G:miestenne menemiset

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vv
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vv

Vieras
Elikkäs galluppia miestenne juomatottumksista jne...

1.Kuinka usein miehesi juo?
2.Käykö usein baareissa?
3.Hyväksytkö miehesi juomisen?
4.Millainen tyyli miehelläsi on juoda?
5.Jos hän on lähdössä "liikenteeseen" niin sovitteko siitä etukäteen vai lähteekö mies milloin itse haluaa?

Meillä näin:
1.n.1x/viikossa
2.Nykyään käy etenkin kesällä useammin, ehkä n.2-3xkk:ssa
3.En aina, etenkin baareissa käyminen usein ärsyttää ja se, että vapaa-aikaan saattaa itsestäänselvyytenää kuulua alkoholi.
4.Juo humalahakuisesti.
5.Joskus sovimme, mutta usein mies pitää "etuoikeutenaan" lähteä ns.ex tempore.

Tänään taas ärsyttää tämä juttu! :/

Alkuperäinen kirjoittaja vv:

1.Kuinka usein miehesi juo? N.2xVuodessa
2.Käykö usein baareissa? N2xVuodessa
3.Hyväksytkö miehesi juomisen? Juu
4.Millainen tyyli miehelläsi on juoda? Samanlainen ku mulla, ilonen känni
5.Jos hän on lähdössä "liikenteeseen" niin sovitteko siitä etukäteen vai lähteekö mies milloin itse haluaa? Kyl puhutaan ennakkoon

2.Käykö usein baareissa?
5.Jos hän on lähdössä "liikenteeseen" niin sovitteko siitä etukäteen vai lähteekö mies milloin itse haluaa?

Meillä näin:
1.n.1x/viikossa
3.En aina, etenkin baareissa käyminen usein ärsyttää ja se, että vapaa-aikaan saattaa itsestäänselvyytenää kuulua alkoholi.
4.Juo humalahakuisesti.

Voisin peesailla aikalailla näitä sun vastauksia! Tosin itelläkin on nyt joku ihmeen menovaihde päällä, kun koko ajan tekis mieli mennä!
:D

1.Kuinka usein miehesi juo? Joka viikonloppu, joskus viikollakin.
2.Käykö usein baareissa? Ei milloinkaan.
3.Hyväksytkö miehesi juomisen? Toki.
4.Millainen tyyli miehelläsi on juoda? Ei milloinkaan humalaan.
5.Jos hän on lähdössä "liikenteeseen" niin sovitteko siitä etukäteen vai lähteekö mies milloin itse haluaa? No kun ei lähde, harrastusmenot taas tietää paljon etukäteen...

1.Ehkä kerran kk..joskus 2xkk.
2.Eiköhän se aina silloin baareissa käy kun on juomassa.
3.Kyllä
4.Melko humalahakuistahan se on yleensä..
5.Aina sovitaan etukäteen,mut joskus voi tulla sellasia yllättäviä kutsuja..silloinki saa mennä jos ei meillä ole sovittuna mitään ihmeitä.

1.Kuinka usein miehesi juo? N. kerran viikkoon (tissuttelu varmaan siis lasketaan tähän kyselyyn mukaan)
2.Käykö usein baareissa? Ei todellakaan. Millon lie ois käynynnä, en muista...
3.Hyväksytkö miehesi juomisen? Ääpsöluutli.
4.Millainen tyyli miehelläsi on juoda? Punkkua hyvän ruuan kanssa, saunaolutta. Ei humalahakuista, tai no korkeintaan hyyyyyyvin harvoin (tänä vuonna tainnu olla kahesti humalassa, se toinen kerta on tänään).
5.Jos hän on lähdössä "liikenteeseen" niin sovitteko siitä etukäteen vai lähteekö mies milloin itse haluaa? Sovitaan etukäteen. Tämän iltaisesta menosta tiesin jo vuosi sitten =)

1. Jos humalahakuista juomista tarkoitetaan niin en oikein osaa vastata, ehkä kerran puolessa vuodessa, mutta alkoholia käyttää kyllä useammin esim. ruuan kanssa viiniä ja saunan jälkeen olut.
2. Ei käy usein baareissa, ja yleensä tai lähes aina menemme yhdessä, jos baariin menemme. Käymme siis n. 2 krt vuodessa.
3. Hyväksyn mieheni juomisen. En ole koskaan nähnyt häntä ympäripäissään eli hän ei baari-iltoinakaan juo itseään vahvaan humalatilaan.
4. Millainen tyyli... No käyttää alkoholia nautintoaineena kuten jo edellä mainitsin hyvän ruuan kanssa tai saunan jälkeen.
5. Sovimme etukäteen, niinkuin kaikista muistakin menoistamme. Eli mies ei lähde mitenkään yllättäen eikä ole muutenkaan innokas lähtemään "liikenteeseen". On elänyt sen ajan jo, omien sanojensa mukaan. Nuorempana siis kävi paljonkin baareissa, mutta lasten synnyttyä käynnit ovat jääneet.

vastaan itse..

