G: lasten nimet, jotka ovat jääneet mieleesi (syystä taikka toisesta!)

  • Viestiketjun aloittaja "haamu"
  • Ensimmäinen viesti
[QUOTE="vieras";27345367]No olenko väittänyt että olis suomalainen. Kysyttiin lasten nimiä jotka jääneet mieleen, en tiennyt että saa laittaa vaan suomalaisia.
Kreikassa tapasin tämän pikkupiltin.

Muita mieleenjääneitä, SUOMALAISIA lapsia:
Ramses
Beda
Elsi
Enna
Venni
Uula
Nino
Justus[/QUOTE]

Nino on kiva nimi.
 
"vieras"
Alkuperäinen kirjoittaja töööt;27345468:
Veenu! Oli poika. Ja Ariel on musta tytön nimi.. olihan merenneitokin tyttö. :) Toi Pajunkissa on ihana!!! Ja on täällä pari muutakin joista tuli mielee että prkl ku en ite tajunnut! :)
Se onkin sitten ainoo Ariel-tyttö se merenneito. Onhan Ariel Sharonkin mies :D. Mua naurattaa kun kaveri pisti tyttönsä toiseksi nimeksi Arielin varmaan justiin ton merenneidon perusteella, kun itse kun asun ulkomailla, niin tunnen parikin sellasta nelikymppistä Ariel-miestä. Eli taitaakin omakin vastaukseni tähän ketjuun olla Ariel!
 
"vieras"
Remu- nimisiä tiedän useammankin, mutta ensimmäisen kerran tavatessa luulin lempinimeksi. Rymy on myös erikoinen, mutta sopii kyllä kantajalleen. Eräs pikku-poika esitteli itsensä minulle Juuso Jupiterina. Luulin sitä silloin pojan itsekeksimäksi nimeksi ja näin jälkikäteen harmittaa ettet tarkistanut oliko pojan toinen nimi oikeasti jupiter. Se kyllä istuisi kyseiselle pojalle mainiosti. Positiivisia ihmetyksiä nuo ovat kuitenkin ollee kaikki, kivoja nimiä.
 
Alkuperäinen kirjoittaja töööt;27345468:
Veenu! Oli poika. Ja Ariel on musta tytön nimi.. olihan merenneitokin tyttö. :) Toi Pajunkissa on ihana!!! Ja on täällä pari muutakin joista tuli mielee että prkl ku en ite tajunnut! :)
Ariel Sharon... ensimmainen ajatus nimesta Ariel. Kuulostaa feminiiniselta, mutta...
 
[QUOTE="vieras";27345396]remu-mooses ihmetyttää vieläkin[/QUOTE]
Oli pakko tarkistaa nimipalvelusta... ja siellähän se on. En nyt haluaisi välttämättä retostella toisen nimellä, mutta naurattaa vaan ihan älyttömästi kun kuvittelen tämän pojan kertomassa nimeään, etenkin jos on yhtään villi :D Tai itse asiassa monessakin tilanteessa.... Työhaastattelussa ym...
Toivottavasti hänestä tulee sellainen avoin, rempseä esiintyjätyyppi niin nimi voi olla kovasti hyödyksikin :D
 
  • Tykkää
Reactions: Sisar Ponteva
Mulle jää kaikki nimet mieleen, mutta "ylitse muiden" jääneitä:

Titta-Riina
Tilda-Laura
Tii (tyttö, en tiedä oliko toinen nimi Mari)
Joose (mies)
Nenne (mies)
Orvokki (vauva, miehelläni on ollut lehmiä)
Stella niminen tyttö oli ala-asteella, kiva nimi, toista saman nimistä en ole tavannut
 

Yhteistyössä