G: Miehenne ärsyttävin tapa?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja liisi
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
L

liisi

Vieras
Kertokaapa joku juttu, mitä miehenne säännöllisesti tekee ja mikä saa teidät raivon valtaan?

Mun mies jättää likaiset astiat AINA pöydälle, vaikka tiskikone olis tyhjänä vieressä.

No kun se selittää ja selittää ja selittää kaiken juurta jaksain (korostuu vielä jos on humalassa ja sillo mä en kestä yhtään :D ).. Okei jos on työssään joutunu kaikille vääntää rautalangasta niin ei se tarkota että mä oon ihan imbesilli :p

Alkuperäinen kirjoittaja neiti dina:
se kun se haukottelee puhelimeen. aivan sama kuka soittaa ja millä asialla, niin kuuluu tyyliin hohhoijaaaaaa-aijaaaa-joooo... :D ei tee sitä tahallaan, ja on todella ärsyttävää.

Mun kaveri tekee tätä myös! Siis aina haukottelee oikeein makeesti kun on puhelimessa. Raivostuttavaa.... :)

En osaa valita kaikkein ärsyttävintä... :ashamed:

Nenän kaivaminen, lapsellinen käytös riita/väittely tilanteessa: ei puhu normaalisti vaan pistää kädet korville ja läpättää niin kuin lapset tai huutaa pää punaisena, jättää AINA ja KAIKKI likaiset ja puolipitoiset vaatteet pisin pitkin huushollia ja etenkin ärsyttää käytetyt sukat, joita hän ripustaa "kuivumaan" jonnekin tuolin/rappusten karmille tai tuolin alla oleville poikkipuille... Ääh pakko lopettaa tää luettelo, tulee niin raivo päälle kun rupeen taas ajatteleenkin..

Alkuperäinen kirjoittaja :
En osaa valita kaikkein ärsyttävintä... :ashamed:

Nenän kaivaminen, lapsellinen käytös riita/väittely tilanteessa: ei puhu normaalisti vaan pistää kädet korville ja läpättää niin kuin lapset tai huutaa pää punaisena, jättää AINA ja KAIKKI likaiset ja puolipitoiset vaatteet pisin pitkin huushollia ja etenkin ärsyttää käytetyt sukat, joita hän ripustaa "kuivumaan" jonnekin tuolin/rappusten karmille tai tuolin alla oleville poikkipuille... Ääh pakko lopettaa tää luettelo, tulee niin raivo päälle kun rupeen taas ajatteleenkin..

Mun mies tekee kans tuota likaisten vaatteiden (etenkin sukkien) ripustelua pitkin ja poikin.

Alkuperäinen kirjoittaja neiti dina:
se kun se haukottelee puhelimeen. aivan sama kuka soittaa ja millä asialla, niin kuuluu tyyliin hohhoijaaaaaa-aijaaaa-joooo... :D ei tee sitä tahallaan, ja on todella ärsyttävää.

Mä arvoin selittämisen ja tuon puhelimessa haukottelun kesken.. Miks ihmeessä ne tekee tota????? Eikä ees väsytä :laugh: Eniten ärsyttää jos tekee sitä siinä kohtaa kun on oikeesti jotain tärkeetä sanottavaa ja sit toinen ihan niin ku siinä haukottelun lomassa kertoo juttuaan... AARGH!!!!!

Juurikin tuo astioiden jättäminen tiskipöydälle tai altaaseen. Mulle ei ole auennut se asia, että miks ihmeessä on helpompi siirtää astiat ruokapöydästä altaaseen ennemmin kuin samalla vaivalla koneeseen... Jättää hän muutenkin tavarat aina just siihen, missä viimeks tarvinnut. Hankalaa, kun itse tykkäisin siisteydestä, mutta peruslaiskana ihmisenä en jaksais toisen aikuisen jälkiä siivota alvariinsa. Jep. Mutta muistettava on, että muuten aivan loistotyyppi, enkä vaihtaisi siistimpään, kosk muut avut saattais huonontua roimasti =)

Alkuperäinen kirjoittaja ...:
Kynsien pureskelu ja tupakin poltto ärsyttää.. tai lähinnä se kun on luvannu ja aikonu polttamisen lopettaa satoja kertoja mut mitää ei tee sen eteen..

Tähän liittyen: Muakin RAIVOSTUTTAA kun ukko ite halunnut ja luvannut lopettaa tupakinpolton ennenkun vauva syntyy. On kuitenkin retkahdellut useita kertoja, mutta se ei oo se syy, mistä mun sappi kiehuu, vaam se, kun se VALEHTELEE ettei muka oo polttanu, vaikka haisee röökiltä kilsan päähän!

Oon yrittäny vääntää rautalangasta, että mua ei loukkaa repsahdukset, vaan valehtelu. Ollaan riidelty tästä monet kerrat kunnolla, ja kaikkein viheliäisintä on, kun ukko toteaa lopuks: Tällanen meteli tupakan takia! (vaikka siis valehtelu on se syy)

Alkuperäinen kirjoittaja Muffa:
Kilkuttelee lusikkaa mukin reunoihin sekoittaessaan sokeria kahviin. Kilikilikilikilikilikilikili... Kyl se sokeri sulaa vähemmälläkin kilkuttamisella! :kieh: :snotty:

Tähän on apu. Piilota metallilusikat ja laita tilalle muovilusikoita.

Monen muun ärsyttävän tavan lisäksi yksi kärjessä: Jättää hikisiä urheilu vaatteitaan kuntopyörän ja muiden päälle "kuivumaan" :X . Ja aina radion päälle ja väittää ettei se kuluta sähköä...

Yhteistyössä