1.Kuinka usein miehesi juo? = noin kerran viikossa 1-2 pulloa
2.Käykö usein baareissa? = ei.. viimeksi vaimon kanssa muutama kk. sitten.
3.Hyväksytkö miehesi juomisen? = hyväksyy
4.Millainen tyyli miehelläsi on juoda? = kotona muutama saunan jälkeen
5.Jos hän on lähdössä "liikenteeseen" niin sovitteko siitä etukäteen vai lähteekö mies milloin itse haluaa? = sovitaan etukäteen.

2.Käykö usein baareissa?

1. Ehkä 5 kertaa vuodessa
2. Pikkujouluissa eli kerta vuoteen
3. Kyllä
4. Mahtuuhan tuohon juomaa, mutta aina sillä järki kulkee ja omin jaloin pääsee nukkumaan.
5. Tottakai sovimme!

1.Kuinka usein miehesi juo? kerran viikossa, lomalla useemmin

2.Käykö usein baareissa? ehkä kerran kuussa baarissa tai keikoilla

3.Hyväksytkö miehesi juomisen? kyllä, jos on aamulla kunnossa eikä valvota mua yöllä

4.Millainen tyyli miehelläsi on juoda? kotona kalja tai pari saunan jälkeen, baarissa enempi siinä turinoinnin/keikan katsomisen lomassa

5.Jos hän on lähdössä "liikenteeseen" niin sovitteko siitä etukäteen vai lähteekö mies milloin itse haluaa? aina sovitan etukäteen, joskus aiemmin, joskus viimetipassa. ei lähde jos mulle ei ole ok (harvoin kyllä näin).

1.Kuinka usein miehesi juo? Noin 2 kertaa vuodessa enemmän, muuten pari saunakaljaa korkeintaan kerran kuussa.
2.Käykö usein baareissa? Noin 2 kertaa vuodessa.
3.Hyväksytkö miehesi juomisen? Kyllä, koska on lasten silmille soveliaassa kunnossa kuitenkin, eikä retkota koko seuraavaa päivää sängyssä.
4.Millainen tyyli miehelläsi on juoda? Jonkin sortin humala pitää olla, jos baariin menee.
5.Jos hän on lähdössä "liikenteeseen" niin sovitteko siitä etukäteen vai lähteekö mies milloin itse haluaa? Sovitaan.

2.Käykö usein baareissa?
1. ehkä kerran kahdessa kk tai kolmessa
2. ei. ei pidä baareista.mielummin mökillä tai ystävän kotona tai omat pipalot ystävien kesken
3. Hyväksyn silleen kun hän sen tekee. jos olisi holtiton ja joisi usein en hyväksyisi
4. ottaa pari sillen etä rentotuu. ei juo mitään kovaa humalaa.
5, Sovimme aina etukäteen menoista.

1.Kuinka usein miehesi juo? Jaa-a. Ehkä viimeksi juonut alkoholipitoista v. 2005. Ei harrasta edes saunakaljoja.
2.Käykö usein baareissa? Eipä käy. Pikkujouluissa, mutta ei joka vuosi niihinkään mene.
3.Hyväksytkö miehesi juomisen? Eipä tuossa nyt paljon oo hyväksyttävää. Oon kyllä ihan tyytyväinen, ettei juo.
4.Millainen tyyli miehelläsi on juoda? Sopiva määrä, niin että tolkku säilyi.
5.Jos hän on lähdössä "liikenteeseen" niin sovitteko siitä etukäteen vai lähteekö mies milloin itse haluaa? Eipä tuo minnekään lähde, mutta kyllä yleensä menoista etukäteen puhutaan, ettei tuu päällekkäisyyksiä. Ex temporekin saa lähteä, jos ei mitään estettä.

2.Käykö usein baareissa?

Meillä näin:
1.n.1x/viikossa
4.Juo humalahakuisesti.

