G: Miestenne koulutustaso ja työkokemus?

  • Viestiketjun aloittaja GGG
  • Ensimmäinen viesti
Mun exällä amk-tutkinto ja sitä vastaavassa työssä ollut jo useamman vuoden...ihan kohtuu hyvä palkka sillä siinä, et se pystyy mulle aina vippaamaan kun tarvis on...eikä tosiaankaan ole sellanen niuha, joka alkais aina kaikkia pennilleen vaatii takasin. Sit mulla yo-tutkinto sekä kasassa jonkin verran niin amiska kuin yliopisto-opintojakin, mut valmistumiseen on vielä matkaa rapiat 5 vuotta ainakin, jos nimittäin pääseen ens keväänä vihdoin opiskelemaan unelma-ammattiin. Nyksää ei ole, mutta tulevaisuudessa toivottavasti on ja olenkin rajannut nettideiteissä ihannekumppaniksi sellaisen, jonka vuositulot on vähintään lähemmäksi 50 000 euroa :) ei tutkinnolla/työllä niin väliä, kuhan rahaa tulee ettei siitä tarvitse sit kitsastella.
 
"vieras"
[QUOTE="Mammax3";25543668]No eikö muka kukaan mamma ole tohtori? Kaikilla on vaan mies tai veli ;)[/QUOTE]

Mitä se sinua liikuttaa? Sinustahan tohtorit ja tutkijat ovat turhia... ;) :D :D Noloa.
 
pläääh
Mies KM, minä FK, eli saman tasoinen koulutus. Miehellä on paljon enemmän työkokemusta kuin mulla, koska olin vuosia kotiäitinä. Yhdessä elätetään itsemme ja perheemme.
 
En ole sinkku ja toivottavasti en joudu etsimään uutta miestä ikinä. Jos sellaisessa tilanteessa olisin, niin kyllä mä vaatisin/toivoisin vähintään amk-tasoista koulutusta mieheltä. Monista syistä.
 
Mies sh-amk (työkokemusta n. 9 vuotta) ja viittä vaille hoitotieteiden kandi, itse toisen asteen käynyt ja amk-opinnot kesken (työkokemusta yhteensä n. 3 vuotta). Tällä hetkellä isäntä pääasiassa elättää kun olen vielä hoitovapaalla kotosalla (onneksi en enää kauaa!).
 
Viimeksi muokattu:
Miehellä on kahdelta alalta maisterinpaperit, työkokemusta oikeastaan vain toiselta koulutustaan vastaavalta alalta. Perhettä elätetään yhdessä, minulla on parempi työtilanne alallani. Saadaan palkkaa aikalailla saman verran, miehellä taitaa olla peruspalkka 100-150€ suurempi kuin minulla.
 
vierailija
Miehen koulutukset:

-lukio
-suunnitteluassistentti
-rakennusalan pt
-suntion ammattitutkinto

työkokemukset mm. suunnitteluassistentin tehtävissä, rakennusalalla (sisältyen katulapsikodin rakennusprojekti Pietarissa), siivoustyötä ja nyt pitempiaikainen työ kirkon vahtimestarina/seurakuntamestarina.

Itsellä ei vielä valmistavaa koulutusta, mutta työkokemusta mm. parturi-kampaamoalalta, mainostoimistossa ja ompelimossa. Lukuisia lyhempiä koulutuksia taide- ja käsityöalalta. Oma yritys mielessä ja tällä hetkellä olen mukana erään kristillisen kirjan kuvitusprojektissa, joka luultavimmin tullaan julkaisemaan ulkomaillakin.

Perheen raha-asiat hoidetaan kumpikin varojemme mukaan. Ei ole ollut mitään sääntöjä tuossa.
Mitä erityistä suntion täytyy hallita?
 

Yhteistyössä