G: Kuvaile typerin ukko kenen kaa oot käyny treffeillä..

  • Viestiketjun aloittaja MySelene
  • Ensimmäinen viesti
MySelene
ollu semmonen samanlainen ketju ku AV:lla oli? otsikko oli tyyiin "kuvaile typerin ukko kenen kaa oot käyny treffeillä". oli niin hauskaa luettavaa. :LOL: :LOL:

niin ja kysymys oli että onko täällä ollu semmosta? kiinnostais lukee jos on.. :whistle: :D

Tein nyt semmosen ku ei oo näköjään ollu..
 
Mä olin kerran ystäväni kanssa sokkotreffeillä. Ystävä sopi ne jossain ihme senssipuhelimessa. Oli sopinut ostarille tapaamisen että päästään siitä liukenemaan jos tarvetta...ja tarvetta oli. Siis voi kiesus!!! Ei edes sanat riitä kuvaamaan miten juntteja oli nää pojat. Siis verkkarit, tennissukat, tanssikengät ja kruununa mopokypärä päässä!! Niin pinnallisia oltiin ystävän kanssa ettei jääty ottamaan selvää olisko pinnan alla ollut kultaa... :LOL: .
 
MySelene
kävin kerran yhen ukon kaa joka oli monta vuotta mua vanhempi. ukko oli varmaan suomen epätoivoisin tyyppi. jutteli puhelimessa kavereiden kaa ja huus täysillä olevansa treffeillä. nolotti. se "ahdisteli" mua vielä monta kuukautta ja lähetti viestejä. :x
 
Treffit reilu 10v sitten ulkonäöltään todella hurmaavan miehen kanssa, olin miehen nähnyt monet kerrat ihan kauempaa kun kerran sitten oli urkkinut puhelinnumeroni ja soitti treffeille. No, sovittiin että menen hänen kauttaan ja lähdemme sitten ulos. Mies oli jo lähtövalmiina, mutta sanoi mulle että odotas vähän ja livahti jonnekin, odotin ja odotin ja aloin lopulta huhuilla miestä eteisessä seisoskellessani, hän huutaa sitten jostain että täällähän minä, tule tänne. No, menin ja mies löytyi KYLPYAMMEESTA, vaahtoa tulvi yli laitojen. Minä seisoin kuin Ö aapisessa ovella ja kesti ennenkuin sain sanaa suustani, sitten tajusin kysyä etteikö lähdetäkään ulos. Mies otti vaan kourallisen kylpyvaahtoa ammeesta ja HEITTI PÄÄLLENI :whistle:
No, suljin sitten oven ja menin eteiseen miettimään että mitähän hemmettiä tässä nyt tekisi niin mies tulee pyyhe ympärillään että hetki vaan hän pukee niin mennään.. Koko treffit lopulta oli täysi fiasko, mies oli jotenkin laho myös myöhemmin, kiljahteli kuin säikähtänyt nainen vähän väliä ja kesken jonkun lauseen lopetti puhumisen ja laittoi kouransa olkapäälleni ja sanoi hiljaa " sulla on muuten avain mun sydämeeni".

Voi luoja kun huokaisin helpotuksesta kun treffit loppui ja sain sanottua että taitaapi olla ettei olla ihan sopiva pari yhteen :/
 
Olin 19v.
ja kokeilin ekan ja vikan kerran sokkotreffejä. Urheilulliseksi herra itseään mainosti viestejä vaihdettaessa (itsekin olen). Treffikumppani halusi mennä ekaksi jäkismatsiin (TPS-Jokerit) ja sovittiin, että tavataan hänen luonaan, kun kerran asui matkan varrella. Soitin ovikelloa ja oven avasi tyyppi pelkät boxerit päällä! Ihan selkeästi miettinyt jutun valmiiksi, "juuri menossa suihkuun". Ja urheilullisuus oli kyllä kaukana, tasoa sohva-jääkaappi. Mietin lähteväni pois jo siinä vaiheessa, mutta päätin vielä jäädä. No, jutut vasta olivatkin huikeaa tasoa. Selitti tunnin tekemästään pizzojen vertailu -kokeesta!!!:eek: Kärsin matsin ekaan väliaikaan asti ja livistin kotiin wc-reissun varjolla...:)
 
No en mä seurustelumielessä treffannu, vaan muuten vaan..Kuitenki. Seurustelin sillon (tosin en kauaa enää sen jälkeen, eroa mietein) ja se äijäki seurusteli, ja tuli puhetta sitte näistä seurustelukuvioista. Ja siitä, ettei hänen tyttöystävä tienny että hän tapaa minut. Meinas sitte, että "sehän on hauskaa niin kauan ku pysyy salassa". Tuli kauheen lähelle koko ajan, meinas kai että ois menty sänkyyn. |O Ihme jätkä...
 
Mä olin kerran yhden mielisairaanhoitajan kanssa ja se tuijotti koko ajan mun rintoja, puhui niille ja hymyili omituisesti ja mä mietin että oliko se sittenkin siellä potilaana.
Mä kun odotin sitä herraa ravintolan ovella ja en tiennyt miltä se näyttää ja kun se käveli siitä ohi niin mä tajusin että se on toi ja kaduin että en kipittänyt siinä vaiheessa karkuun kuten meinasin :ashamed:

Emme tavanneet sen jälkeen enää.
 
