G: kumpaan joukkoon kuulut?

En kumpaankaan. Työpäivän jälkeen yms. meen niissä vaatteissa mitkä oon aamulla pukenu.
Kotoota jos lähden kauppaan niin pukeudun paremmin.
Ihan sama mitä muut pukee päällensä ja riippuu vähän kaupastakin.
Riippuu myös vähän että meneekö lähi markettiin vai isompaankin kauppakeskukseen ja minkä mutkan kautta.
 
Noh, täällä pikku kaupungissa mä kyllä voin käydä ihan koti vaatteissa. En aina jaksa vaihtaa parempaan :) Mut en kyllä ketään ala mulkoilee kun en kauheesti tarkkaile miten muut ihmiset pukeutuu. Mulle ihan sama :D
 
Varmaan sitten A.

Kotona olen oloasussa, joten sillä en mene kauppaan, mutta voin liikkua kaupungissa ilman meikkiä, tukka kiinni ja farkut vedetty jalkaan. Toisinaan taas laittaudun hieman, riippuu ilmasta, fiiliksestä jne.. tänään heitin vaan farkut päälle ja lähdin vesisateessa kauppaan.
 
Ei kumpikaan. En seuraile muitten vaatetusta kaupassa.

Yleensä pistän siistit vaatteet päälle (farkut jalkaan, säästä riippuen tuulitakki tai jotain muuta sopivaa, kuljen pyörällä kaupassa), mutta jos olen tulossa raksalta likaiset työverkkarit jalassa ja pitää tulla kaupan kautta niin en häpeä mennä, eikä ole kukaan koskaan kieroon katsonutkaan. ;)
 
Vaihtoehto A) varmaan, koska en mulkoile tai kyylää ketään. Verkkareissakaan en muista ikinä käyneeni kaupassa - verkkarit on juoksemiseen!

Meikkaamiseen ennen kauppaan menoa mulla on vaihtelevasti energiaa. Joskus en millään jaksa. Ainakin kerran eräs tuttu tuli kaupassa vastaan, jututti ja katseli mua helkkarin arvioivasti ja kommentoikin, kun naamassa ei ollut yhtään lisättyä väriä. Prkl!
 
Alkuperäinen kirjoittaja MinniG:
jaa, varmaan sitten B vaikka mulla on siistit vaatteet jo kotona
No kun tätä mietin minäkin, että mitkä siistit vaatteet sitten on? Verkkareita tai muita ällötyksiä en edes omista ja aina on farkut/hame kotona päällä ja joku kiva paita. Eli mitä tarkoitetaan paremmilla vaatteilla, mekko, jakkupuku?
 

Yhteistyössä