G: Miehen hygienia

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja suihkussa?
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Siistiä sisätyötä tekevälle riittää kerta päivässä. Illalla vai aamulla on jo makuasia.

Sen lisäksi tarpeen mukaan, eli tietenkin treenien tai muun hiostavan puuhan jälkeen...

Mieheni käy n. kaksi kertaa viikossa suihkussa. Ei haise hielle tms.

Tietenkin, jos urheilun myötä hiostuu, hän käy useammin, mutta tällä hetkellä hänen urheiluaan on koiralenkit, jossa ei hiki niin helposti pääse yllättämään.

Meillä mies käy suihkussa 3-7 kertaa viikossa.
Ei ihmisen tarvitse joka päivä käydä suihkussa, se on ihan höpöä. Eikä suositellakaan, iho kuivuu liikaa ja sen puolustuskyky heikkenee. Kaksi kertaa päivässä on jo aivan liikaa!

Mun mies käy joka toinen päivä suihkussa. Normaalia enemmän hikoiltuaan useammin. Toki ns. strategiset paikat pesee päivittäin (kasvot, kainalot, jalat, alapää).

Itse käyn kerran päivässä, koska pesen hiukseni joka päivä. Jos tukka ei rasvoittuisi niin nopeasti, en kävisi itsekään joka päivä koko suihkussa.

Juu, kumpikaan meistä ei haise pahalle.

1 - 2 krt viikossa ylipäätään mitään perua, arvatkaa miksei oikein sänkyhommat innosta.. hampaat pesee vaan kun on lähdössä jonnekin eli n. 1 - 2 krt kuukaudessa.

Mieheni käy suihkussa aamulla ja illalla. Tuoksuu aina puhtaalle ja hyvälle. Puhtaus on myös toisen huomioonottamista. Ja kun innostumme peuhaamaan sängyssä keskellä päivää, niin menee kyllä pesemään itsensä. Likaiselta mieheltä suihinotto ei enää istu imagoon! Monikohan mies, joka täällä valittaa, ettei kotona saa seksiä tai sitä ja tätä - ymmärtää pestä vehkeensä??? Ei minuakaan kenenkään tarvitse panna likaisena...

siis en voi muuta sanoa kuin että mies parka!!! mikä tekeekään raskaanaolevista naisista täysin seinähulluja?

en voimuuta kuin ymmärtää miestä joka lähtee lätkimään jos oma nainen on siinä tilassa henkisesti että pitää netissä käydä kyselemässä että kuinka usein muut käyvät suihkussa...

Kyllä minä olen luullut, että kaikki - naiset ja miehet- käyvät kerran päivässä suihkussa. Tämän gallupin mukaan suurin osa ei peseydy päivittäin. Yllättävää todella!

Mies ei kertakaikkiaan jaksa käydä suihkussa joka päivä vaan kaatuu välillä yhdeksältä rättiväsyneenä sänkyyn ja nukkuu.

Meillä lämpiää sauna kaksi kertaa viikossa ja joskus useamminkin, suihkutiloissa ei ole lattialämmitystä jotenka sauna pitää pistää päälle jos meinaa suihkussa käydä.

Enhän minä kotona asuessanikaan käynyt pesulla kun kaksi kertaa viikossa eli silloin kun oli saunailta, ulkosauna navetan yhdeydessä, ei sielä viittinyt käydä ny joka päivä. Eli en ole itsekkään tottunut pesulla käymään usein.
Teen kuitenkin alapesun joka päivä mutta mies ei käy läheskään joka päivä, muttei se minua haittaa.

Kerran päivässä, joskus kaksi. Kyllä iso mies haisee, jos ei peseydy, vaikka tekeekin kevyttä sisähommaa. Iho kestää jos ei lotraa hirveesti ja jos iho temppuilee, voi harkita vaihtoehtoista strategiaa.

Monet haisee työpaikalla juuri sille, että suihkussa on käyty toissapäivänä ja samat vaatteet on päällä kuin pari päivää sitten. Itsehän sitä ei tajua tietenkään.

Minun mieheni käy kerran-pari viikossa. Eikä todellakaan haise, kyllähän minä sen tunnen, olen vielä todella herkkänenäinen. Kundi tuoksuu pelkästään dödöltä vaikka suihkusta olisi 3 päivää, aivan uskomatonta. Hänen hikensä ei haise ollenkaan. Minä taas haisen jos en käy joka toinen päivä. Useammin en kävisi missään nimessä.

Herranen aika! Nyt minä tajuan, miksi ihmiset haisevat kaupoissa ja julkisissa tiloissa niin likaisilta!

Me käymme mieheni kanssa molemmat suihkussa ainakin kaksi kertaa päivässä. En voisi mennä likaisena toisen viereen nukkumaan. En liioin voisi mennä likaisena ihmistenkään ilmoille.

Kaupoissa tosiaankin huomaa usein lauantaisin, että taitaa olla vasta illalla se viikon ainoa pesuhetki. Jotkut ihmiset haisevat kamalalle lialle. Hiukset haisevat eltaantuneelle talille ja usein joudun pidättelemään hengitystäni kassajonossa sellaisen rasvaletin takana. Hyi olkoon!

Miten voi vielä olla 2000-luvulla sellaisia ihmisiä, jotka eivät peseydy päivittäin?!! On todella inhottavaa joutua lialta haisevan ihmisen lähelle julkisilla paikoilla. Minä en mene edes kaupassa käymään ilman, että kävisin ennen lähtöä suihkussa ja pesisin hiukseni. Sehän on kohteliaisuus muita ihmisiä kohtaan.

tuo putipuhtosen peseytymisvimma ei ole enää tervettä, tai sitten hänellä on joku aineenvaihdunnallinen vika, jolloin kaikki pahanhajuiset kuonaaineet erittyvät heti ihon kautta ulos ja aiheuttavat hajuhaittoja. Ja kaiken lisäksi he kuluttavat helvetisti vettä, toivottavasti edes omasta kaivosta ! On se vaivalloista, että kaupassakäyntikin vaatii suihkun ja hiustenpesun, huh huh.

Kyllä vetemme tulee ihan omasta kaivosta. Sitä paitsi, eivätköhän kaikki ihmiset maksa vesimaksuja, vaikka heillä ei omaa kaivoa olisikaan.

Minulla ei ole onneksi aineenvaihdunnallista sairautta, vaan harrastan liikuntaa, jossa hikoan. Siksi käyn suihkussa. Oletko kuullut sellaisesta harrastuksesta? Oletko koskaan juossut hikeen asti?

Yhteistyössä