G: mieluisimmat kesäjalkineesi?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja kyssäri
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
K

kyssäri

Vieras
jos saisit vapaasti valita, niin mitä pitäisit jalassasi (vai pitäisitkö mitään) näin kesäaikaan: kotona, töissä, kylässä? Entä tykkäätkö kulkeaa ulkona ilman kenkiä ja sukkia?

Sukat on hyllytetty ainakin lokakuulle asti, mieluiten lumentuloon asti. Vain JOS menisin kenenkään palstalaisen kotiin, laittaisin ovella sukat jalkaan :D

kenkinä varvastossuja ja muita mahd keveitä kenkiä.

Sukkia en käytä ollenkaan kesäisin muualla kuin töissä. Kotona pihalla pidän feikkicrockseja ja jos johonkin lähden niin tilanteen mukaan ne crocksit, varvassandaalit, balleriinat tai jotkut muut remmisandaalit.

Mun kesälempparit on ruskeat nahkasanfdaalit, joissa n 5cm korko ja tosi hyvät jalassa! Mulla on kapea jalka, joten crocksit jääneet käyttämättä, ovat liian leveät mulle. Talvella käytän niitä sisällä villasukkien kanssa :)

Ulkona en kulje ilman kenkiä kuin omalla pihanurmella, liian monta kertaa olen lasinsiruja jalkapohjasta kaivellut :( Sukkia sen sijaan en käytä kesällä juuri ollenkaan, ainoastaan lenkkikengän kanssa juostessa...

Sandaalit, aivan ihanat valkoiset kukalliset sandaalit joiden piti hajota kesällä 2004 (matkamuisto Bulgariasta) mutta ne hajosivat vasta tänä kesänä. Mun uskolliset ihanat sandaalit :'(

Alkuperäinen kirjoittaja Candide:
Sukat on hyllytetty ainakin lokakuulle asti, mieluiten lumentuloon asti. Vain JOS menisin kenenkään palstalaisen kotiin, laittaisin ovella sukat jalkaan :D

kenkinä varvastossuja ja muita mahd keveitä kenkiä.

Mun jalat eivät kestä kenkiä ilman sukkia, joten sandaaleissakin meikäläisellä on sukat, oli väärin tai ei. :D

Mulla on vain ja yhdet kengät, joita kesällä käytän. Puukengät. Hirmu mukavat ja käytännölliset. Pistän ne jalkaan toukokuussa ja lakkaan käyttämästä syys-lokakuussa, keleistä riippuen. Kesällä tietenkin ilman sukkia, kylmemmällä ilmalla sukkien kanssa :D

Yhteistyössä