Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
edellämainittujen lisäksi myös Aurinkokunta, Borkku, Aamuäree tuli ainakin mieleenAlkuperäinen kirjoittaja Nyynä:Alkuperäinen kirjoittaja åboriginaali:Jo mainittu Koodi, Lilii Lisänimetön, Keittiönoita, Turkilmas, BKM, Phoebs, Non compos mentis...nuo tuli ekana mieleen.
lisään tuohon listaan vielä Jonseredin, Endless Sacrificen ja ylläripylläri: äitiyslomalaisen. sekä sinut![]()
Alkuperäinen kirjoittaja PikKuinkkuli:Onhan täällä moniakin, ne jää vain näiden epätasapainoisten varjoon![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Minä olen!:Joo, mua miellyttää kanssa sellaiset palstalaiset, joiden oikeinkirjoitus edes joskus osuu oikeaan, noista vakkarinimistä kukaan ei tunnu osaavan edes omaa äidinkieltään..![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Nyynä:Alkuperäinen kirjoittaja PikKuinkkuli:Onhan täällä moniakin, ne jää vain näiden epätasapainoisten varjoon![]()
hei muuten, mietinki että jos oot langoilla niin voisit käyä tuohon yhteen ketjuun vastaamassa. löytyy minun profiilista. kyse on vanhasta kaapista ja siinä olevasta hajusta ja miten sen sais pois. aattelin että sie varmaan osaisit jottain aiheeseen sanoa![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Ap::wave: Minulla on siitä lääkärintodistuskin. "Pyynnöstä todistan, että vaikka tällä henkilöllä on joskus ollut vikaa älyssään, niin nyt hän on siitä täysin vapaa."
Alkuperäinen kirjoittaja Minä olen!:Joo, mua miellyttää kanssa sellaiset palstalaiset, joiden oikeinkirjoitus edes joskus osuu oikeaan, noista vakkarinimistä kukaan ei tunnu osaavan edes omaa äidinkieltään..![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Minä olen!:Joo, mua miellyttää kanssa sellaiset palstalaiset, joiden oikeinkirjoitus edes joskus osuu oikeaan, noista vakkarinimistä kukaan ei tunnu osaavan edes omaa äidinkieltään..![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Bannukakkua Savannan tapaan:pitääkö täällä kaikille näyttää miten jokainen viisas onkin?Se on tyhmä...
ja pitääkö kaikille olla fiksu?