Netissä kerran törmäsin semmoseen mieheen, joka heti alkoi mainostaan itseään "en koskaan lähe baarista yksin, oon kaveriporukasta ainoa joka lähtee aina naisen kans. saan naisilta alushousut pyöriin jalassa". :$

Toinen oli, mua 12 vuotta vanhempi, kertoi sanovansa kaikkia naisia kottaraisiksi. :LOL:
 
Olin 19v.
Alkuperäinen kirjoittaja kiroämmä:
Kärsin matsin ekaan väliaikaan asti ja livistin kotiin wc-reissun varjolla...:)
se on erätauko!!![/quote]


Juu, kiitos tiedosta! Niin ku huomaa, jääkiekko ei kiinnosta mua ollenkaan!:D En ole missään matsissa tuon jälkeen käynyt...
 
Kerran menin treffeille pojan kanssa, joka oli minua jo pitempää piirittänyt ja jonka kanssa lopulta suostuin menemään. No tämä älypää juotti minut känniin ja kertoili kavereilleen, kuinka aikoo viedä multa neitsyyden. :eek: Sitten kun tajusin, et ei ihan mitään alkoholitonta boolia mulle tuputtanutkaan, eikä kahvitkaan olleet ihan mitkään pelkät kahvit, ja että kaverilla oli varalleni suuria suunitelmia, niin karkasin paikalta aika nopsaan. :x :ashamed:
 
Viblsp
Joskus 18-vuotiaana tapasin tyypin, jonka kans olin muutaman kuukauden jutellu jossain netin chatissa. Kertoi kyllä ettei ole kamalan komea jne, mutta ajattelin että ei se voi niin paha olla. Myöhemmin sitten sovittiin että tapaan sen. Iso virhe, yäk. Jäin bussista pois Mikkelissä, katselin siellä odottelevaa hyypiötä ajatellen ei kai toi, ei kai toi... No sepä se oli. Tuli mieleen tämä:


Minä olen vain 155cm ja olin korkkarit jalassa pitempi kuin se... olio... Sillä oli kuvan tyypistä poiketen tummat ja rasvaiset hiukset, haisi hieltä ja nenä kiilsi rasvaisena. Ja naamataulua koristi kokoelma finnejä. Lisäksi piti itseään älykkäänä ja hymisi huvittuneena kun kerroin silloisista ura-ajatuksistani.

Varmaan vieläkin neitsyt.
 
Viblsp
Niin juu ja 15-17v olin kun tapasin kirjastossa tyypin, joka vaikutti melkoisen simppeliltä. Jostain syystä päädyttiin kuitenkin kaksille "treffeille". Olin aika märkänä, nimittäin naamasta sen jälkeen kun oltiin suudeltu. Siis yääääk! Tuntui kuin se ois yrittäny syödä mun naamaa. Peiliin en tietty vilkuillu, mutta aivan varmasti kuolaa valui leuasta sen jälkeen. Karseaa.
 
Mie olin kerran niin kamalan äijän kanssa treffeillä, että miun piti sanoa sille päin naamaa, ettei siitä tapaamisesta tule mitään. Hän osasi kyllä vähän odottaakin sitä, koska oli maileissaan vähän varoitellut.. No, siis sydämeen koski sanoa miehelle noin, mutta oli aivan pakko.

Mies oli kuin metsän keskeltä repäisty pikkuinen, likainen ja epäsiisti peikkoukkeli....
 
kesätyttö
onhan niitä ollu..paras oli varmaan yx "sokkotreffi"tapaus,tää kundi tuli kaverinsa kera meille,puvut päällä,toi valkosia tulppaaneja ja suklaata..ystäväni kans käytiin vessas välil päästääs makeat naurut!sit se kundi oli aivan varma,et meistä tulee jotain,hah..mentiin raflaan ja mä karkotin sen sinne..
 
Kerran oli sokkotreffit tyypin kanssa joka kehui kuínka paljon tienaa jne. Hän oli 27 v silloin ja asui vanhempiensa luona. Minä jouduin maksamaan koko illan juomiset, ruoan ja sisäänpääsyn ravintolaan.En saannut kuulla kiitostakaan. En tarkoita että hänen olisi tarvinnut maksaa minun osuuteni vain että olisi maksannut omat edes.
 
VinoKettu
Mulla ihan poikaystäväks asti ennätti, ennenku huomasin miekkosessa mitään vikaa... Melkein kaks viikkoa oltiin seurusteltu, ja hyvin meni. Joku herkkä hetki oli, ainakin siihen asti kun herra totesi, että "sä oot hyvä just tollasena. Jos olisit hoikempi, niin muutki miehet vois kiinnostua susta." Siihen päättyi se herkkyys, ja mainittakoon vielä, että kiloja oli silloin 58 ja pituutta 165 cm. Kovasti yritti vielä selitellä, mutta ihan suossahan se sen juttunsa kanssa oli.
 

Yhteistyössä