G: Lasten ikäerot

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vieras

Vieras
Minkälaisilla ikäeroilla teidän lapset on syntynyt? Kiinnostaa tietää, kun meillä on vauva karvan verran yli 5 kk ja pikkukakkonen suunnitelmissa tai ainakin toiveissa :)

Mä ehdottomasti haluan lapsille pienet ikäerot,mutta vauvakuume iskikin odotettua nopeemmin :) Kuinka te äidit joilla lapset on pienillä ikäeroilla olette pitäneet huolta omasta jaksamisesta?

Alkuperäinen kirjoittaja vieras ap:
Mä ehdottomasti haluan lapsille pienet ikäerot,mutta vauvakuume iskikin odotettua nopeemmin :) Kuinka te äidit joilla lapset on pienillä ikäeroilla olette pitäneet huolta omasta jaksamisesta?

olen jäsenenä kuntokeskuksessa ja urkkaaminen pitää pään kunnossa. lisäksi nukun aina kun mahdollista. tukiverkostoa ei ole, mutta mies on painonsa arvoista kultaa.

11kk

Raitis ilma tekee hyvää, pääsen omille menoille (käyn vaikka kirpparilla tai kosmetologilla tai kaverin kanssa kahvilla) silloin kun haluan ja ukon kanssa saadaan myös ihan kahdenkeskistä aikaa kun halutaan. Auttaa kovasti.

Mulla on kortti myös uimahalliin, vesijumpissa, ym tykkään käydä.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras ap:
Kuinka te äidit joilla lapset on pienillä ikäeroilla olette pitäneet huolta omasta jaksamisesta?

Varmaan tärkeintä on asenne ja se että osaa nauttia niistä asioista mitä arjella on tarjottavana eikä hingu sellaisten asioiden perään jotka siinä elämäntilanteessa ovat vaikeita toteuttaa.
Paljon ulkoilua, ehkäpä kivoja harrastuksia lasten kanssa, samanlaisessa elämäntilanteessa oleva ystävä...toisille tärkeää on myös päästä ilman lapsia puuhailemaan omia juttuja mutta ainahan se ei ole mahdollista.

Yhteistyössä