G:Kumpi laiva mukavampi?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja huokaus
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

huokaus

Vieras
Kohta pitäisi päättää kummalla laivalla (silja vai viking) lähdetään perheen kanssa risteilemään. Ja tarkoitus olisi lähteä Helsingistä Tukholmaan.

Onko kokemuksia? Kumpi kannattaa valita? Siljaa mainostavat rauhallisemmaksi ja viking-laivaa halvemmaksi....

Me olemme olleet sekä Siljalla että Viikkarilla, Siljalla tosiaan vähän rauhallisempaa ja ehkä vähän siistimpää?.

Viikkarin valkkaisin silti koska on halvempi eikä meidän tai lasten viihtyvyydessä ollut eroa, hyvä palvelu molemmilla laivoilla.

Jos teille on iso perhe niin Siljan perhehyttiä vastaavaa ei Viikkarilta löydy, tosin meidän perhe (6) mahtui kyllä BL4-hyttiin mutta tilaa olisi voinut hivenen enemmänkin.

Mä menen aina siljalla. Kerran erehdyin viikkarille ja oli vika kerta. Siljalta pääsee kätevästi bussilla keskustaan tai sitten metrolla.
Palvelu oli ihan hyvää vaikka onkin tallinkille mennyt. Mä olen myös saanut tallinkilla huonoa palvelua.

Minusta Viking on nostanut tasoaan huimasti tänä vuonna, kun taas Siljalla alkaa Tallinkin säästökuuri näkymään. Molemmilla laivoilla kyllä varmastikin tulee hauska reissu. Nyt valitsisin Viikkarin.

ehdottomasti lasten kanssa Silja!! Halvat matkat viikkarilla näkyy myös sinä, minkälaista känniörveltäjää on liikenteessä. Siljalla aivan mahtavat isot lasten leikkitilat ja lasten kanssa promenade hytti on pop, kun voivat katsella kävelykadulle ihmisvilinää!

Alkuperäinen kirjoittaja harmaa:
ehdottomasti lasten kanssa Silja!! Halvat matkat viikkarilla näkyy myös sinä, minkälaista känniörveltäjää on liikenteessä. Siljalla aivan mahtavat isot lasten leikkitilat ja lasten kanssa promenade hytti on pop, kun voivat katsella kävelykadulle ihmisvilinää!

näkyy siinä, sori virhe

Yhteistyössä