G: Kuka TÄYSIMETTÄNYT 6kk?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja 6kk
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Minä myös, eka lusikallinen kiinteää juuri tasan 6kk ikäisenä. Minulla on kaksi tuttua, jotka ovat molemmat aloittaneet kiinteiden antamisen alle 3kk ikäiselle, ja en voi muuta kuin ihmetellä miksi pitää olla niin kiire. Kyllä sitä ehtii vielä syöttää lasta lusikalla ihan kyllästymiseen asti.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja li:
Minä. Kahta. Toista kaikkiaan 1v1kk ja toinen nyt 7kk.

Onko siihen jokin syy ettei voi alottaa ruokien opettelua, oliko vaikea opetella yli vuoden vanhana syömään kiinteitä?

Mä ymmärsin tämän niin, että hän imetti esikoistaan yhteensä 1 v 1 kk josta puoli vuotta täysimetystä, ja toinen lapsi on nyt 7 kk ja häntä imetetään edelleen.

Voi teitä onnellisia:)Meillä ei imetys lähtenyt käyntiin ollenkaan, joten pumppasin 2kk ja sitten siirryttiin tuttelin kautta nanniin.Nyt vuorossa vellit ja soseet poika 3kk.Eli en pystynyt, vaikka olisin tahtonut, pumppaaminenkin on aikamoinen rumba, kun pumppat ja sitten syötät, joten luovuin siitä vaikka tiedän miten paljon parempaa rintamaito on pienelle. :ashamed:

Alkuperäinen kirjoittaja SatuJo82:
Voi teitä onnellisia:)Meillä ei imetys lähtenyt käyntiin ollenkaan, joten pumppasin 2kk ja sitten siirryttiin tuttelin kautta nanniin.Nyt vuorossa vellit ja soseet poika 3kk.Eli en pystynyt, vaikka olisin tahtonut, pumppaaminenkin on aikamoinen rumba, kun pumppat ja sitten syötät, joten luovuin siitä vaikka tiedän miten paljon parempaa rintamaito on pienelle. :ashamed:

Mulla on vähän samanlainen imetyskokemus esikoisen vauva-ajoilta. Turha siitä on huonoa omatuntoa potea. Hienosti tuo likka on kasvanut & kehittynyt, eikä ole sairastellut sen enempää kuin täysimetetty veljensä, ei ole allergioita jne. Ja toisen lapsen kohdalla imetys menikin ihan eri tavalla heti alusta asti, mikä oli tottakai oikein kiva juttu, vaikka en suostukaan suremaan sitä että esikoisen kanssa ei imetys sujunut niin hyvin.

Yhteistyössä