Onko palstalla tasapainoisia ja fiksuja ihmisiä? Ollenkaan. Kuka?

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Pöllö pöö
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Joo, mua miellyttää kanssa sellaiset palstalaiset, joiden oikeinkirjoitus edes joskus osuu oikeaan, noista vakkarinimistä kukaan ei tunnu osaavan edes omaa äidinkieltään..;)
 
Alkuperäinen kirjoittaja Nyynä:
Alkuperäinen kirjoittaja åboriginaali:
Jo mainittu Koodi, Lilii Lisänimetön, Keittiönoita, Turkilmas, BKM, Phoebs, Non compos mentis...nuo tuli ekana mieleen.

lisään tuohon listaan vielä Jonseredin, Endless Sacrificen ja ylläripylläri: äitiyslomalaisen. sekä sinut :)
edellämainittujen lisäksi myös Aurinkokunta, Borkku, Aamuäree tuli ainakin mieleen
 
Alkuperäinen kirjoittaja PikKuinkkuli:
Onhan täällä moniakin, ne jää vain näiden epätasapainoisten varjoon :whistle:

hei muuten, mietinki että jos oot langoilla niin voisit käyä tuohon yhteen ketjuun vastaamassa. löytyy minun profiilista. kyse on vanhasta kaapista ja siinä olevasta hajusta ja miten sen sais pois. aattelin että sie varmaan osaisit jottain aiheeseen sanoa :D

 
Alkuperäinen kirjoittaja Minä olen!:
Joo, mua miellyttää kanssa sellaiset palstalaiset, joiden oikeinkirjoitus edes joskus osuu oikeaan, noista vakkarinimistä kukaan ei tunnu osaavan edes omaa äidinkieltään..;)

mitä ne on ne vakkarinimet? nuo joita mie peesasin ja mitkä mie lisäsin, osaavat kyllä kirjottaa oikein.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Nyynä:
Alkuperäinen kirjoittaja PikKuinkkuli:
Onhan täällä moniakin, ne jää vain näiden epätasapainoisten varjoon :whistle:

hei muuten, mietinki että jos oot langoilla niin voisit käyä tuohon yhteen ketjuun vastaamassa. löytyy minun profiilista. kyse on vanhasta kaapista ja siinä olevasta hajusta ja miten sen sais pois. aattelin että sie varmaan osaisit jottain aiheeseen sanoa :D

kävin pätemässä :wave:
 
Alkuperäinen kirjoittaja Ap:
:wave: Minulla on siitä lääkärintodistuskin. "Pyynnöstä todistan, että vaikka tällä henkilöllä on joskus ollut vikaa älyssään, niin nyt hän on siitä täysin vapaa."

:laugh: :laugh:

Miullakin meni hetki älytessä mikä se entinen nikki oli :D
 
Tulin vielä katsomaan vastauksianne. En ole kaikessa samaa mieltä, mutta ehkä täällä joskus järjesn valokin loistaa. Jaksan teitä siis vielä viikon, sitten taas muita kiireitä ;)
 
Alkuperäinen kirjoittaja Minä olen!:
Joo, mua miellyttää kanssa sellaiset palstalaiset, joiden oikeinkirjoitus edes joskus osuu oikeaan, noista vakkarinimistä kukaan ei tunnu osaavan edes omaa äidinkieltään..;)

öööh, mistä sinä tiedät mikä on kenenkin äidinkieli?
Mä ainakin myönnän kirjoittavani välillä päin honkia. Useimmiten kiireessä, mutta toisinaan myös vahingossa. Kielimuuri, you see. Vaikka hallitseekin suomenkieltä hyvin, niin ei välttämättä aina osaa täydellisesti kirjoittaa. Se ei kuitenkaan käsittääkseni tee kenestäkään epätasapainoista tai tyhmää.
 

Yhteistyössä