G: lemppari Pirkka?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja neiti Dina
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja Finttu:
Ne pienet sitruunaleivokset (tms) oli ihan hirveitä. Ihan esanssia.
No joo, nää oli aika pahoja, muuten en muista pettymyksiä.

Parhaita tonnikalapussit, maku Provence, ihanaa salaattiin. Sit tykkään siitä suklaasta, jossa on rusinoita ja pähkinöitä. Ja Pirkka Parhaat-sarjasta kinuski-pähkinä jäätelö.
Voi, taitaa olla niin monia, käytän paljon Pirkkaa :heart:

Pirkka PUTKENAVAAJA oli halpaa ja yllätyshyvää.Kyllä aukesi niin vaikea putki loistokuntoon kun antoi yön yli vaikuttaa.Myös Pirkka pyykin huuhteluaine on hyvää.Samoin paketissa se astianpesukone aine ja huuhtelukirkasta.Hyvin pesee ja kirkasta tulee.

Pirkalla on paljon hyviä tuotteita, tässä ketjussa onkin tullut jo paljon lemppareitani. Pakasteet, tuoretuotteet, kuivatuotteet- kaikki hyviä tai erinomaisia! Ainoa, mihin olen pettynyt, ovat ne maustekastikkeissa olevat tonnikalapurkit- jo kahdesti olen löytänyt niistä jotain epäilyttävää (viimeksi kumihanskan palanen) enkä enää suostu niitä siis ostamaan.

Alkuperäinen kirjoittaja A:
pirkan ruis-pähkinä jugurtti :)
se äänestettiinkin parhaaks pirkkatuotteeks joku aika sitten

Se on sairaan hyvää, samoin ne minttusuklaarakeet jotka joku mainitsikin.

Lisäksi tulee käytettyä Pirkka parhaat -kananmunia (en tosin ole huomannut mitään eroa muihin kananmuniin) ja sitä piirakkapohjan jauhoseosta. Se tosin sopii mun mielestä vaan suolasiin piirakoihin, vaikka takana on marjapiirakankin ohje.

Alkuperäinen kirjoittaja :):
Nyt mä sen muistin... Koko ajan miettiny että mikä se on mitä pitää hakea K-kaupasta ehottomasti.. No ne VEHNÄPULLAT :p

Jaa ne pakastepullat? Joiden halpaa hintaa ensin hämmästelin, mutta sepä selvisi kun pussin avasi: raesokeri puuttuu kokonaan!

Alkuperäinen kirjoittaja vierailija:
Nyt mä sen muistin... Koko ajan miettiny että mikä se on mitä pitää hakea K-kaupasta ehottomasti.. No ne VEHNÄPULLAT :p

Jaa ne pakastepullat? Joiden halpaa hintaa ensin hämmästelin, mutta sepä selvisi kun pussin avasi: raesokeri puuttuu kokonaan!

No en mä oo koskaan ajatellu että niissä pitäis olla raesokeria :laugh:Ja sillä hintaa voi kyllä ne sokerit laittaa siihen ite :D Me tehdään niistä voisilmäpullia ja millon mitäkin. Tosi halpoja mutta niin hyviä ja monikäyttöisiä =)

No en mä oo koskaan ajatellu että niissä pitäis olla raesokeria :laugh:Ja sillä hintaa voi kyllä ne sokerit laittaa siihen ite :D Me tehdään niistä voisilmäpullia ja millon mitäkin. Tosi halpoja mutta niin hyviä ja monikäyttöisiä =)

Muissa pakastepullissa on. Nuo pitäisi myydä pakastetaikinoiden seassa, sillä eivät ne mitään valmisleivonnaisia ole.

Muissa pakastepullissa on. Nuo pitäisi myydä pakastetaikinoiden seassa, sillä eivät ne mitään valmisleivonnaisia ole.

Prismakin myy vastaavia ja ei niissä kuulukaan olla sitä sokeria jotta niistä voi tehdä vaikka rahkapullia.

Alkuperäinen kirjoittaja Ieva:
Pirkka -Caesar -salaatti. Se pussissa oleva, hyvin epäekologisesti pakattu. :ashamed: Ostan sitä usein lounaaksi töihin.

Tää on tosi hyvää :p
Samoin vakkariostoksia on Choko-cappucino ja juustojalapenot :p :p :p

Ei oo tullu pettymyksiä vastaan.

Alkuperäinen kirjoittaja elli:
Kaikki muut tuotteet mitä olen ostanut ovat olleet hyviä( ostan paljon) mutta se pirkka costa rica kahvi oli huonoa. Enää en kokeile edes niitä halvempia kahvia.

joo siis kahviin kannattaa satsata. Mundo on ykkönen. costa ricaa en joisi, se on niin pahaa.

minttusuklaapallot, pakastealtaasta munariisipasteijat, muromysli ja ne choco grande -jäätelöt (en muista miten kirjoitetaan, mutta todella hyviä puikkojätskejä! )
huonoja ei ole tullut vastaan.

Pirkka on meillä todella suosittu merkki.
Otetaan yleensä kaikki Pirkkana, jos tarjolla.
Ihan samaa luokkaa noiden kalliimpien kanssa, jotkut ovat parempiakin! :P
Pirkka on paras merkki!
Nousee.

Yhteistyössä