V
vieras
Vieras
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja pieras:Yli 6 kk kestävä täysimetys lisää allergiariskiä.
ei vaan yli 9kk!
vai olikohan se 8kk
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja pieras:Yli 6 kk kestävä täysimetys lisää allergiariskiä.
ei vaan yli 9kk!
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Mitä tulee tuohon raudansaantiin niin ei 6kk täysimetetyille lyödä ekana lihapullaa käteen vaan vähitellen niitä kiinteitä. Mulle on neuvolassa sanottu että siinä 7,5kk-8kk paikkeilla vois sitten ottaa vähitellen ne lihat mukaan siihen ruokailuun.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Mitä tulee tuohon raudansaantiin niin ei 6kk täysimetetyille lyödä ekana lihapullaa käteen vaan vähitellen niitä kiinteitä. Mulle on neuvolassa sanottu että siinä 7,5kk-8kk paikkeilla vois sitten ottaa vähitellen ne lihat mukaan siihen ruokailuun.
Siksi kannattaakin käyttää näitä muksun yms. vellejä ja puuroja joihin on lisätty rautaa.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Mitä tulee tuohon raudansaantiin niin ei 6kk täysimetetyille lyödä ekana lihapullaa käteen vaan vähitellen niitä kiinteitä. Mulle on neuvolassa sanottu että siinä 7,5kk-8kk paikkeilla vois sitten ottaa vähitellen ne lihat mukaan siihen ruokailuun.
Siksi kannattaakin käyttää näitä muksun yms. vellejä ja puuroja joihin on lisätty rautaa.
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Mitä tulee tuohon raudansaantiin niin ei 6kk täysimetetyille lyödä ekana lihapullaa käteen vaan vähitellen niitä kiinteitä. Mulle on neuvolassa sanottu että siinä 7,5kk-8kk paikkeilla vois sitten ottaa vähitellen ne lihat mukaan siihen ruokailuun.
Meillä ei varmaan vellejä, kun vauva ei huoli pulloa (eikös niitä vellejä pullosta juoda?!)