F
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Meillä maksoivat myös ja mullakin eka auto oli Ford Escort. Oli vuoden 1974 Sport-malli nahkaratilla ja ralliraidat kyljessä.Alkuperäinen kirjoittaja Merlion:Maksoivat kummatkin. Mun eka auto oli Ford Escort![]()
Alkuperäinen kirjoittaja auton ratissa 30 v:Meillä maksoivat myös ja mullakin eka auto oli Ford Escort. Oli vuoden 1974 Sport-malli nahkaratilla ja ralliraidat kyljessä.Alkuperäinen kirjoittaja Merlion:Maksoivat kummatkin. Mun eka auto oli Ford Escort![]()
Ja vuosi oli 1979.
Alkuperäinen kirjoittaja miten on?:Tuosta toisesta ketjusta tuli mieleen, että mitenkäs asia yleisesti on. Maksaako vanhemmat ajokortin ja auton, kun lapsi täyttää 18v?
Minä sain kummatkin. Ehtona tosin oli, että ajokortin tuli olla kuorma-autokortti ja auto oli monta vuotta vanha iso peltihirviö, sillä isäni sanoin: "paljon peltiä ympärillä on paras turvatakuu". Kyllä mua hävetti ajaa sillä, kiittämätön pentu kun olin...
Tuttavapiirissä on lähes poikkeus ollut mikäli vanhemmat eivät korttia maksaneet. Auton ostossa toiset avittivat ja toiset taas eivät.
Alkuperäinen kirjoittaja miten on?:Tuosta toisesta ketjusta tuli mieleen, että mitenkäs asia yleisesti on. Maksaako vanhemmat ajokortin ja auton, kun lapsi täyttää 18v?
Minä sain kummatkin. Ehtona tosin oli, että ajokortin tuli olla kuorma-autokortti ja auto oli monta vuotta vanha iso peltihirviö, sillä isäni sanoin: "paljon peltiä ympärillä on paras turvatakuu". Kyllä mua hävetti ajaa sillä, kiittämätön pentu kun olin...
Tuttavapiirissä on lähes poikkeus ollut mikäli vanhemmat eivät korttia maksaneet. Auton ostossa toiset avittivat ja toiset taas eivät.