Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
No joo, nää oli aika pahoja, muuten en muista pettymyksiä.Alkuperäinen kirjoittaja Finttu:Ne pienet sitruunaleivokset (tms) oli ihan hirveitä. Ihan esanssia.
Alkuperäinen kirjoittaja A:pirkan ruis-pähkinä jugurtti
se äänestettiinkin parhaaks pirkkatuotteeks joku aika sitten
Alkuperäinen kirjoittaja :):Nyt mä sen muistin... Koko ajan miettiny että mikä se on mitä pitää hakea K-kaupasta ehottomasti.. No ne VEHNÄPULLAT![]()
Alkuperäinen kirjoittaja vierailija:Alkuperäinen kirjoittaja :):Nyt mä sen muistin... Koko ajan miettiny että mikä se on mitä pitää hakea K-kaupasta ehottomasti.. No ne VEHNÄPULLAT![]()
Jaa ne pakastepullat? Joiden halpaa hintaa ensin hämmästelin, mutta sepä selvisi kun pussin avasi: raesokeri puuttuu kokonaan!
Alkuperäinen kirjoittaja :):Alkuperäinen kirjoittaja vierailija:Alkuperäinen kirjoittaja :):Nyt mä sen muistin... Koko ajan miettiny että mikä se on mitä pitää hakea K-kaupasta ehottomasti.. No ne VEHNÄPULLAT![]()
Jaa ne pakastepullat? Joiden halpaa hintaa ensin hämmästelin, mutta sepä selvisi kun pussin avasi: raesokeri puuttuu kokonaan!
No en mä oo koskaan ajatellu että niissä pitäis olla raesokeriaJa sillä hintaa voi kyllä ne sokerit laittaa siihen ite
Me tehdään niistä voisilmäpullia ja millon mitäkin. Tosi halpoja mutta niin hyviä ja monikäyttöisiä =)
Alkuperäinen kirjoittaja vierailija:Alkuperäinen kirjoittaja :):Alkuperäinen kirjoittaja vierailija:Alkuperäinen kirjoittaja :):Nyt mä sen muistin... Koko ajan miettiny että mikä se on mitä pitää hakea K-kaupasta ehottomasti.. No ne VEHNÄPULLAT![]()
No en mä oo koskaan ajatellu että niissä pitäis olla raesokeriaJa sillä hintaa voi kyllä ne sokerit laittaa siihen ite
Me tehdään niistä voisilmäpullia ja millon mitäkin. Tosi halpoja mutta niin hyviä ja monikäyttöisiä =)
Muissa pakastepullissa on. Nuo pitäisi myydä pakastetaikinoiden seassa, sillä eivät ne mitään valmisleivonnaisia ole.
Alkuperäinen kirjoittaja Ieva:Pirkka -Caesar -salaatti. Se pussissa oleva, hyvin epäekologisesti pakattu. :ashamed: Ostan sitä usein lounaaksi töihin.
Alkuperäinen kirjoittaja elli:Kaikki muut tuotteet mitä olen ostanut ovat olleet hyviä( ostan paljon) mutta se pirkka costa rica kahvi oli huonoa. Enää en kokeile edes niitä halvempia kahvia.
Alkuperäinen kirjoittaja Sanna80:Ihan ekana tulee mieleen Tonnikala paloina öljyssä. NAMI!!!