G: lemppari Pirkka?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja neiti Dina
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
gm

Pakastepatongit, suklaa- ja nougatjäätelö, vapaiden kanojen munat, sit se putkenavaaja on tosiaan hyvä. Rukiinen pähkinäjogurtti on hyvää. Niin ja terveyssiteet. Huonoin on mangokuutiot (pakaste) - ne maistuu ihan kalalle, ovat aivan hirveitä :x

Pirkka Caesar-salaatti täälläkin. Mä olen koukussa siihen, koska siinä on niin täydellinen se kastike - esim. saarioisten vastaava ei maistu yhtään samalta. Erittäin kallis ja tosiaan epäegologinen vaihtoehto koko pirun salaatti, mutta väh. kerran tai kaksi viikossa se on mulla kärryssä...
Pettymystä ei tule mieleen.

Alkuperäinen kirjoittaja Hopping:
Pirkka Caesar-salaatti täälläkin. Mä olen koukussa siihen, koska siinä on niin täydellinen se kastike - esim. saarioisten vastaava ei maistu yhtään samalta.

Joo, se kastike on ihanaa. Ostin K-supermarketista Paul Newman's Own Creamy Caesar -kastiketta, joka myös loistavaa. Siihen vielä romaine-salaattia, parmesan-lastuja ja itsetehtyjä krutonkeja, niin pieksää Pirkan salaatin. Siinä kun nuo juusto ja krutongit eivät niin hyviä ole.

Pesto on hyvää myös, samoin kiviuunipizza salami.

tää osti tänään ekan kerran niitä rakeita ja onhan ne hyviä! ja nyt taas uus lemppari löytyi joku aika sitten, pirkan lohisuikaleet. tosi hyvä maku, vaikken yleensä tykkää valmiiksi marinoiduista.

Tämä ei ole syötävää, mutta hyvä tuote kuitenkin. Pirkka silmänympärysvoide. :) Tänään ostin Pirkan päivä- ja yövoidetta. Onko kenelläkään niistä kokemusta?

Pirkka Costarica kahvia meillä juodaan aina. :D

Yhteistyössä