g: Menisitkö Totuuden hetkeen?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja as if
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

as if

Aktiivinen jäsen
23.08.2007
18 068
4
38
Mä en menis ikinä mistään rahasta, mulla ei sen jälkeen ois enää yhtään kaveria, sukulaista tai duunia :D

Muoks: Enkä mä mitään ihan kamaluuksia oo tehnyt, siellä vaan on ne kysymykset aseteltu niin...:whistle:

Viimeksi muokattu:
Me miehen kanssa mietittiin tätä kanssa. Miestä houkuttaisi raha, mutta tuskin suostuisi lähtemään mukaan "leikkiin". Itse en menisi mistään hinnasta, on parempi, että koko kansa ei kaikkia salaisuuksiani tiedä.

En. En ole mielestäni tehnyt mitään pahoja juttuja, mutta tuossa ohjelmassa kaivetaan kaikkea kierolla tavalla esiin. En haluaisi paljastaa itsestäni asioita kaikelle kansalle.

En! Toisaalta mitään älyttömän noloa en ole mielestäni tehnyt, tai rikkonut lakia. Mutta kaikki on suhteellista. Olen ajatellut, että kaverin mies on sekopää ja joutaisi laitokseen yms.

En todellakaan! EN haluaisi sellaista negatiivista julkisuutta. Vaik olis kuinka hyvä, eiköhän oo joskus kuitenkin ajatellu ja tehny jotain väärääkin ja sen ne kyllä onnistuis kaivamaan esiin. Mut ne valkkaa varmaan vaan ne tyypit, ketkä on oikeesti tehny tosi isoi tyhmyyksii ja mä en oo.

En menisi... Jäisin heti kiinni valheesta, kun jo etukäteen huolestuisin siitä, että meneekö valheenpaljastin tms juuri sillä hetkellä epäkuntoon... ja syke nousisi, lihakset kiristyisivät ja hengitys kiihtyisi.

Ja noloa muutenkin.

Alkuperäinen kirjoittaja jassåå;23953412:
ei mulla olis mitään salattavaa, eli voisin kyllä sen puolesta mennä.

Kysymykset on joskus tosi noloja tyyliin. Ootko kuvitellut seksiä pomon, miehen veljen tai anopin kanssa? Tunsitko mielihyvää kun appiukko kouraisi takapuolesta tai tuijotti rintojasi? :D

En menisi. Mulla on sellainen rankempi historia enkä koe että niiden jotka eivät siitä tiedä, tarvisikaan tietää. Aikuisiällä oon ollut varsinkin mallikelpoinen kansalainen, mutta teininä en...

[QUOTE="vieras";23953461]Kysymykset on joskus tosi noloja tyyliin. Ootko kuvitellut seksiä pomon, miehen veljen tai anopin kanssa? Tunsitko mielihyvää kun appiukko kouraisi takapuolesta tai tuijotti rintojasi? :D[/QUOTE]

No niinpä. Millainen työryhmä tossa muuten on taustalla ja miten / kuinka syvälle ne oikeesti asioita tonkii? Ihan järkky ohjelma :D

[QUOTE="Puhina";23953318]Mua tässä ohjelmassa lähinnä hämmentää se että miksi ne valehtelee,koska sehän käy sit aina ilmi ja sit palkintokin jää saamatta,vai olenko ihan hukassa?[/QUOTE]

samaa olen miettinyt. ja sitt vielä kun noi aina ovat niin yllättyneitä kysymyksistä, vaikak itse ovat vastaneet niihin aijemmin. ja jos aijemmin oli reilu 50 kysymystä ja pelissä on 21 niin melkein joka toinen kysymys tulisi peliin. miks aina sellaiset ilmeet "onpas kauhea kysymys!"?

Mä voisin mennä. Mä kyllä sanon aina mitä mieltä olen asioista, eli mun lähimmät ihmiset, työkaverit ja esimies todella tietää mitä oikeasti ajattelen. Inhoan valehtelua, mutta joku viaton valkoinen valhe on ihan pakko joskus päästää, varmasti kaikkien meistä. Tosin monikaan ei varmasti tykkäis mun ajatuksista, lähinnä tulee mieleen mun pomo (siis esimiehestäni seuraava) joten luultavasti multa menis työpaikka, muuten tuskin kukaan yllättyis tai hylkäis mua. Ja lapset ei todellakaan sais kattoa :).

[QUOTE="Puhina";23953318]Mua tässä ohjelmassa lähinnä hämmentää se että miksi ne valehtelee,koska sehän käy sit aina ilmi ja sit palkintokin jää saamatta,vai olenko ihan hukassa?[/QUOTE]

Eihän se ole satavarmaa...

Yhteistyössä