Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja maissihiiri:Ei. Isä maksoi isoveljelleni, ja antoi vanhan autonsa, multa ei koskaan viittinyt edes kysyä että olisinko tahtonut ajokortin... Ja minähän en kerjännyt. Eikä mun äidillä ollut rahaa maksaa.
Tämän takia oon päättänyt että tulevaisuudessa maksetaan ajokortti joko molemmille tai ei kummallekkaan.