Täysimetyksestä....

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Noona
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
N

Noona

Vieras
Sain tänään haukut tutulta kun kerroin, että olen nyt kuopusta täysimettänyt 5,5kk ja pitäisi soseita alkaa pikkuhiljaa maistelemaan...

En siis kuulemma ole täysimettänyt, koska olin vajaa 2kk sitten ulkona syömässä ja elokuvissa ja silloin sain desin Nania ja on saanut 3 kertaa n.teelusikallisen luumusosetta masun toimimiseksi.

ja siis haukut tulivat tuosta täysimetys sanasta, minä en voi kuulemma sillä 'ylpeillä', koska asia ei näin ole, hän kyllä tietää faktat, onhan hän sentään täysimettänyt jokaisen lapsensa 6kk ja siitä vielä vuoden ikään, jolloin on siirrytty tavalliseen maitoon, ei siis pisaraakaan korviketta.

Kyllä mua alkoi v.ituttamaan, olisitte meinaan kuulleet sen paasauksen!!

Älä välitä, tää on sellainen aihe, josta ei koskaan voi keskustella ilman riitaa. Monilla on niin vahva kanta. Mun mielestä voit kyllä sanoa täysimettäneesi, koska eihän jollain luumulusikallisella ole todellakaan merkitystä.

Niin.
Mä käsitän täysimetyksen niin että on silloin täysin saanut äidinmaitoa. Siis vain ja ainostaan.
Tai ainakin niin sanoisin itsestäni, mutta saihan tuo korvikettakin että en silloin täysimettänyt...

No hei. Yleensäkin se, että nämä täysimettäjät nostavat itsensä jollekin korkeammalle pallille on ihan sairasta. Ei äitiyttä mitata sillä antaako pelkkää tissiä vai ei. Kyllä hyvä äiti mitataan ihan muulla kuin tissimaidon määrällä.

No tämä kertoo vain hänen omasta epävarmuudestaan äitinä. Ei sellaiset ihmiset tarvitse itseänsä toimesta ylistettävän itseänsä, jos he ovat sinut oman äitiydensä kanssa. Tuollaiset kannattaa jättää omaan arvoonsa. Toivottavasti tämä paasaaja saa hieman omia hermojaan lepuutettua, jotta pääsee hieman nauttimaankin äitiydestään.

Yhteistyössä