G: Ilman sukkia?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Kotona puolet ajasta paljain jaloin, puolet sukat jalassa. Kylässä aina sukat jalassa, kuuluu mun mielestä peruskäytöstapoihin. Jos meillä vieraita niin silloinkin laitan sukat jalkaan.
Onneks meillä käy harvoin vieraita joilla ei sukkia olisi, musta paljain jaloin kylässä on vähän sama juttu kuin nenän kaivaminen ja sit rään pyyhkiminen sohvatyynyyn, kuvoa ja ällöä.

[QUOTE="vieras";23191530]Kotona puolet ajasta paljain jaloin, puolet sukat jalassa. Kylässä aina sukat jalassa, kuuluu mun mielestä peruskäytöstapoihin. Jos meillä vieraita niin silloinkin laitan sukat jalkaan.
Onneks meillä käy harvoin vieraita joilla ei sukkia olisi, musta paljain jaloin kylässä on vähän sama juttu kuin nenän kaivaminen ja sit rään pyyhkiminen sohvatyynyyn, kuvoa ja ällöä.[/QUOTE]

Hmm. Sukat ei mun mielestä ole käytöstapa yhtään enempää kuin villapuserokaan :-). Ihan hyvin voi olla ilman kumpaakaan tai sitten vaikka molemmat päällä...

[QUOTE="vieras";23191361]Sukattomuuteen tottuu parissa vuodessa ja verenkiertokin paranee. Sitten ei enää halua käyttää sukkia, kun tulee liian kuuma...[/QUOTE]

Aika pitkä totutteluaika. Taidan mieluummin jatkaa sukkien käyttämistä.

Sukat on jalassa, mutta ei villasukat. Lattialämmitys ja muovimatto, sekä roskia ja kissankarvoja lattialla...ei oo kauhean mukava kulkea paljain varpain, pakko olla jotain välissä.

Nyt kovilla pakkasilla on ollut sukat jalassa ja joskus villasukatkin,yöllä en osaa pitää sukkia ollenkaan.Muina aikoina oon aina kotona ilman sukkia,kylässä käytän yleensä.

Normaalisti villasukat jalassa ainakin talvisaikaan, usein kesälläkin. Tänä talvena en vois ajatellakaan olevani minkäänlaiset sukat jalassa, jalat on ihan tulessa koko ajan, liekö sitten raskausoire...

[QUOTE="eee";23194818]Onko teillä todella korkeat sisälämpötilat vai miten tarkenette olla ilman sukkia talvellakin?[/QUOTE]

Ei kai meillä ainakaan normaalia lämpimämpi ole, noin 20 on sisällä lämpöä. Mutta tottumiskysymys varmaan tämä sukatta olo =)

[QUOTE="eee";23194818]Onko teillä todella korkeat sisälämpötilat vai miten tarkenette olla ilman sukkia talvellakin?[/QUOTE]

Ylhäällä 22.5 ja alakerrassa 21. Laattalattia on vähän viilee, kun lattialämpö on pienellä. Parketti on mukavan lämmin ja sitä on eniten.

Olettepa te sissejä! Eikö teitä palele? Mulla on nyt neljät sukat jalassa, kolmet tavalliset ja yhdet villasukat. Vastaavasti aina monta puseroa ja monet housut päällekkäin. Olenko epänormaali vai oletteko te :D

[QUOTE="haha";23194903]Olettepa te sissejä! Eikö teitä palele? Mulla on nyt neljät sukat jalassa, kolmet tavalliset ja yhdet villasukat. Vastaavasti aina monta puseroa ja monet housut päällekkäin. Olenko epänormaali vai oletteko te :D[/QUOTE]

Mulla on yhdet sukat ja yhdet villasukat päällekkäin, sit pitkät kalsarit + farkut, pitkähihainen trikoopaita + paksu neulehuppari. Ja hiukan on jalat viileät.

En tiedä kuka on normaali, tai kenellä on normaali huonelämpötila ja normaali lämmityslasku... :D

[QUOTE="haha";23194903]Olettepa te sissejä! Eikö teitä palele? Mulla on nyt neljät sukat jalassa, kolmet tavalliset ja yhdet villasukat. Vastaavasti aina monta puseroa ja monet housut päällekkäin. Olenko epänormaali vai oletteko te :D[/QUOTE]

Sä. Tai en mä tiiä. Kokeile heittää sukat pois, niin mäkin aikoinaan tein. Siihen tottuu. Ja sitten ei enää viluta - eikä flunssatkaan iske.

[QUOTE="eee";23194913]Mulla on yhdet sukat ja yhdet villasukat päällekkäin, sit pitkät kalsarit + farkut, pitkähihainen trikoopaita + paksu neulehuppari. Ja hiukan on jalat viileät.

En tiedä kuka on normaali, tai kenellä on normaali huonelämpötila ja normaali lämmityslasku... :D[/QUOTE]

Mulla harvemmin on edes farkkuja, yleensä ohuet puuvillahousut ja t-paita, (ulkonakin) harvemmin pitkähihaista, villapaidoista puhumattakaan :)
Sisälläkään meillä ei ole edes erityisen lämmin, vaan vetoista ja kylmät lattiat.

[QUOTE="eee";23194913]Mulla on yhdet sukat ja yhdet villasukat päällekkäin, sit pitkät kalsarit + farkut, pitkähihainen trikoopaita + paksu neulehuppari. Ja hiukan on jalat viileät.

En tiedä kuka on normaali, tai kenellä on normaali huonelämpötila ja normaali lämmityslasku... :D[/QUOTE]

farkut ja t-paita. villapaita jos viluttaa, mut sukat - niitä ei. Kävin kylässä perjantaina ja itse olin näissä samoissa tamineissa. Kyläpaikan emännällä oli caprit & paljaat varpaat yhdistelmä. Mut siellä olikin varmaan +24. No mä ainakin tarkenin hyvin varpaineni.

Alkuperäinen kirjoittaja AnniHelenaPimeä;23194943:
Mulla harvemmin on edes farkkuja, yleensä ohuet puuvillahousut ja t-paita, (ulkonakin) harvemmin pitkähihaista, villapaidoista puhumattakaan :)
Sisälläkään meillä ei ole edes erityisen lämmin, vaan vetoista ja kylmät lattiat.

Sä taidat olla tosissaan aina ilman sukkia. Muistelen et oot aikaisemminkin vastannut näihin keskusteluihin. Kuvaa kehiin...

Meillä on huonelämpö 20-21 välillä, eikä lattialämmitystä ja hyvin pärjää sukattakin.

Sen sijaan on tullut useamman kerran tukala olo kylässä, jossa lämpö on pyörinyt 24asteen paremmalla puolella - huh. Olisivat edes varottaneet, olisin pistänyt uimapuvun päälle...

Yhteistyössä