G. Miehesi lähtee laivareisulle. Soittaako/viestittääkö hän sinulle kertaakaan matkan aikana?

  • Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti
"perseennuolija"
[QUOTE="nuuh";27708003]Ei kun sanon ettei laita mitään koska viestit on yleensä - må rktan suua muun beeibiä t00n kohtas-tyyliä.[/QUOTE]

:D

Viestittelee joo,yleensä sellaista "nyt ollaan perillä,nyt käyn nukkuu öitä,kohta lähdetään" tms.
 
=D
[QUOTE="nuuh";27708003]Ei kun sanon ettei laita mitään koska viestit on yleensä - må rktan suua muun beeibiä t00n kohtas-tyyliä.[/QUOTE]

Tällaisen viestin olen tänään saanu laivalta :D Aika vähän viestittelee, saati soittaa. Aamulla jonku "huomenta, oli kiva ilta"-viestin. Pari viestiä ollaan laitettu tän risteilyn aikana (jotka mukailee tota lainattua viestiä) ja kerran juteltu (mun aloitteesta) puhelimessa.
 
"Koo"
No laivalla ei ole käynyt mutta esim tän viikonlopun on polttareissa eikä varmaan soita ja tuskin viestittääkään paitsi sitten kun on tulossa kotiin. En kyllä odotakkaan muuta. Tiedän missä ovat ja mitä tekevät suurinpiirtein.
 
Ken guru
Sitä ei tapahdu, tai ole tapahtunut että lähtisi laivalle tuolla tavalla (ei pidä risteilyistä), mutta soittaa kyllä kun on kavereiden kanssa ulkona. Sittemmin olen kieltänyt kaiken viestinnän kymmenen jälkeen että saan nukkua. En jaksa herätä mihinkään viesteihin tai puheluihin, ellei niihin ole hyvää syytä.
 
"Vieras"
No laivalla ei oo käynyt, mutta jos on yön tai useamman poissa niin soittaa/laittaa viestiä. Ihan jo siksikin että tietää, että kotona kaikki hyvin. Otettiin tää käytäntö kun eräs tuttu kotonaan sai sairauskohtauksen ollessaan yksin vauvan kanssa. Ei pystynyt soittamaan tekemään mitään, kukaan ei tiennyt että vauva siis kotona vailla hoitoa. Onni onnettomuudessa mies tuli melko pian kotiin ja tuttu saatiin hoitoon ja vauvalle ei ehtinyt sen suurempi hätä tulemaan.
Toin vaan herätti siihen, että jos yksinään on pienten lasten kanssa, kukaan ei ole hälyttämässä sinulle apua ja vielä kauheapaa on se, että ne lapset jäävät yksin. Siksi mies soittaa aina, ja soittaa/tekstaa niin kauan että saa vastauksen. Jos sitä ei kuuluisi, tulisi joko itse tai pyytäisi jonkun naapurin/sukulaisen tarkistamaan tilanteen.
 
"vieras"
Te jotka vastaatte että monestikin, niin mistä te puhutte ja miksi? Jos kyseessä risteily niin olettaisin että yksi yo pois, kuinka monta kertaa sinä aikana tarvii rupatella jos kavereitten kanssa on liikkeellä. Mun mies laittaisi ehkä viestin aamulla kun herää tai jotain siirappia jossain vaiheessa jos sille päälle sattuu
 

Yhteistyössä