa.
http://www.espanjankoirat.com/toiminta.html
laita googlen kuvahakuun Galgo niin näet miten espanjan koiria kohdellaan. suomessa asiat siihen verrattuna hyvin
 
Liki kaikki kiinnostaa, mutta jos lähden blokkaamaan maita pois, niin ekana lähtee varmaan

-Ruotsi, liian samanlaista kuin Suomessa
-Viro, kerran oon mennyt maan läpi Via Balticaa, riittää kiitos, ja Tallinnaan pääsee aina
-Kanada, kylmää, ei kiinnostavia kaupunkeja, luonto samantyylistä kuin Suomessa
-Puola, joo ei kiitos enää ikinä, Krakova on hieno mutta ei pelasta tätä ankeaa maata ja sen karmeaa asiakas"palvelua", Romanian vois pistää samaan läjään koska Bukarest on niin persläpi
-Thaimaan, Espanjan, Laosin, Vietnamin ym. turistialueet
-Kaikki kaoottiset suurkaupungit, en just nyt lähtis Bangkokiin tai vaikka Intian suurkaupunkeihin
-Singapore, Indonesia jne., en tiedä miksi, ei vaan kiinnosta
-Iso-Britannia, Lontoo riittää mulle kiitos, en tykkää briteistä ja aksentti saa korvat vuotamaan verta
 
Niistä joissa olen käynyt, ei Tunisia enää houkuta uudelleen. Thaimaa ei ole toivelistallani kärkipäässä. Baltian maat eivät myöskään houkuta.

Itsestäänselvästi pysyttelen pois sotatantereilta.

Ja yksi vielä, Venäjä ei myöskään tunnu houkuttelevalta, uskon kyllä, että siellä on miljoona kiinnostavaa paikkaa jne, mutta silti en tunne vetoa sinne.
 
Alkuperäinen kirjoittaja PauhaavaSydän:
Nostanpa tämän.

Paljon porukkaa jota ei Venäjä kiinnosta...Antakaa sille edes mahdollisuus! :)
Mulla Pietari on yksi hienoimmista kaupungeista, missä olen käynyt. Menisin uudestaan mielelläni. Olisi jännittävää päästä myös Uralille. Ja koko Karjala on kokematta, se on niin läheinen osa historiaa, että olisi mielenkiintoista käydä.
 

Yhteistyössä