G: kuka on seksikkäin palstalla?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "harmaana"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Tyhmää jos on niin katkeroitunut, että kuvittelee jos ei suoraan vittuilla niin sit vähintään piilovittuillaan. Ikävää jos on tosi mukava oikeasti, mutta yhdestä väärästä sanasta saa riidan aikaiseksi.

[QUOTE="hmmm";22400897]Tyhmää jos on niin katkeroitunut, että kuvittelee jos ei suoraan vittuilla niin sit vähintään piilovittuillaan. Ikävää jos on tosi mukava oikeasti, mutta yhdestä väärästä sanasta saa riidan aikaiseksi.[/QUOTE]

En mä ole katkeroitunut vaan mä en vain usko, että tällääsissä ketjuissa kukaan mua ehdottais vastaukseksi ihan tosissaan. On sen verran tullut oltua tällä palstalla, että tiedän mitä tämä on.

[QUOTE="höh";22400964]Kyl sie oot jäänyt täällä monen mieleen etkä pelkästään negatiivisessa mielessä.[/QUOTE]

Kyllä - pakko laittaa myös mielipide tähän, ja en nyt mistään seksikkyydestä tieddä, mutta kovasti tykkään Scarletista minäkin, hänen persoonastaan siis, ja pidän nikkiään aivan kaikkein parhaimpana koko palstalla, ja täällä on sentään monia tosi hauskoja nikkejä muutenkin.

Anteeksi ot taas, mutta juu, mikseipä myös seksikkäitä kaikki ketjussa jo mainitut. Uskon että miesten suusta kuullaan totuus tässäkin, itse olen nainen niin en siltä kannalta oikeen osaa...'

Aamuärtsyn avatar on aika seksikäs minusta-.
Ja se pieni särmä - ihan yleisellä tasolla nyt meinaan, en ketään nikkiä tarkoita - on yleensä kyllä seksikästä ihmisessä, ja se, että uskaltaa tosiaan olla oma itsensä.
Se on hieno ominaisuus näinä feikkien luvattuina aikoina .

mistäs sen nyt sit tietää kuka on palstan seksikkäin, kun ei ole nähnyt puolienkaan kuvia? voin vatsata tähän että minä, oon oikea sexybeibe :D mutta kuviani en tänne laita, koska muuten teidän miehet tulis heti mun oven taakse.

[QUOTE="hih";22418515]mistäs sen nyt sit tietää kuka on palstan seksikkäin, kun ei ole nähnyt puolienkaan kuvia? voin vatsata tähän että minä, oon oikea sexybeibe :D mutta kuviani en tänne laita, koska muuten teidän miehet tulis heti mun oven taakse.[/QUOTE]

:D

Musta vaan olis kiva nähdä miten nää ketjut päättyy ja haluaisin oikeasti joskus nähdä et kehen palsta päätyy näissä ketjuissa, nää kun loppuu aina kesken :D

mä aina mietin, että miksi tällaisia aloituksia? ihan hauskoja sinänsä. mutta väistämättä tulee mieleen, että onko aloittaja itse joku joka laittaa tänne kuviaan ja kaipaa kehuja.

sitten mietin aina sitäkin, että usein niitä kehuja kaipaa juuri ne nätit ja kauniit. se on tavallaan ristiriitaista, koska nätti kyllä tietää sen itsekin ja luulisi, että ei silloin enää muilta siihen varmistusta tarvitse. tällaista tuli mieleen :)

ainiin, tässä olikin nyt tällä kertaa kyse seksikkyydestä, mutta samoja mietteitä siitäkin.

Mä kans mietin että mahtaa alottelija harmaana haluta omalle itselleen kehuja. On se kyllä jännä miten jotkut odottavat kehuja ja saavat niistä ryhtiä egolleen mutta sitten sortuvat pienestäkin kritiikistä. Kehuistahan ei voi kehittyä mutta kritiikistä (kun se on annettu rakentavasti) voi vaan parantaa!
Ja sitten vielä tuohon että kauniit kalastelevat kehuja; eihän se kaunis ulkokuori takaa sitä että on hyvä itsetunto. Koska hyvän itsetunnon omaava ihminen ei tarvitse ainaisia kehuja koska hän tietää itsekin mitä on ja mitä ei.

Yhteistyössä