K
Kirkan tytär
Vieras
Oikeesti todella vähäisiä julkkis-kokemuksia tai yhteyksiä tuntuu olevan porukalla. Vai onko sitten niin, että ne jotka ovat piireissä tai piirien vieressä, eivät vaivaudu tämmöisiin vastaamaan? Itsellä ainakin on yhteyksiä tai vähintään tutuntuttuja useemmankin suomalaisen poliitikon kanssa. Ja sitten on myös muunlaisia julkkiksia ympäristössä, joskin vähemmän näitä Seiska-päivää lehden C-staroja. On tosin niitäkin muutama
Mutta täytyy sitten sanoa, että ulkomaisista julkkiksista onkin sitten hyvin vähän kokemusta. Ainoo mitä heti tulee mieleen on se, että olen jossain juhlissa kätellyt Gordon Brownia. Siis UK:n ex-pääministeriä. Ja toki sitten nuoremapana oli jotain Backstage-kokemuksia joistakin rock-tähdistä (ei todellakaan mitään seksuaalista tms.)
Mä ainakin ymmärsin, että tää on vähän tällänen leikkimielinen gallup.
Mut oon esitellyt Tarja Haloselle ja Matti Vahaselle erään yhdistyksen toimintaa. En ees kuulunut tai tiennyt koko yhdistyksestä mitään. Vetelin vaan hatusta jotain muka-faktoja. Olen kaatunut polvilleni erään arkkipiispan eteen (stnan liukkaat kengät). Onhan noita lisääkin, mut menee yöunet kun alkaa muistelemaan ja kikattelemaan.