1. Kerran viikossa tekee hienoja drinkkejä ja coctaileja
2. Ei koskaan, ei edes työpaikan saunailloissa
3. Hyväksyn, koska ottaa sivistyneesti ja on aivan ani harvoin humalassa eli noin kerran pari vuodessa
4. Taisi vastaus tulla jo edellisessä kohdassa
5. Kun ei baareissa käy niin ei siitä tarvi sopiakaan eikä myöskään riidellä.

Lisäyksenä tähän, että olemme sopineet jo yli 10v sitten ihan suhteemme alkuvuosina, että käymme baareissa vain yhdessä ja tämä on ainakin meillä toiminut oikein hyvin. Onpahan ollut yksi riidan aihe vähemmän ; ) .

1.Kuinka usein miehesi juo? Saunakaljat perjantaina ja lauantaina, baari-iltoina kuluu enemmän.
2.Käykö usein baareissa? Tällä hetkellä ehkä kerran kuussa.
3.Hyväksytkö miehesi juomisen? Saunakaljat on ok, samoin baari-iltojen juomiset, mutta baari-iltoja saisi mielestäni olla vähemmän.
4.Millainen tyyli miehelläsi on juoda? Kaveriporukan kanssa hauskanpitoa, yleensä siinä humaltuu. Joskus kaamee känni, mutta yleensä hauska humala.
5.Jos hän on lähdössä "liikenteeseen" niin sovitteko siitä etukäteen vai lähteekö mies milloin itse haluaa? Ollaan sovittu, että sovitaan etukäteen, mutta joskus tulee niitä yllättäin lähtemisiä.
[/quote]

2.Käykö usein baareissa?

Meillä näin:
1.n.1x/viikossa
4.Juo humalahakuisesti.

vastaus 1-5 mies on alkoholisti

.Kuinka usein miehesi juo? En tiedä, luulisin ettei useinkaan
2.Käykö usein baareissa? Ei
3.Hyväksytkö miehesi juomisen? Kyllä , koska se ei ole ongelmallista
4.Millainen tyyli miehelläsi on juoda? Ihan sivistynyt
5.Jos hän on lähdössä "liikenteeseen" niin sovitteko siitä etukäteen vai lähteekö mies milloin itse haluaa? Yleensä hän ilmoittaa minulle eikä minulla ole mitään sitä vastaan .

2.Käykö usein baareissa?

1. kaljan-kaksi joka toinen ilta
2. ehkä kerran vuodessa
3. hyväksyn
4. tykkää tissutella, ei humala/krapula hakuista
5. sovitaan, mies tosissaan on "liikenteessä" kaksi kertaa vuodessa Neste rallissa ja pikkujouluissa

1.Kuinka usein miehesi juo? pari kertaa viikossa muutaman pullon
2.Käykö usein baareissa?ei kovin usein, noin kerran kahdessa-kolmessa kuukaudessa.
3.Hyväksytkö miehesi juomisen? kyllä
4.Millainen tyyli miehelläsi on juoda? saunakaljat kotona ennen nukkumaan menoa :D
5.Jos hän on lähdössä "liikenteeseen" niin sovitteko siitä etukäteen vai lähteekö mies milloin itse haluaa? sovitaan etukäteen

2.Käykö usein baareissa?

1. Erittäin harvoin, 2 krt vuodessa ehkä!
2. Ei käy, en ees muista koska viimeksi.
3. Hyväksyn täysin.
4. Juo ittensä hyvään humalaan, ei ördää,vaan lopettaa ajoissa.
5. Yleensä sovitaan etukäteen, en muista onko koskaan lähtenyt ex tempore.

2.Käykö usein baareissa?

Meillä näin:
1.n.1x/viikossa
4.Juo humalahakuisesti.

1.1-2krt/kk
2.silloin 1-2krt/kk,kun alkoa ottaa
3.kyllä
4.juo sopivasti humahakuisesti.Ei ole ylilyöntejä sattunut!Joskus ei edes huomaa,että olisi humalassa :) Persoonallisuus ei muutu,onneksi.
5.Mies kysyy aina mielipidettäni.

2.Käykö usein baareissa?

1. Useamman kerran viikossa
2. Ehkä 1krt/ 3kk ellei lasketa töiden jälkeen yhdellä kaljalla käyntiä silloin tällöin.
3. Kyllä juu
4. Ihan fiksu, myönnetäköön että muutaman kerran vuodessa menee kovan humalan puolelle
5. Saa mennä koska haluaa, mutta ilmoittaa siitä kyllä yleensä riittävän ajoissa

Yhteistyössä