Minskii Aktiivinen jäsen 16.08.2008 12 062 2 38 20.02.2010 #3 Alkuperäinen kirjoittaja f: pääosin deuthceville Click to expand... Mikä se on?
N NeitiNasu Aktiivinen jäsen 01.04.2004 15 255 0 36 20.02.2010 #4 En osaa sanoo: riippuu aina vähän kaudesta. Mutt tällä hetkellä taitaa aika tasoihin mennä, en kato telkkaria ns turhaa, seuraan vain paria sarjaa säännöllisesti.
En osaa sanoo: riippuu aina vähän kaudesta. Mutt tällä hetkellä taitaa aika tasoihin mennä, en kato telkkaria ns turhaa, seuraan vain paria sarjaa säännöllisesti.
V vieras Vieras 20.02.2010 #5 Varmaan suunnilleen yhtä paljon, maikkarilta kun tulee salkkarit. Jos sitä ei lasketa niin sitten katson nelosta enemmän.
Varmaan suunnilleen yhtä paljon, maikkarilta kun tulee salkkarit. Jos sitä ei lasketa niin sitten katson nelosta enemmän.
N noh Vieras 20.02.2010 #6 kolmosta, koska sieltä tulee amazing race, muuten en katso juurikaan kumpaakaan, subia ja yleä ennemmin
kolmosta, koska sieltä tulee amazing race, muuten en katso juurikaan kumpaakaan, subia ja yleä ennemmin
P persvakoonasana Aktiivinen jäsen 19.06.2007 16 180 0 36 20.02.2010 #7 Molempia yhtä vähän. Enimmäkseen meillä katsotaan Ylen kanavia.
hoya bella Aktiivinen jäsen 20.11.2008 14 630 1 36 20.02.2010 #8 En tiedä, varmaan melko tasaisesti yleä, maikkaria, subia ja nelosta.
D deutsche welle Vieras 20.02.2010 #9 Alkuperäinen kirjoittaja f: pääosin deuthceville Click to expand...