G:Miehet ja naiset vastaa: Pitääkö naisen meikata?

  • Viestiketjun aloittaja .öö
  • Ensimmäinen viesti
JONSERED Karhunkantaja
Olen kait käyttänyt oman kiintiöni naamamaaleista... postpunkkarina käytin meikkiä niin, että Sofi Oksanenkin olisi näyttänyt normaalimaskissaan kevyesti ehostetulta :saint:

Viimeksi laitoin maalia siskon häihin joskus kymmenkunta vuotta sitten, äijän kanssa ollessani en ole meikannut. En meikannut silloinkaan, kun tutustuimme, miksi pitäisi nytkään? Olen ihana joka tapauksessa! :D

Jokunen ystävättäreni taitaa meikata, ei ole tullut mieleeni asiaa ajatella sen enempää.

Ja laaja ja rönsyilevä vastaukseni siis lienee, mitä väliä? :D
 
..
Alkuperäinen kirjoittaja Juu:
Alkuperäinen kirjoittaja hohhoh:
Alkuperäinen kirjoittaja 9:
Alkuperäinen kirjoittaja Chala:
Alkuperäinen kirjoittaja uuli:
Pysyvätkö miehet uskollisena, jos nainen ei tälläydy joka päivä? Miehet: Kiinnostutteko te muista naisista kun ette jaksa katsoa enää tuota naista vierellänne verkkareissa ja kasvot värittöminä??
Miehen kommentti: Kyllä miehet kiinnostuu muista naisista ihan riippumatta meikkaako oma nainen vai ei, ja pettämään tuskin lähdetään sen takia että oma muija ei meikkaa.

Voi elämä oikeesti mikä kysymys! Siis mistä sulle tämä heräsi? Pelkäätkö itse että miehesi lähtee pettämään jos sä et laittaudu joka päivä? Surullista :(
Naistenlehdet uskottelee että sillä on merkitystä, jos antaa itsensä repsahtaa niin sillo ukko alkaa kattelee muita.. ei ainakaa montaa vuotta jaksa katsella semmosta joka ei panosta ulkonäköön
ilmoitin miehelleni etten tahdo meikata enää, mielestäni olen ihan nätti ilman meikkiäkin. Sitten puhuttiin yksistä juhlista, johon meidän on tarkoitus mennä. Mieheni kysyy hämmentyneenä "Etkö sitten aio meikata juhliinkaan?" Olen yhtä hämmästynyt, lähinnä kysymyksestä ja vastaan vähän pettyneenä ja yllättyneenä "en ajatellut. Pitäisikö minun mielestäni meikata? enkö kelpaa tälläisenä?Etkö kehtaa liikkua kanssani jos en meikkaa." Mieheni mutisee jotain "en minä niin sanonut." Keskustelu päättyy siihen siltä osin. Mitäköhän tollakin hän tarkoitti...
No kyllä muakin hämmästyttäis jos joku aiemmin meikannu nainen tekis jonkun yhtäkkisen periaatepäätöksen ettei meikkaa ikinä enää. Tai ehkä sun miehes vaan on sitä mieltä että oot nätimpi meikattuna ja hämmästelee mikset halua olla nätti. No, emmehän me voi tietää, mieheltäs pitäs kysyä.
Niin, en tiedä. Mies kuitenkin sanonu että oon nätti ilman meikkiäkin. :)
 
vierailija
Käytän (lähes) joka aamu 10-15 minuuttia meikkaamiseen riippumatta siitä, olenko koko päivän kotona vai menossa töihin vai mitä tahansa (tietenkin jos olen esimerkiksi 40 asteen kuumeessa kotona kitumassa eikä meikkaaminen huvita, silloin en tietenkään meikkaa :D)

Tykkään meikata ja näytän mielestäni paremmalta meikattuna.

En ole vielä äiti, joten paha sanoa miten se vaikuttaa.

Mies ei ole kommentoinut meikkaamistani muuten, kuin että joskus kun olen meikannut sanoo "kiva/kaunis meikki", mutta kehuupa minua välillä kauniiksi myös vasta herättyäni meikittömänäkin :D
 

Yhteistyössä