G: lasten nimet, jotka ovat jääneet mieleesi (syystä taikka toisesta!)

  • Viestiketjun aloittaja "haamu"
  • Ensimmäinen viesti
ggg
Alkuperäinen kirjoittaja jääneet mieleen;27345288:
Pietro (kera perisuomalaisen sukunimen.)
Aarre Armas (nämä 2. ja 3. niminä)
Pasi - Anssi
Paitsi että maistraatti on hyväksy Pasi-Anssia nimeksi. Että kiva provoyritys :D :D :D

Rauhantervehdyksen kastepalstaa tulee seurattua, ja siellä oli antanut joku lapselleen kolmiosaisen nimen. En muista sitä kolmatta nimeä, mutta olkoon vaikka Katariina. Mutta ne kaksi ekaa muistan, ja ne olivat Ellen Anna Katariina Virtanen.

Lisäksi jäänyt mieleen veljekset Urho ja Oiva.
 
kkkkkk
Paitsi että maistraatti on hyväksy Pasi-Anssia nimeksi. Että kiva provoyritys :D :D :D
No ei toi nyt ihan noinkaan mene. Nykyään ehkä, mutta aikoinaan on kyllä aivan varmasti saanut antaa lapselleen tuollaisen nimen. Vrk:n etunimitilastostakin se löytyy ja itse tiedän myös yhden Pasi Anssin ilman tuota väliviivaa, kyseinen heppu on syntynyt 60-luvulla.

Mut mä lisäisin listaan nimen Vaatu.
 
"vieras"
[QUOTE="hmmm";27346330]oiva, mulle ei ikinä selvinny oliko kyseinen nassikka tyttö vai poika...[/QUOTE]

Presidentti ja ainoa suomalainen rauhan nobelisti on Martti OIVA Kalevi Ahtisaari. :D
 
Paitsi että maistraatti on hyväksy Pasi-Anssia nimeksi. Että kiva provoyritys :D :D :D

Rauhantervehdyksen kastepalstaa tulee seurattua, ja siellä oli antanut joku lapselleen kolmiosaisen nimen. En muista sitä kolmatta nimeä, mutta olkoon vaikka Katariina. Mutta ne kaksi ekaa muistan, ja ne olivat Ellen Anna Katariina Virtanen.

Lisäksi jäänyt mieleen veljekset Urho ja Oiva.
Pasi-Anssi on oikea nimi, tosin vain muutama vuosina 1940-1959. Ollut sekä miehen että naisen nimenä.
 
"vieras"
[QUOTE="Vieras";27346370]Odotan mielenkiinnolla että tuleeko joku mainitsemaan minun tyttären nimen, kaikenkaikkiaan alle 23 sen nimistä on/ on ollut suomessa.[/QUOTE]

Ja voi kuule, mun lasten yhteensä 18 nimestä 7 on todella harvinaisia, monta ihan uniikkiakin. Voi tätä jännityksen määrää. Hohhoijaa.

(Laitapa vaikka itse toisella nimimerkillä se nimi niin voidaan sit yhdessä ihastella ja sun ei tarvi pidätellä enää jännäkakkkaa)
 
fdf
Yksi tuttu halusi antaa lapselleen nimeksi Tiivi-Taavi, mutta pappi oli sanonut ettei ole sovelias nimi eikä mene lautakunnassa läpi. Tästä aikaa 12v. Lieneekö jo joku saanut moisen nimen antaa.
 
"Vieras"
[QUOTE="vieras";27346416]Ja voi kuule, mun lasten yhteensä 18 nimestä 7 on todella harvinaisia, monta ihan uniikkiakin. Voi tätä jännityksen määrää. Hohhoijaa.

(Laitapa vaikka itse toisella nimimerkillä se nimi niin voidaan sit yhdessä ihastella ja sun ei tarvi pidätellä enää jännäkakkkaa)[/QUOTE]

Onko sulla hiekkaa vaginassa? Ihan kuule vaan mielenkiinnolla odotan että mainitseeko joku sen nimen, en todellakaan kaipaa kenenkään ihastelua/vihastelua ja ei, en aijo itse nimeä mainita.
Huoh, mee hei takas nukkumaan.
 
"Qqq"
Pasi-Anssi on oikea nimi, tosin vain muutama vuosina 1940-1959. Ollut sekä miehen että naisen nimenä.
Ei. Se on vain miehen nimenä. Näkyy nykyään kuitenkin tietosuojan vuoksi kummankin sukupuolilla, koska nimiä on annettu alle 10 kappaletta. Se voi siis olla annettu tietysti joko molemmille sukupuolille, naiselle tai miehelle. Mutta tiedän nyt vain ihan faktana, että on annettu vain miehille, eikä pelkästään siksi, että kyseessä on kaksi miesten nimeä, joita ei voi naiselle yksinäänkään antaa.
 
"vieras"
Minä hykertelen tuolle Rallamaijalle, joka on parissakin vastauksessa manittu! :D Kuulostaa jonkun hyvin vilkkaan tyttölapsen nimeltä! Rallamaijasta ja Remu-Mooseksesta tulisi nimien puolesta hyvä pari... ;)
 
"vieras"
Joku mainitsi ettei Stella-nimisiä ole tullut muita vastaan. Itsestäni taas tuntuu, että Stelloja on kaikkialla... toisen tytön kerhossa, toisen koulussa, jopa pihapiiristä yksi löytyy. Itselleni ovat jääneet mieleen nimet Otava, Tao ja Reo.
 

Yhteistyössä